Met mooi weer kom ik graag buiten, he. Dat scheelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow. Zo voortvarend ken ik je niet..
Dealtje maken? Ik geen poesje, jij geen voedselverhalen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef Gellius het volgende:
Had ik al verteld van de goddellijke ricottarisotto die ik van het weekend gemaakt had?
Mijn opa was een Zeeuw, zou dat allochtoon genoeg zijn?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:41 schreef Gellius het volgende:
Wel erg jammer dat niet één van ons een neger is. Maar je kan niet alles hebben.
Waar zit de pijn precies dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg, dit is een beetje pijnlijk.
Daar doe ik dus niet aan mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Gellius het volgende:
Kijk mensen, zò kan het dus ook, in dit land.
Waar de pijn zit is wel duidelijk, en ik krijg er zelf ook gewoon pijn van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar zit de pijn precies dan?
Dank voor de tip! Ga ik lezen. Ik heb op vakantie de nieuwste Hornby gelezen en dat vind ik zijn beste boek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef mane het volgende:
Ik heb een boek in een opwelling gekocht. Jaja. Eigenlijk niets voor mij. Met een aanbeveling van Nick Hornby op de voorkant, die het boek ' Big, absorbing, smart' noemt.
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte, in verband met vakantielectuur (of voor Claudia: zwangerschapsverloflectuur. Mooi scrabbelwoord, trouwens).
Verder zit ik alweer na te kijken..Tot zover mijn huishoudelijke mededelingen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |