abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:00:55 #101
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83229561
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


de treindienstleider ziet elke trein met het nummer waaronder deze rijdt. De machinist moet voor vertrek zijn ritnummer ingeven. Dit is belangrijk voor de communicatie, zeker omdat dan meteen in één oogopslag duidelijk is of het een intercity, stoptrein, goederentrein of iets anders betreft. Hier kan in het geval van vertragingen bijvoorbeeld rekening mee worden gehouden.

Doet de machinist het invoeren niet, dan is zijn trein niet goed te volgen en kan er besloten worden deze onderweg stil te zetten.
Nee joh. Het nummer wat de machinist invoert, is alleen voor zijn telefoon, zodat de treindienstleider hem makkelijk kan bereiken onder zijn treinnummer. Het nummer dat de treindienstleider op het scherm ziet, komt niet uit de trein zelf, maar wordt door de systemen of door de treindienstleider zelf op de schermen gezet.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:01:13 #102
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83229563
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef JendaB het volgende:

[..]

De trein maakt toch juist de kring tussen spoorstaaf 1 en spoorstaaf 2?
Er is altijd een kring aanwezig, namelijk de kring die een sectie vrijmeldt. De trein verbreekt deze kring, waardoor de sectie bezet wordt gemeld. Fail-safe principe.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:01:57 #103
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83229569
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Nee joh. Het nummer wat de machinist invoert, is alleen voor zijn telefoon, zodat de treindienstleider hem makkelijk kan bereiken onder zijn treinnummer. Het nummer dat de treindienstleider op het scherm ziet, komt niet uit de trein zelf, maar wordt door de systemen of door de treindienstleider zelf op de schermen gezet.
Is er geen link tussen wat de machinist invoert in zijn GSM-R-systeem en TROTS?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:19:02 #104
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83229729
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]
Ik weet niet wat goedkoper is: een treinstel of een loc met een aantal rijtuigen.
Het is allebei stervensduur. Voordeel wat je hebt bij loc + rijtuigen is dat wanneer er één rijtuig defect is en niet kan rijden, je simpelweg dat rijtuig er tussen uitrangeert, en je met het restant door kunt rijden. Is het derde rijtuig in je treinstel stuk, dan kan het hele treinstel niet rijden.
pi_83230128
RE: VraagjeThursday, June 24, 2010 7:54 AMFrom: "NSR.CHARTERTRAINS ( NSR )" <NSR.CHARTERTRAINS@NS.NL>Add sender to ContactsTo: "****" <***@yahoo.com>Geachte heer/mevrouw,

Hiervoor kunt u contact opnemen met NS Finacial Services zie:

www.nsfsc.com


Met vriendelijke groet,


Toon van Hees
Coördinator Chartertrains

NS Reizigers
Chartertrains
hgb IV 15k26
Laan van Puntenburg 100
Postbus 2025
3500 HA Utrecht T 030 - 235 60 02
M 06 - 52 58 60 02
F 030 - 235 42 62
www.ns.nl/chartertrains





--------------------------------------------------------------------------------
Van: ****
Verzonden: woensdag 23 juni 2010 13:04
Aan: NSR.CHARTERTRAINS ( NSR )
Onderwerp: Vraagje


Geachte heer mevrouw

Wat zijn de mogelijkheden om een 2e hands trein/locomotief te kopen met de intentie om particulier gebruik te maken van het spoor?

met vriendelijke groet

*****
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:54:36 #106
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83230311
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef LammeBiek het volgende:
RE: VraagjeThursday, June 24, 2010 7:54 AMFrom: "NSR.CHARTERTRAINS ( NSR )" <NSR.CHARTERTRAINS@NS.NL>Add sender to ContactsTo: "****" <***@yahoo.com>Geachte heer/mevrouw,

Hiervoor kunt u contact opnemen met NS Finacial Services zie:

www.nsfsc.com


Met vriendelijke groet,


Toon van Hees
Coördinator Chartertrains

NS Reizigers
Chartertrains
hgb IV 15k26
Laan van Puntenburg 100
Postbus 2025
3500 HA Utrecht T 030 - 235 60 02
M 06 - 52 58 60 02
F 030 - 235 42 62
www.ns.nl/chartertrains





--------------------------------------------------------------------------------
Van: ****
Verzonden: woensdag 23 juni 2010 13:04
Aan: NSR.CHARTERTRAINS ( NSR )
Onderwerp: Vraagje


Geachte heer mevrouw

Wat zijn de mogelijkheden om een 2e hands trein/locomotief te kopen met de intentie om particulier gebruik te maken van het spoor?

met vriendelijke groet

*****
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:58:53 #107
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83230414
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

Is er geen link tussen wat de machinist invoert in zijn GSM-R-systeem en TROTS?
Neen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:06:23 #108
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83230588
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Neen.
Primitief.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:08:16 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83230624
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


op een stuk verlaten spoor wil het nog wel lukken, maar op het hoofdspoornet niet.
TENZIJ JE EEN DIESELTREIN KOOPT
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 juni 2010 @ 09:28:43 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83231074
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Nee joh. Het nummer wat de machinist invoert, is alleen voor zijn telefoon, zodat de treindienstleider hem makkelijk kan bereiken onder zijn treinnummer. Het nummer dat de treindienstleider op het scherm ziet, komt niet uit de trein zelf, maar wordt door de systemen of door de treindienstleider zelf op de schermen gezet.

tering zeg. Ik dacht dat we de oertijd verlaten hadden. Hiermee bestaat dus de mogelijkheid dat je een verkeerd nummer toegewezen krijgt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83231201
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:06 schreef Duvel het volgende:
Primitief.
Inderdaad, er zijn zeker wel mogelijkheden. Het kost je alleen heel veel tijd en geld om dat te verwezenlijken.
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:07:33 #112
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83232193
TS... was jij dat gisteren in Castelldefels Playa?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:11:48 #113
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83232361
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

TENZIJ JE EEN DIESELTREIN KOOPT
Maar dan betaal je weer meer wegenbelasting.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:12:21 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83232378
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Maar dan betaal je weer meer wegenbelasting.
Railsbelasting!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83232566
Briljant topic.

Dit komt wellicht nog het meeste in de buurt van een schappelijke optie:

http://www.ns.nl/cs/Satel(...)-event/trein-op-maat

Alleen hoeveel kost zoiets wel niet? Iemand die even een offerte kan aanvragen voor een FOK!-trein?
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:22:12 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83232696
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:18 schreef Tandaozhi het volgende:
Briljant topic.

Dit komt wellicht nog het meeste in de buurt van een schappelijke optie:

http://www.ns.nl/cs/Satel(...)-event/trein-op-maat

Alleen hoeveel kost zoiets wel niet? Iemand die even een offerte kan aanvragen voor een FOK!-trein?
YES DE FOK!TREIN! . Geniaal idee .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83232806
quote:
Wij regelen het graag voor u. Met uw eigen logo op de trein en de kaartjes, een heerlijk diner en borrel, een leuke tussenstop, entertainers en passende aankleding.
"Een leuke tussenstop". Maar op welk station? Wat is het leukste station van Nederland om een tussenstop te maken. Schiphol?
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:51:53 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83233765
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:18 schreef Tandaozhi het volgende:
Briljant topic.

Dit komt wellicht nog het meeste in de buurt van een schappelijke optie:

http://www.ns.nl/cs/Satel(...)-event/trein-op-maat

Alleen hoeveel kost zoiets wel niet? Iemand die even een offerte kan aanvragen voor een FOK!-trein?
Reken op zo'n 10.000 euro.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:52:12 #119
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83233778
Disneyland Parijs?
pi_83234185
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Reken op zo'n 10.000 euro.
En hoeveel mensen passen er in zo'n trein? Stuk of 300? Dan moeten we allemaal 33 euro dokken en dan kan het
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:41:36 #121
78498 classpc
I don't like change
pi_83238306
Dan kun je nog beter een tweedehands bus kopen en daarmee gaan rijden. Dat is nog enigsinds betaalbaar.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_83239252
Het ging er juist om dat hij niet in de file hoeft te staan. Met een bus sta je dat alsnog.
pi_83298445
Wat gaaf dit
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:47:44 #124
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83299131
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:52 schreef James1988 het volgende:
Disneyland Parijs?
De trein zelf? Of moet TS zijn trein zodanig verbouwen dat hij ermee tot Marne-la-Vallée Chessy kan rijden?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:48:36 #125
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83299162
Een Thalys mag er anders zo heen hoor
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:50:04 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83299240
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:41 schreef classpc het volgende:
Dan kun je nog beter een tweedehands bus kopen en daarmee gaan rijden. Dat is nog enigsinds betaalbaar.
FOK! betaalt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83303649
gewoon een vraag zon diesel locomtief tanken ze die nou elke ochtend bij?
Ik Ben Stoer!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 juni 2010 @ 21:24:30 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83303975
Hangt er vanaf hoeveel kilometers zo'n loc op een dag rijdt en of er een zware lading achter heeft gehangen of niet.

Een vast tijdstip is er dus niet.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:25:14 #129
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83304026
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef Internetheld het volgende:
gewoon een vraag zon diesel locomtief tanken ze die nou elke ochtend bij?
Ligt eraan hoeveel hij rijdt. Een 6400 kan zo'n 3500 liter meenemen en rijdt iets van 2:1. Daar kachelt hij dus wel meer dan 1700 km op.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:46:52 #130
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83305119
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel hij rijdt. Een 6400 kan zo'n 3500 liter meenemen en rijdt iets van 2:1. Daar kachelt hij dus wel meer dan 1700 km op.
Zo'n ding heeft dus gewoon een draaikolk in de tank zitten. Volgens mij is elektrisch rijden beter voor het milieu :p
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:54:46 #131
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83305516
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef James1988 het volgende:

[..]

Zo'n ding heeft dus gewoon een draaikolk in de tank zitten. Volgens mij is elektrisch rijden beter voor het milieu :p
2:1 loopt ie alleen bij volle aanzetkracht, gelukkig.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:31:58 #132
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83307532
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef James1988 het volgende:

[..]

Zo'n ding heeft dus gewoon een draaikolk in de tank zitten. Volgens mij is elektrisch rijden beter voor het milieu :p
En hoeveel stroom denk je dat een lange Intercity trekt als die vanuit stilstand wegrijdt? Daar kun je een klein huishouden op laten draaien. Zo groen zijn treinen niet.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:49:38 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83308301
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

En hoeveel stroom denk je dat een lange Intercity trekt als die vanuit stilstand wegrijdt? Daar kun je een klein huishouden op laten draaien. Zo groen zijn treinen niet.
Max. 4000A. Dus bij 1500V ca. 6 MW.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83309492
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:30 schreef Maanvis het volgende:
Maar stel je ben een spoormisbruiker.. Hoe houdt de politie je dan aan? Zijn er politietreinen met "Stop Politie" voorop?
Nee Politie Volgen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83311546
Ik heb een keer gehoord dat iemand (ik geloof uit Duitsland) een trein voor zn verjaardag had gekregen en daarmee op een eigen stuk spoor ging rijden. Ze hadden zeker wat geld over aan het einde van hun maand
pi_83352453
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:57 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb een keer gehoord dat iemand (ik geloof uit Duitsland) een trein voor zn verjaardag had gekregen en daarmee op een eigen stuk spoor ging rijden. Ze hadden zeker wat geld over aan het einde van hun maand
Was dat niet Belgie?
  zondag 27 juni 2010 @ 19:28:33 #137
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_83368952
Het is niet alleen je eigen trein kopen, maar ook: IVW moet een veiligheidsattest afgeven voor zowel vervoerder (jij dus als eigenaar), als voor het materieel. Dat moet tenslotte geschikt zijn voor het railnet, onder andere voor wat betreft communicatie en beveiligings apparatuur.
Ook mag de hoogspannings installatie van het mat niet storen op de infra beveiliging.

Dan moet Prorail je nog toelaten op het net, elke rijweg moet apart ingepast en dus aangevraagd worden. En een rijweg is niet van plaats naar plaats. Nee, dat is van bediend sein naar bediend sein...

Dan moet je nog iemand hebben die bevoegd is om het ding te rijden. Dat wil zeggen een volledig bevoegde machinist, met wegbekendheid op het, of de trajecten waar je wil gaan rijden met dat ding. Voor die wegbekendheid moet een machinist examen afleggen bij een door IVW erkende railvervoerder.
Die machinist moet ook bevoegd zijn op het materieel wat je hebt. Niet elke machinist mag zomaar op elke trein rijden, daar moet je eerst voor opgeleid zijn en een examen voor afgelegd hebben. Bij, uiteraard, een organisatie erkend door IVW.

Ondertussen ben je dan al vele tonnen, zoniet miljoenen verder..
Mocht je aan alle toelatingseisen en kosten kunnen voldoen, dan mag je me een PM sturen.
Dan rij ik dat ding wel voor je tegen een schappelijk tarief.

De meeste in NL goedgekeurde materieel soorten mag ik rijden en ik heb landelijke wegbekendheid.

Succes
Stress is voor idioten.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:04:38 #138
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83372934
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:28 schreef Roerkoning het volgende:
Dan moet Prorail je nog toelaten op het net, elke rijweg moet apart ingepast en dus aangevraagd worden. En een rijweg is niet van plaats naar plaats. Nee, dat is van bediend sein naar bediend sein...
Dat lijkt me niet, je betaalt voor een pad van spoor v te w via x naar spoor y in z. Dat een of ander type ergens in een donker kamertje vervolgens met de hand de planregels in het dagplan mag zetten, is dan niet meer jouw probleem.
quote:
Dan moet je nog iemand hebben die bevoegd is om het ding te rijden. Dat wil zeggen een volledig bevoegde machinist, met wegbekendheid op het, of de trajecten waar je wil gaan rijden met dat ding. Voor die wegbekendheid moet een machinist examen afleggen bij een door IVW erkende railvervoerder.
Was hier niet, naar aanleiding van die aanrijding in Arnhem, een hoop discussie over? Daar reed een machinist zonder wegbekendheid, maar daar kon ie niet voor worden veroordeeld omdat "wegbekendheid" niet goed wettelijk is vastgelegd.

Hoe dan ook is het voor de welwillende amateur bijna (ja, bijna!) ondoenlijk om met zijn eigen trein een rondje door Nederland te crossen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 28 juni 2010 @ 01:48:33 #139
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83384948
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, je betaalt voor een pad van spoor v te w via x naar spoor y in z. Dat een of ander type ergens in een donker kamertje vervolgens met de hand de planregels in het dagplan mag zetten, is dan niet meer jouw probleem.
Inderdaad, treinen worden ingelegd van station via stations naar station. Hoe de trein binnen dat station rijdt, bepaalt de treindienstleider.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_84390234
quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)orzaakt-botsing.html
Automobilist rijdt over spoor en veroorzaakt botsing

HEEMSKERK - Een man uit Polen heeft vrijdagochtend geprobeerd met zijn auto over het spoor van Heemskerk naar Alkmaar te rijden. Dat maakte de politie bekend.

De man ging het spoor op bij de Communicatieweg in Heemskerk en reed in de richting van Alkmaar.

Kort daarna zag hij een trein aan komen rijden. Hij kon tijdig zijn auto verlaten en bleef ongedeerd. De trein kon niet meer remmen en ramde het voertuig.

Volgens een woordvoerder van de politie dacht de man dat hij via het spoor naar Alkmaar kon. Hij is aangehouden. Door de aanrijding is het treinverkeer tussen Uitgeest en Beverwijk gestremd. De NS schat de vertraging op ongeveer zestig minuten en verwacht dat de verstoring rond 10 uur is verholpen.
TS?
Baas

[ Bericht 3% gewijzigd door intoxicated op 23-07-2010 10:59:16 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_84395383
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:53 schreef intoxicated het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

TS?
Baas
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_84396748
We laten Maanvis gewoon kolen scheppen terwijl we allen voort tuffen.
ik heb meer swag meer cash meer vrouwtjess..
pi_84399593
Of gooi een spoortje in je achtertuin, koop een oude Sik of Buffeltje en rijd maar zovaak je wilt .

Net als die treinen-vrouw in Waterhuizen .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:16:43 #144
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84400258
Is die Sik van Riekje nog rijvaardig dan?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84400945
Ik zag de TT en dacht dat dit een socios topic was..................
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 15:46:01 #146
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84401328
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef Duvel het volgende:
Is die Sik van Riekje nog rijvaardig dan?

Lijkt me niet.

De Hippel Riek moet iig wel opgeknapt worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84402393
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik zag de TT en dacht dat dit een socios topic was..................
Ik heb mijn bijdrage wel geleverd aan dit topic, hoor.
pi_84402463
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:13 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik heb mijn bijdrage wel geleverd aan dit topic, hoor.
Had niet anders verwacht.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:47:09 #149
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84410301
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
De Hippel Riek moet iig wel opgeknapt worden.
Is die nu ook van haar?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 20:08:36 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84411114
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Is die nu ook van haar?

Nee joh. Ding is van de STAR, maar is naar haar genoemd.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86030073
Sjah als je dan ook je eigen spoor legt, dan kan de NS en prorail eindelijk een concureren.. haha @ vrije marktwerking :P
dus
pi_86034570
Misschien kan Socios je verder helpen.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_86036708
Waarom the fuck wil je naar Kerkrade :')
Landgraaf _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_86036902
Ik heb het topic niet verder dan pagina 1 gelezen maar als het alleen een kwestie van geld is ga ik later (als ik een miljardair ben) zeker een heel spoor kopen, gewoon omdat ik dan het geld ervoor heb _O_

En dan mijn treinstellen gewoon niet schoonmaken als er iemand voor is gesprongen, kost alleen maar tijd.
pi_86038384
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb het topic niet verder dan pagina 1 gelezen maar als het alleen een kwestie van geld is ga ik later (als ik een miljardair ben) zeker een heel spoor kopen, gewoon omdat ik dan het geld ervoor heb _O_

En dan mijn treinstellen gewoon niet schoonmaken als er iemand voor is gesprongen, kost alleen maar tijd.
Zombietrein gaaf!!!
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')