Neuro roep ik al een tijdje. Maar ja, nog geen co-schap in gelopen, dus weet het nog lang niet zeker. In april 2011 doe ik neuro, dus dan zal ik het je vertellen of het echt wat is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:28 schreef Rituals het volgende:
Weet je al een beetje wat je wel zou willen dotKoen?
Leuk! Ben benieuwd hoe het je bevalt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Neuro roep ik al een tijdje. Maar ja, nog geen co-schap in gelopen, dus weet het nog lang niet zeker. In april 2011 doe ik neuro, dus dan zal ik het je vertellen of het echt wat is.
In ieder geval iets beschouwends, denk niet dat ik op OK thuishoor.
Klinkt als een intern vakquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:07 schreef intoxicated het volgende:
Nou, laat ik er dan ook maar een overtypen, inclusief alle taalfouten en doorhalingen
"Ver bovengemiddeld kennisnivo die hij goed in de praktijk kan omzetten.. Speciale interesse in pathofysiologie en farmacotherapie. De keerzijde hiervan is een soms arrogante attitude die goed en met succes met hem is doorgesproken."
Hoe raad je het zoquote:
Dont let me down Koen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Neuro roep ik al een tijdje. Maar ja, nog geen co-schap in gelopen, dus weet het nog lang niet zeker.
Ah, de mexicaanse griep. Mijn favoriete net-niet pandemiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef fusionfake het volgende:
Antwoord op de vraag laat jij je vaccineren tegen de mex.griep:
× Ashley . <3 (512)
13 apr, 19:28
zolang je niet op de zelfde frequentie zit als deze ziekte zul je er veilig door heen komen.
ik werk met kinderen, ik hoor iedereen om me heen dat ze zijn opgeroepen voor deze vaccinatie.
Ik heb nog geen uitnodiging gekregen, geen opmerking of vraag over gehad.
ik kom gezond door deze golf heen!![]()
Ik zou haar bijna een langdurig ziekenhuis bezoek toewensen
Wat?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:30 schreef ScarFace- het volgende:
In hoeveel % van de gevallen(grofweg) is de oorzaak van acute leukemie psycho-somatisch? Iemand een idee?
0quote:Op zondag 11 juli 2010 23:30 schreef ScarFace- het volgende:
In hoeveel % van de gevallen(grofweg) is de oorzaak van acute leukemie psycho-somatisch? Iemand een idee?
Spaanse griep?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef iofn het volgende:
[ afbeelding ]
Een Spaanssprekende man presenteert op de SEH met dyspnoe. De D-dimeer is licht verhoogd. Wat is uw waarschijnlijkheidsdiagnose?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |