Joh, je woont in Spánje !!quote:
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, je woont in Spánje !!
Als je het te heet hebt spring je in je zwembad, iets lekker koels op de rand.
En nog vuurwerk ook vanavond om het feest compleet te maken.
Men, ik ben jaloers
en dan nog zo chaggie doen Hondjes hahahah echt je hebt een lot uit de lotery, menig zal met jou willen ruilen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.![]()
En daarna eten in Cambrils.
Lekker uit eten ook nog. Ik zou uit mijn dak gaan bij zo'n leven, heerlijk!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.![]()
En daarna eten in Cambrils.
Wat ik vreemd vind is dat Spanjaarden in eigen land zulke vriendelijke mensen zijn terwijl het opvallend is hoe onvriendelijk Spaanse toeristen in Amsterdam op mij overkomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan nog zo chaggie doen Hondjes hahahah echt je hebt een lot uit de lotery, menig zal met jou willen ruilen.
(mijn oudste bijvoorbeeld, die wil best wonen in spanje, ze was eerverleden week in barcelona, zegt mam, zo heerlijk en vriendelijke mensen en gewoon eten om een ur of 9 savonds)
nou genietse op het strand.
Kan best hoor, gewoon goed smeren met hoge factorquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
zo ben uitgepoetst nu ff de markt op, maar niet teveel in de zon maar lopen.
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat Spanjaarden in eigen land zulke vriendelijke mensen zijn terwijl het opvallend is hoe onvriendelijk Spaanse toeristen in Amsterdam op mij overkomen.
Goed puntquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minsten zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
Statement van de dagquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
Allemaal, zei zequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:30 schreef hondjes het volgende:
Het downloaden is bijna klaar, dus ik zal zo wel moeten sluiten.
Dan ga ik nu lekker met kleindochter spelen,,schepje en zeefje zitten in mijn tas.![]()
Op naar het strand..
Zon ze...allemaal.
Alleen blijven Nederlanders geen 40 jaar in het buitenland op vakantie, al uitkering trekkend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
En Nederlanders zeiken altijd over Nederlanders op vakantie. Daar geef ik dan ook weer geen flikker om.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe, dat logo leent zich zo perfect voor een Fok!-restylequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En Nederlanders zeiken altijd over Nederlanders op vakantie. Daar geef ik dan ook weer geen flikker om.
Ik /care wat af.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |