Ha...ha..quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lijkt mij niet helemaal goed gezet dan.... als ie d'r uit kan vallen. Of het is een kutding.
Hy valt eruit, omdat het bolletje op een of andere manier los raakt..quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lijkt mij niet helemaal goed gezet dan.... als ie d'r uit kan vallen. Of het is een kutding.
Ik moest lachenquote:
dat is wel het nadeel ja, misschien een nieuwe halen ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Maar die paar dames die ik ken met een clithoodpiercing hadden daar niet de problemen mee die jij beschrijft. Misschien dus inderdaad niet goed gezet? En dat ie los gaat, dat zou je toch kunnen fixen door een andere piercing te nemen, die wel gewoon vastgedraaid blijft zitten?
Blijf het zelf ondingen vinden, zit bef-technisch maar in de weg
Lijkt mij toch dat een goed epiercing gewoon moet blijven zitten. En als ie losraakt, dat dat een probleem is met de schroefdraad.(je draait zo'n ding immers vast)quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
dat is wel het nadeel ja, misschien een nieuwe halen ja.
Heb hem al een keer vervangen, maar kan t proberen!
Tijdens mijn menstruatie is ie gewoon erg gevoelig met strakke broeken en dergelijke, hij is sinds september 3x in de wc gevallen dus vind het nog wel mee vallen maar vroeg me af of dit bij meerdere voorkwam, de goede dingen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lijkt mij toch dat een goed epiercing gewoon moet blijven zitten. En als ie losraakt, dat dat een probleem is met de schroefdraad.(je draait zo'n ding immers vast)
Maar als je last hebt met je menstruatie, en hij raakt vaak los, en hij is bef-technisch ook niet fijn..
Welke goede dingen blijven er nog over dan?
Het ziet er natuurlijk wel mooi uit, dat zeker wel..
met strakke kleding dan voel je hem naruurlijk meerquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:58 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Tijdens mijn menstruatie is ie gewoon erg gevoelig met strakke broeken en dergelijke, hij is sinds september 3x in de wc gevallen dus vind het nog wel mee vallen maar vroeg me af of dit bij meerdere voorkwam, de goede dingen?
De stimulans tijdens sex natuurlijk!
ik draag altijd strakke spijkerbroeken of iets dergelijkequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:00 schreef T42 het volgende:
[..]
met strakke kleding dan voel je hem naruurlijk meer
Ik heb mijn clithood nu een ruime 10 jaar, ik ben hem 1 keer kwijt geweest, bolletje losgegaan, maar daarna nooit meer, goed vastgedraait en hij zit als een huis.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef femmefatale_ het volgende:
Ik heb sinds september vorig jaar een clithoodpiercing laten zetten.
Geweldige ervaringen maar een paar narigheden..
Tijdens de menstruatie doet het erg zeer(het schijnt een erkent probleem te zijn, maar dan de 1ste periode na het zetten, bij mij is het nog steeds...)
En hij raakt heel vaak 'los' voor ik ga plassen draai ik hem vast
hij is al 3x in de wc gevallen namelijk..
Zijn dr nog meer mensen die hier last van hebben?
Kan hem moeilijk vast lijmen..
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Blijf het zelf ondingen vinden, zit bef-technisch maar in de weg
dat heb ik dan weer bij de damesquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Heb nog nooit last gehad van een piercing bij het beffen, dat zit helemaal niet in de weg, maakt juist wat extra dingetjes mogelijk.
Heb weleens bij mezelf gehad dat ik even snel aan een man moest laten zien dat je dat ding gewoon kan bewegen en niet bang hoefde te zijn dat ze me pijn zouden doen ermee.
Maar er is niets dat voor de piercing wel kon en nu niet meer en zoals gezegd heb ik het ook nooit een beperking gevonden bij anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:32 schreef T42 het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer bij de damesof ik moet hem uitdoen afentoe, mijn huidige vriendin vind het maar een eng ding.
Ik zou het bij een jongen ook naar eruit vinden zien, eerlijk gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel pijnlijker ook
Ja, op dat lijstje met tips en verzorging enzo stond dat, dat kon voorkomen overgevoeligheid tijdens de menstruatie maar dat zou alleen na het zetten moeten zijn..quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb mijn clithood nu een ruime 10 jaar, ik ben hem 1 keer kwijt geweest, bolletje losgegaan, maar daarna nooit meer, goed vastgedraait en hij zit als een huis.
Misschien even extra vast draaien met een tangetje ofzo als hij steeds los gaat, dan zit hij niet vast genoeg, of is het gewoon een maandagmorgenpiercing die niet vaster wil.
Die van mij heb ik met de hand vastgedraait en zit nu al 9 jaar zonder los te gaan(wel een paar keer bolletjes verwisseld tussendoor).
Dat tijdens de menstruatie lijkit me naar, heb ik nooit last van gehad dus kan ik je niet mee helpen.
Misschien toch wat minder strakke broeken dragen in die periode's, dingen kunnen natuurlijk wel klem komen te zitten, ik heb dat eigenlijk bijna nooit met mijn clitpiercing, maar regelmatig met mijn navelpiercing en dat is geen heel prettig gevoel, als dat een tijdje zo klem zit wordt dat naar gevoelig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:28 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Ja, op dat lijstje met tips en verzorging enzo stond dat, dat kon voorkomen overgevoeligheid tijdens de menstruatie maar dat zou alleen na het zetten moeten zijn..
Heb er niet elke menstruatie last van maar wel vaak, erg irritant.
Ik heb er de laatste keer een ander bolletje op gedaan
misschien is dat de reden, ik koop wel een nieuwe
maar dan geheel compleet, thanxx
Dat dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:14 schreef Ps2K het volgende:
drupje rode Loctite op het schroefdraad en dan aandraaien.
Een borgmoertje op een clitpiercing?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat dus.
Superspul.
Tenzij je het op korte termijn weer los moet halen.
Anders een borgmoertje gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |