pff Nederlandse titels...dat is toch die met die helderziende autoongeluk hebbende? Engelse titel ook even kwijt :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:34 schreef Jester65 het volgende:
Interessant! Heeft qua thematiek wel iets weg van Dodelijk Dilemma.
Nadine, ik zou je vooral zijn korte verhalen aanraden. Naar mijn mening komt zijn talent als schrijver het beste in die verhalen tot uiting. Zijn verhalen zijn ook erg verschillend en gevarieerd waardoor je meteen goed kunt analyseren hoe hij steeds op een andere wijze spanning opbouwt en personages neerzet.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:09 schreef Nadine26 het volgende:
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen aan het ideale eerste 'Stephen King'-boek. Ik heb nooit eerder iets van hem gelezen (behalve 'On writing', een boek over schrijven) en ik weet echt niet waar ik moet beginnen (met kiezen)![]()
Ik wil het liefst een boek met een simpele plot: weinig personages, een eenvoudig uitgangspunt, een realistische setting en veel spanning.
Ik dacht eigenlijk aan Misery, maar helaas ken ik het verhaal al (van de film). Dat hoeft geen onoverkomelijk bezwaar te zijn, natuurlijk. Ik hou niet van horror en al helemáál niet van buitenaardse wezens, dus dat versimpelt de zoektocht al een beetje. Ik sta natuurlijk wel open voor verrassingen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:25 schreef Zoonlief het volgende:
Nog meer mensen die King's nieuwste al hebben gelezen?
http://www.stephenking.com/promo/mile_81/
Heerlijk verhaal. Ouderwetse King.
Het is vooralsnog alleen verkrijgbaar als e-book, maar ook zonder e-book kun je dit verhaal lezen.
Niet voor mijn Kindle dus.quote:Due to copyright restrictions, the Kindle title you're trying to purchase is not available in your country: Netherlands.
Buitengewoon slim van die gasten om betalende klanten zo te behandelen, als je bedenkt dat heel het internet al vol staat met gratis versies van dit boek.quote:
My thoughts exactly. Ik zoek even verder.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:08 schreef Xessive het volgende:
[..]
Buitengewoon slim van die gasten om betalende klanten zo te behandelen, als je bedenkt dat heel het internet al vol staat met gratis versies van dit boek.
Ik lees al een jaar op mijn iPod. Ideaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leest het een beetje op de iPad trouwens? heb het idee dat het scherm er veel te glanzend en fel/wit voor is.
Leest prima, alleen buiten aan het zwembad ben ik er niet aan begonnen. Op vakantie vind ik het ideaal dat je zoveel boeken mee kunt nemen als je wilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leest het een beetje op de iPad trouwens? heb het idee dat het scherm er veel te glanzend en fel/wit voor is.
Duma is echt prachtig, vind ik!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef Nebo het volgende:
Leuk, een topicje voor Stephen King! Ik ben zelf nog niet zo heel lang aan het lezen. Heb nu The Shining, Pet Semetary, Misery, Cell en Duma gelezen
Niet de vertaalde versie toch?quote:Op maandag 7 november 2011 09:49 schreef Roland_Deschain het volgende:
Vanaf morgen is 22-11-1963 te koop!
Jawel, de vertaalde versie.quote:Op maandag 7 november 2011 09:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet de vertaalde versie toch?
Ik zag het inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 09:58 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Jawel, de vertaalde versie.
Ik heb ook nog 30 boeken liggen om te lezen, dus ik denk dat ik ga proberen tot de pocket te wachtenquote:Op maandag 7 november 2011 09:55 schreef Nebo het volgende:
Nice, die ga ik denk ik wel even halen dan! Al heb ik nog tig boeken liggen die ik moet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |