Mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
Speciaal voor jou, een Chesterfield waar je geen kanker van krijgt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwbloezenquote:
Ja is tot voor een paar maanden terug altijd zo geweest dat er 25 in zatenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef SicSicSics het volgende:
Hey die rookte ik vroeger ook!
Toen zaten er tenminste nog 25 in een pakje!
Beter schieten ze er mee op want elke keer dat ik ergens kom waar ze alleen die nog hebben voel ik me getild als ik die 70 cent voor die ene extra peuk heb neergeteld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:47 schreef teknomist het volgende:
Overigens die smalle gele pakjes gaan er uit, wat je nu nog kunt kopen zijn de voorraden die op moeten...
Als je hem oprookt wel hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een pakje waar er 24 (of 25) inzitten!quote:
Leuk johquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zoek nog een pakje waar er 24 (of 25) inzitten!
Oogkankerquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
En dat dan voor 5,70quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zoek nog een pakje waar er 24 (of 25) inzitten!
Nou, als je die over de longen probeert te roken is het vast niet gezond, en ik denk zelfs dat je er ook wel iets naars aan overhoudt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
Bullshit, die witte zijn ook gewoon Classic Redquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
In die witte pakjes zitten sigaretten met een andere smaak.
Overigens wel klote, want vroeger waren de bruine pakjes wit en bestond de huidige witte variant niet. En in het buitenland heb je alleen witte pakjes, maar dan met de smaak van de Hollandse bruine.
Leuk voor jequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef Buschetta het volgende:
Jaren terug lachtte ik om die 19 cigaretten pakjes in de UK.
Nu betaal ik gelukkig 2.40 voor 20 cigaretten en lach ik om Nederland
Rokenquote:
Ik krijg dan weer liever een pakje sigaretten op mijn kop in plaats van deze bank.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |