Auberginequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:39 schreef Salatrel het volgende:
ik hoop maar dat er vanavond geen courgette door de saus heen zit
Wat dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aubergine.
Ik ben ook kankerdom dat ik googlede wat ik eigenlijk absoluut niet wou zien.
Die aflevering van Courage the cowardly dog waar aubergines de wereld willen gaan overnemenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aubergine.
Ik ben ook kankerdom dat ik googlede wat ik eigenlijk absoluut niet wou zien.
Tsja verveling?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef reetveter het volgende:
Waaromm de fuck zou je ook maar iets in je aars douwen.
Tenzij je een chick bent kan ik dat echt niet begrijpen.
Doe je anal, jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef reetveter het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef reetveter het volgende:
Ja, dat las ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso zit de gspot van de man daar, dus ik snap de fobie niet. Stiekem zijn jullie ook allemaal fag.
Mijn g-spot zit op mijn eikel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso zit de gspot van de man daar, dus ik snap de fobie niet. Stiekem zijn jullie ook allemaal fag.
De prostaat is niet meteen ook de g-spot.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
Goed zoeken dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De prostaat is niet meteen ook de g-spot.
Moet je eens proberenquote:
Geen commentaar. Voor overige informatie neemt u maar contact op met mijn zaakwaarnemer Otis.quote:
Dat is een ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen commentaar. Voor overige informatie neemt u maar contact op met mijn zaakwaarnemer Otis.
OP, er staat OP. Niet IN.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
probeer daar eens een aubergine in te duwen dan
IEUWWW VIESSSS BUNDYquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen commentaar. Voor overige informatie neemt u maar contact op met mijn zaakwaarnemer Otis.
Liever niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed zoeken dan.
[..]
Moet je eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |