Is die ook een beetje uitlikbaar, of ook alleen met zo'n wc blok achtig ding?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
WIj hebben Fatima , kost een 10tje maar niks mooier dan zo een buitenlander die wel werkt.
Ze heb een snor J.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doet ze nog meer behalve afwassen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Tally het volgende:
Waarom heb ik nu een MI van een vrouw die zich even lekker door ragt met een afwasborstel
Fatima's zijn niet uitlikbaar , als ze het burka verbod invoeren moet ze optiefen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is die ook een beetje uitlikbaar, of ook alleen met zo'n wc blok achtig ding?
Ja nou zit ik godverredomme op de beelden te wachten tal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Tally het volgende:
Waarom heb ik nu een MI van een vrouw die zich even lekker door ragt met een afwasborstel
Dit dus?quote:
Die beelden zitten in mijn hoofd S.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja nou zit ik godverredomme op de beelden te wachten tal.
Die ene, die het TAL topic op slot heeft gegooid!quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer niks aan.
Ja maar zo zijn WIJ niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry hoor maar in mijn tijd had je dan gelijk een FB topic aan je broek hangen als je dat soort geintjes als newbieteringmod flikte.
Ik gok op 12, 13 ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Joene het volgende:
Hoe oud is die dat die topics van mij en van mijn forumvriendjes sluit ?
Wat een Homoquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die ene, die het TAL topic op slot heeft gegooid!
Nee idd! Ik was beelden aan het zoeken van mijn netkousen. Maar daar praatte je mooi overheenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer niks aan.
Nou kom maar met die beelden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een Homo
[..]
Nee idd! Ik was beelden aan het zoeken van mijn netkousen. Maar daar praatte je mooi overheen
Vind er wel een gek smaakie aanzitten J. Aan die magnum.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Joene het volgende:
Ipv bier eet ik nu een magnum gold, geen goed alternatief maar ook lekker.
Flesje wijn maar zometeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |