Teveel wafelijsjes gegeten? *aai*quote:
Nee, echt m'n buikbuikquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Teveel wafelijsjes gegeten? *aai*
Ben je eindelijk van dat irritante geschop af.. krijg je dit. Echt, een volgende keer dat ik rammel moet je me waarschuwen hoorquote:
Zeg, onwijs leuk dat jullie daarheen gaan enzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef GotC het volgende:
Goedemiddag!
Nog 2 daagjes werken (morgen en zaterdagavond) en dan VAKANTIEEE!![]()
![]()
Ben er zelden zo aan toe geweest..
nog paar weekies herstellen en dan gaan we bij mij bbq'en!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg, ik heb het net ook al aan KZ gevraagd. Wordt er nog wat georganiseerd de komende tijd? Bowling wordt mee gewacht tot GotC en Flap weer terug zijn, kan iedereen dan over 2 weken?
Nog ideeen voor de komende tijd?
Summer en Solid hebben het heel fijn gehad op vakantie en zijn poepiebruin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Ola! Ook weder terug van vakantie.
Kan iemand me ff een kleine recap geven van de gemiste topics?
Tsss...ik ben pas mediumbruinquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Summer en Solid hebben het heel fijn gehad op vakantie en zijn poepiebruin.
Marvelous heeft een stel mooie billen gevonden en laat ze niet meer los.
Knuffelzacht knapt langzamerhand op met haar rug.
Airwin is de: Waar we ... titels zat.
Flap en Got gaan zondag weg op vakantie.
en verder ben ik het kwijt
Welkom terug Jill, was je vakantie fijn?
In Cala d'Or, nouja dat zeg maar het grote stadje in de buurt, wij zaten iets verderop bij Cala Egos. Was opzich wel leuk, ons complex was goed en d'r zaten enkele leuke eettentjes in de buurt. Maar als je iets meer dan tien minuten een kant op liep dan zat je in the middle of nowhere. Veel leegstand ook (appartementen en winkels)....btje vergane glorie idee kreeg ik soms.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef tuintegel het volgende:
waar ben je precies geweest? Ik ben een paar jaar terug naar Alcudia geweest , was ook heel leuk
We vertrekken maandag naar Edinburgh, vervolgens gaan we naar Aberdeen. Aansluitend gaan we naar Londen en 12 dagen later eindigen we weer thuis. Als het goed isquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Tsss...ik ben pas mediumbruinMaar niet verbrand...nouja behalve een klein stukje, die ik een beetje was vergeten in te smeren....eigen schuld, dikke bult.
Kijk das mooi, zijn het niet z'n eigen billen?
Ernstig met de rug?
De Waar we...titels zijn leuk! Net zoals met Friends, The one with the...
Ow leuk! Waarheen?
En verder heb ik een leuke vakantie gehad. Btje raar wisselvallig weer, 1,5 dag regen, de rest meestal s'ochtends strakblauwe hemel - smiddags wolken - savonds weer strakblauw...heel freaky. Dus tsja wanneer je niet kan zonnen, moet je shoppenOok auto gehuurd en dagje rondgecrossed op Mallorca, zelfs nog even cultureel gedaan (kerkje, kasteeltje, vuurtoren). Verder vooral geluierd, boek gelezen, teveel gegeten etc
faithless... jaar of 6 geleden heen geweest... was wel tofquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
m'n lief en ik gaan een paar daagjes A'dam doen.
vrijdag eerst Faithless in het westerpark en zaterdag naar Sensation white..
lekker slapen in het huisje van een vriendinnetje.. dus geen heen en weer gereis midden in de nacht..
verder pas in oktober op `grote`vakantie
En nu hebben ze zelfs C'Mon & Kypski in het voorprogramma staan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
faithless... jaar of 6 geleden heen geweest... was wel tof
Welkom terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In Cala d'Or, nouja dat zeg maar het grote stadje in de buurt, wij zaten iets verderop bij Cala Egos. Was opzich wel leuk, ons complex was goed en d'r zaten enkele leuke eettentjes in de buurt. Maar als je iets meer dan tien minuten een kant op liep dan zat je in the middle of nowhere. Veel leegstand ook (appartementen en winkels)....btje vergane glorie idee kreeg ik soms.
ik heb even gechecked, zaten te weinig haren tussen de billen om die van mij te zijnquote:Kijk das mooi, zijn het niet z'n eigen billen?
Bruin? ik heb niks gezienquote:Welkom terug
Zullen we kijken wie bruiner is geworden? Ik ben ook medium bruin denk ik (knuffelzacht en marvelous hebben mij gezien, dus die kunnen het beamen of tegenspreken, wit ben ik in ieder geval niet meer)
Nee logisch, je had alleen aandacht voor billen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Bruin? ik heb niks gezien
[ afbeelding ]
Nouja ik ga 3 juli weg en kom ongeveer 25 juli terug!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg, ik heb het net ook al aan KZ gevraagd. Wordt er nog wat georganiseerd de komende tijd? Bowling wordt mee gewacht tot GotC en Flap weer terug zijn, kan iedereen dan over 2 weken?
Nog ideeen voor de komende tijd?
Final Destination? Als ik jou was keek ik de komende tijd heel goed uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:39 schreef Civilian het volgende:
Hmm.. Krijg je te horen dat deze trein 20 minuten vertraging heeft omdat de trein waar je in hoorde te zitten in brand was gevlogen
* SolidasRock ff noteert*quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nouja ik ga 3 juli weg en kom ongeveer 25 juli terug!!!
Ik wil ook mee bowlen.
In augustus heb ik helemaal niets te doen, helemaal niets!
Ps. goedemorgen!!!!!!!!!!!!
Nee.. Want ik heb t niet voorzienquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Final Destination? Als ik jou was keek ik de komende tijd heel goed uit
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:19 schreef SolidasRock het volgende:
Flappekz, ik heb terug zitten te lezen maar vind je postje niet waarin je schrijft wanneer je terug bent. Je gaat maandag naar schiphol, zou 2 weken weg zijn, dan ben je op 12 Juli terug? Right?
Vrijdag 9 juliquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We vertrekken maandag naar Edinburgh, vervolgens gaan we naar Aberdeen. Aansluitend gaan we naar Londen en 12 dagen later eindigen we weer thuis. Als het goed is
* SolidasRock noteert ffquote:
Hoe meer bier zielen, hoe meer vreugdquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:37 schreef Barretje80 het volgende:
hier ook geen vakantie
(al weet ik niet of ik al mee mag)
mijn naam impliceerd natuurlijk niet dat IK voor de drank ga zorgen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe meer bier zielen, hoe meer vreugd
Niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn naam impliceerd natuurlijk niet dat IK voor de drank ga zorgen!
In het najaar pasquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock noteert ff
Nog meer mensen die het nodig vinden op vakantie te gaan en FOK achter te laten? Stelletjes asocialen![]()
als je nu pas gaat douchen dan heb je al vakantie!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
In het najaar pas.
Nu ga ik douchen
Wanneer begint najaar ongeveer? September?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
In het najaar pas.
Nu ga ik douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |