denk je alles al gezien te hebben krijg je ditquote:
quote:
ik ga gewoon lekker werken met het zonnetje aan de andere kant van het raamquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
zijn er nog meer mensen die vanmiddag naar kijkduin gaan of niet?
Sum heeft er wel oren naar, maar haar knie is weer eens brak. We komen misschien want Sportlaan + mijn huisarts is wel richting Kijkduin en zij heeft er wel zin in. Kan ik ff lekker rusten terwijl ze honderduit zit te kletsen met Marv.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
zijn er nog meer mensen die vanmiddag naar kijkduin gaan of niet?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga gewoon lekker werken met het zonnetje aan de andere kant van het raam
veel plezier!
Het praat zo moeilijk met een blikkie aan me mondquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sum heeft er wel oren naar, maar haar knie is weer eens brak. We komen misschien want Sportlaan + mijn huisarts is wel richting Kijkduin en zij heeft er wel zin in. Kan ik ff lekker rusten terwijl ze honderduit zit te kletsen met Marv.
Volgens mij verstaat ze je nog met blikkie voor je mondquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Het praat zo moeilijk met een blikkie aan me mond
we liggen dit keer gewoon midden op kijkduin, dus niet op duits gebied!
* SolidasRock gebaart tegen sum dat knuf-fel-zacht er ook misschien isquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg maar tegen sum dat ik er misschien ook ben
En het is weer zo'n stom 'wáár' topic.quote:
Gewoon zoeken naar een pinda met een witte pleister op zn buik, die zand in zn eigen bier gooitquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij verstaat ze je nog met blikkie voor je mond
En wat is het midden? Is dat Habana ongeveer of juist eerder die plek waar ik je destijds vond?
Nee daar is het strand te groot voor, Sum heeft serieus pijn aan haar knie, veel te veel belast imho alhoewel zij daar weer anders over denktquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar een pinda met een witte pleister op zn buik, die zand in zn eigen bier gooit
zo'n peren ijsje??quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]moet ik een ijsje naar je werk komen brengen?
Oeh! Die hebben wij thuis ook nog!quote:
zeg dan dat ze ook eens een ander standje moet doen dan alleen op haar knieënquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee daar is het strand te groot voor, Sum heeft serieus pijn aan haar knie, veel te veel belast imho alhoewel zij daar weer anders over denkt
jij mag van mij een perenijsje (ik eet wel wat anders lol)quote:
Vroegâh vond ik ze ook lekker maar ben er overheen gegroeid haha.... waterijs moet ik ook niet lol. Dan maar een Solero oidquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
peren ijsjes blijven het lekkerst
( en zijn ook nog het best voor de lijn)
veel plezier vandaag strand-mensen!!
Of je likt gewoon heul ergens anders aanquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vroegâh vond ik ze ook lekker maar ben er overheen gegroeid haha.... waterijs moet ik ook niet lol. Dan maar een Solero oid
wat een zaad suggestiequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of je likt gewoon heul ergens anders aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |