Dat wordt gewoon mijn coquote:Op maandag 5 juli 2010 19:49 schreef gohan16 het volgende:
De Miss Nederland zal hier niet posten hè. Jammer.
Goed zo!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef Christiaan het volgende:
Stage zit erop. 5/5 beoordelingen "uitstekend"
Hij had verpleeghulpstage! Ben benieuwd bij wie hij onder de tafel heeft gezetenquote:
Dan is natuurlijk de volgende vraag bij wie jij dan onder tafel hebt gezetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij had verpleeghulpstage! Ben benieuwd bij wie hij onder de tafel heeft gezeten![]()
Ik kreeg een 'Prima!' en 'Stelt goede vragen!' en 'Leert veel van mij, maar ik ook van haar!'![]()
[opschepmodus]quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij had verpleeghulpstage! Ben benieuwd bij wie hij onder de tafel heeft gezeten![]()
Ik kreeg een 'Prima!' en 'Stelt goede vragen!' en 'Leert veel van mij, maar ik ook van haar!'
Bij verloskunde wil je echt niet onder de tafel zittenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dan is natuurlijk de volgende vraag bij wie jij dan onder tafel hebt gezeten
Ik dacht dat jij het juist leuk vond? Verwar ik je nu met iemand anders?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:44 schreef intoxicated het volgende:
Ik gruwel nog steeds als ik terugdenk aan verloskunde
Het was ook wel leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het juist leuk vond? Verwar ik je nu met iemand anders?![]()
Nee, intoxicated doet het alleen als hobbyquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het juist leuk vond? Verwar ik je nu met iemand anders?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:51 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, intoxicated doet het alleen als hobby.
Oh myquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:07 schreef intoxicated het volgende:
Nou, laat ik er dan ook maar een overtypen, inclusief alle taalfouten en doorhalingen
"Ver bovengemiddeld kennisnivo die hij goed in de praktijk kan omzetten.. Speciale interesse in pathofysiologie en farmacotherapie. De keerzijde hiervan is een soms arrogante attitude die goed en met succes met hem is doorgesproken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |