Duma Key? Nee, is al een tijdje uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is dit een nieuw boek ofzo, ken het namelijk niet?
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef Basson het volgende:
[..]
Het teken van drie las lekker weg. Er gebeurde ten minste wat. Tovenaarsglas is voornamelijk gefocussed opDat komt vanzelf, echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat was gewoon niet boeiend.
Ik ben aan Wolves of the Calla begonnen. Nu al vraag ik mij af hoe dit raakvlakken heeft met de queeste...
Ik heb inmiddels de serie uit en, ik zal niets verklappen, echt een geweldig einde.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
Wat tartte de geloofwaardigheid dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[,,]
Ik vond het op zich een prima boek, alleen vond ik het einde toch wel een beetje teleurstellend, omdat het de geloofwaardigheid tart. En dat terwijl de rest van het boek juist zo geloofwaardig en levensecht overkomt.
Het verhaal achter het waarom van de koepel, vond ik afbreuk doen aan de rest van het verhaal. Toch een minpuntje van een verder goed verhaalquote:
Sorry, maar we hebben het over een verhaal waar een onzichtbare koepel plotseling een dorpje omringt. Als je dat geloofwaardig vindt, is het einde dat toch ook?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het verhaal achter het waarom van de koepel, vond ik afbreuk doen aan de rest van het verhaal. Toch een minpuntje van een verder goed verhaal.
De kracht van het boek zit hem vooral in de veranderende sociale verhoudingen binnen het dorp, en de wijze waarop een persoon de macht grijpt en anderen zich daartegen verzetten.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:54 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Sorry, maar we hebben het over een verhaal waar een onzichtbare koepel plotseling een dorpje omringt. Als je dat geloofwaardig vindt, is het einde dat toch ook?
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me de verklaring niet eens meer herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je
Tap tap tap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef Jester65 het volgende:
Eens, erg mooi boek, maar de ontknoping was van een duidelijk minder niveau. Alsof King geen idee had hoe ie er een eind aan moest breien.
SPOILER: over The DomeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu overigens Lisey's game aan het lezen en ik kom er maar niet in. Vind het tot nu toe echt niks aan.
[ Bericht 11% gewijzigd door Isabeau op 05-07-2011 19:14:46 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij hadMisschien was dat ook wel beter geweest ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zijn we nu niet een beetje aan het spoileren?)
Het had voor mij weinig uitgemaakt, ik had wel redelijk snel door dat er zo'n einde ging komen.
Ik ben wel benieuwd naar de verfilming: http://www.imdb.com/title/tt1553656/
Kan er weinig recent nieuws over vinden.
The Stand en bag of bones vind ik volkomen misplaatst in dat rijtje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:40 schreef Zoonlief het volgende:
Hij heeft wel vaker van dat soort fratsen op het eind. IT gaat bijvoorbeeld ook over de top op het einde (en in één scène in het bijzonder, natuurlijk). Het einde van Cell vond ik ook niets, net als The Stand (dat sloeg echt nergens op). Ook Bag of Bones ontspoort een beetje op het einde.
Maar ik lees King toch vooral voor de weg náár het einde. En die weg is meestal uitstekend. Gelukkig heeft hij ook meerdere boeken die uitstekend afgesloten worden: Cujo, Misery en The Dark Tower (hate it or love it) eindigden prima imo.
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond het niets.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
The Stand en bag of bones vind ik volkomen misplaatst in dat rijtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder twee geweldige verhalen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:35 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond het niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder twee geweldige verhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dáár ben ik het sowieso mee eens![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dáár ben ik het sowieso mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:40 schreef Zoonlief het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |