en waarom dan wel? Chowi heeft dit topic speciaal voor ons gemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef Jorwol het volgende:
Allejezus, ga eens even lekker op msn ofzo
Mijn Heldquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:18 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik genees ze zo weer. Ben hunebedden arts als beroep.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:18 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
en waarom dan wel? Chowi heeft dit topic speciaal voor ons gemaakt![]()
Ach,..moet toch zo slapen, maar ja dat roep ik ook al sinds 2.00 vannacht
We kunnen wisseldiensten draaien, toch? En heb hier in mn kelder nog een heule zooi van die zware ballen met kettingen liggen. Was ze eigenlijk van plan weg te gooien,..maar nu komen ze maar mooi van pas!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Flashbag het volgende:
[..]Dat krijg je he als je fokkerij hebt moet je zelfs 's nachts op de hunebedden letten op mogelijke ontsnappingen en diefstal.
Laten we het alle 2 gebruiken!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
We kunnen wisseldiensten draaien, toch? En heb hier in mn kelder nog een heule zooi van die zware ballen met kettingen liggen. Was ze eigenlijk van plan weg te gooien,..maar nu komen ze maar mooi van pas!![]()
Of we gaan bamboestokken zoeken en bouwen we kooien van
Daar zeg je me wat! En hoe zit het met steenpuisten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Zijn jou hunebedden al ingeënt voor steenatitus B ?
Ik ben hunebed arts en schrijf ook de facturenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:26 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat! En hoe zit het met steenpuisten?
Shit, dalijk moeten we naar de gemeente voor een papier met alle inentingen en zo. Zou het hele plan in het water vallen want de gemeente wil natuurlijk het fijne er van weten. Maar dat mogen we niet verklappen
Deal. Jij de administratieve en verzorgende kant , ik zal vooral het dril en africht werk doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik ben hunebed arts en schrijf ook de facturenno worries
Ik wil ook hunebedden slaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Deal. Jij de administratieve en verzorgende kant , ik zal vooral het dril en africht werk doen
Oooh rustig maar, tuurlijk mag jij ookquote:
Hihihi, maar wat denk jij nu gekkiequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
Gaat er nog een date gemaakt worden of hoe zit het... Jullie draaien er aardig omheen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hihihi, maar wat denk jij nu gekkie
WeltrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik let op de hunebedden
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hihihi, maar wat denk jij nu gekkie
Ik denk dat het wel goed komt... Maar dat is er niet uit de berichten te halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten...![]()
Is goed schat van mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog één keer, ik ben verdomme 27quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ah Robin en zijn 28 jarige scharrel zijn verliefd
Nou liefde op het eerste gezichtquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ah Robin en zijn 28 jarige scharrel zijn verliefd
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Is goed schat van me. Ik kom je rond een uur of 15.00 aflossen, ok?
Enne, mocht ik in dromenland ruzie krijgen of zo dan zie je ze wel komen. Heb je het misleidende kraampje met zakjes brood te koop al klaar staan?
Zo nee, niet vergeten he en afdingen is niet toegestaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk staat alles klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot 15:00 uur
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |