Dank! Helaas is het nummer voor mij een beetje besmet door dit vreselijks:quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wat ear-and-eye-candy kan daarbij geen kwaad, dacht ik zo:
De oppergriezel van de FIFA.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Frollo het volgende:
Wie is Sepp Blatter?
En zo ist maar net.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat is mijn Grote Opdrachtgever.
Kleine wereld he.
Onsportief hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef DO2 het volgende:
Daar ga ik dus niet op klikken, NC.
Ik weet niet of je het tot op de dag nauwkeurig wilt weten, maar Wikipedia komt ook niet verder dan 'pas op zijn vroegst in juli'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan trouwens nergens vibnden wanneer de IPad in Nederland verschijnt. tenminste, niet met een search met Google. Weet iemand dat toevallig?
O, dan lag het dus niet aan mij dat ik niks duidelijks kon vinden, dank je. Als ie later uikomt is mijn geld natuurlijk al op. Grmbl.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tot op de dag nauwkeurig wilt weten, maar Wikipedia komt ook niet verder dan 'pas op zijn vroegst in juli'.
Ik zal het wel even aan mijn baas vragen, echt zo'n Apple-fan die bijvoorbeeld de iPod ook al op dag 1 had.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
O, dan lag het dus niet aan mij dat ik niks duidelijks kon vinden, dank je. Als ie later uikomt is mijn geld natuurlijk al op. Grmbl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |