watquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind veel boeken van King erg goed, zowel dikke pillen als IT en The Stand als verzamelboeken met korte verhalen
De laatste die ik heb gelezen was The Langoliers, dat blijft gewoon een leuk(e) boek/film
Boeiend, ik vind het leukquote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
wat
Dat verhaal slaat nergens op en is gewoon scifi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Voor mij is en blijft het Pennywise. Beste bad guy die ik ben tegengekomen in een boek.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch blijven Randall Flagg + The Trashcanman DE King-karakters voor mij
Kutclownquote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor mij is en blijft het Pennywise. Beste bad guy die ik ben tegengekomen in een boek.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutclown![]()
De grote nachtmerrie van menig kind uit de jaren 80 geloof ik
En daarom dus de beste Bad Guy die King ooit heeft bedachtquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Vooral van m'n broertje, die durfde 2 weken lang niet alleen te douchen
Een vervolg op The Shining?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef Zoonlief het volgende:
Desperation vond ik wat minder. Dat begon heel veelbelovend, maar kakte op een gegeven moment wel vrij hard in. Wat betreft de nieuwere Kings, vond ik Duma Key en Under the Dome meer de moeite waard.
Overigens is vanavond ook het achtste (en aller- allerlaatste) Dark Tower deel aangekondigd. King heeft al meermaals gezegd dit deel te willen schrijven, maar inmiddels is het boek zelfs al af. Hij komt in 2012 waarschijnlijk. Eerst dus nog 11/22/63, waar ik erg naar uitkijk. Ook een vervolg op The Shining staat op de planning.
Dark Tower VIII
Zag hem voor 10 euro in de boekhandel liggen, dus heb hem maar meegenomen, tis toch Stephen King, dus zal wel aardig zijn denk je dan. Maar vond er ook maar weinig aan ..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Twee korte verhalen, maar ik vond ze beide niet bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was nog het leukste sinds dat verhaal begon. Ik leg ook geen link met Roland en "Will Dearborne"
De tweede helft van dat boek mag wel verdomde goed zijn...
[ Bericht 8% gewijzigd door Basson op 27-03-2011 23:03:54 ]
Reden nummer 1 van Coulrofobie.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutclown![]()
De grote nachtmerrie van menig kind uit de jaren 80 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |