ik heb even gechecked, zaten te weinig haren tussen de billen om die van mij te zijnquote:Kijk das mooi, zijn het niet z'n eigen billen?
Bruin? ik heb niks gezienquote:Welkom terug
Zullen we kijken wie bruiner is geworden? Ik ben ook medium bruin denk ik (knuffelzacht en marvelous hebben mij gezien, dus die kunnen het beamen of tegenspreken, wit ben ik in ieder geval niet meer)
Nee logisch, je had alleen aandacht voor billen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Bruin? ik heb niks gezien
[ afbeelding ]
Nouja ik ga 3 juli weg en kom ongeveer 25 juli terug!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg, ik heb het net ook al aan KZ gevraagd. Wordt er nog wat georganiseerd de komende tijd? Bowling wordt mee gewacht tot GotC en Flap weer terug zijn, kan iedereen dan over 2 weken?
Nog ideeen voor de komende tijd?
Final Destination? Als ik jou was keek ik de komende tijd heel goed uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:39 schreef Civilian het volgende:
Hmm.. Krijg je te horen dat deze trein 20 minuten vertraging heeft omdat de trein waar je in hoorde te zitten in brand was gevlogen
* SolidasRock ff noteert*quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nouja ik ga 3 juli weg en kom ongeveer 25 juli terug!!!
Ik wil ook mee bowlen.
In augustus heb ik helemaal niets te doen, helemaal niets!
Ps. goedemorgen!!!!!!!!!!!!
Nee.. Want ik heb t niet voorzienquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Final Destination? Als ik jou was keek ik de komende tijd heel goed uit
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:19 schreef SolidasRock het volgende:
Flappekz, ik heb terug zitten te lezen maar vind je postje niet waarin je schrijft wanneer je terug bent. Je gaat maandag naar schiphol, zou 2 weken weg zijn, dan ben je op 12 Juli terug? Right?
Vrijdag 9 juliquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We vertrekken maandag naar Edinburgh, vervolgens gaan we naar Aberdeen. Aansluitend gaan we naar Londen en 12 dagen later eindigen we weer thuis. Als het goed is
* SolidasRock noteert ffquote:
Hoe meer bier zielen, hoe meer vreugdquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:37 schreef Barretje80 het volgende:
hier ook geen vakantie
(al weet ik niet of ik al mee mag)
mijn naam impliceerd natuurlijk niet dat IK voor de drank ga zorgen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe meer bier zielen, hoe meer vreugd
Niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn naam impliceerd natuurlijk niet dat IK voor de drank ga zorgen!
In het najaar pasquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock noteert ff
Nog meer mensen die het nodig vinden op vakantie te gaan en FOK achter te laten? Stelletjes asocialen![]()
als je nu pas gaat douchen dan heb je al vakantie!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
In het najaar pas.
Nu ga ik douchen
Wanneer begint najaar ongeveer? September?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
In het najaar pas.
Nu ga ik douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |