IT of The Stand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef vleestoeter het volgende:
Top zo'n Stephen King topic, was ik net naar op zoek. Ik heb laatst mijn 1e SK boek gelezen (Green Mile), en ik ben gelijk fan. Welk boek zouden jullie me aanraden nu te gaan lezen? Op de boekenplank staat Lisey's Verhaal (boek van mijn moeder), maar ik ben bang dat die tegen gaat vallen. Die titel alleen al... klinkt meer als Bridget Jones dan Stephen King
Dit en als je een minder dik boek zoekt Salem's Lot.quote:
Vergeet niet de korte verhalen: The Long Walk, The Mist en uiteraard Rita Hayworth and the Shawshank Redemption. De laatste twee zijn overigens niet meer waardevrij te lezen als je de films hebt gezien.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Niemand die "bag of bones" (vel over been) als een van de beste Kings noemt. Schande.
Dodelijk dilemma is ook een erg goede vind ik persoonlijk.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ben op blz 100 nog-wat van Desperation.Die is zo goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Die is zo goed!Ja klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt.Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miss Todd takes a shortcut. Ook al zo'n briljant verhaal. Survivor type, Childeren of the Corn, I know what you want, the last run of the ladder. Zomaar wat briljante korte verhalen die me te binnen schieten.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef Xessive het volgende:
[..]
Vergeet niet de korte verhalen: The Long Walk, The Mist en uiteraard Rita Hayworth and the Shawshank Redemption. De laatste twee zijn overigens niet meer waardevrij te lezen als je de films hebt gezien.
Ook goed inderdaad. Regentijd, Crouch End.quote:
Vergeet de filmsquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
Children of The Corn wil ik zeker nog gaan lezen, en daarna de films zien :p
Het onderwerp en de titel spreken me erg aan.
Nog zo'n bizar goed kort verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:17 schreef Spaulding het volgende:
The Jaunt vond ik de beste, de laatste pagina...pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |