Is goed... Uhm... Het is zomer! Zomer feestje! In de buurt van Leiden anyone?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Kolere,....nah, verzin dan ff een andere reden voor een feestje of zo?
Wat leukquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey serokwaldeluxe kom je volgende week ook chillen in het altijd prachtige Veenhuizen?kan je daar wel met flashbag coma zuipen
Leidenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is goed... Uhm... Het is zomer! Zomer feestje! In de buurt van Leiden anyone?
Zolang je achter het hek blijft en ze niet voert bijten ze nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Wat leuk.
Heb gehoord dat er veel groen is in Drenthe? Dat is namelijk mijn lievelingskleur.
Maarre,..ben toch nog een beetje bang. Verhaal over overoverovergrootopa's en zo,...
Mijn achtertuin grenst aan een akker met suikerbietenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Wat leuk.
Heb gehoord dat er veel groen is in Drenthe? Dat is namelijk mijn lievelingskleur.
Maarre,..ben toch nog een beetje bang. Verhaal over overoverovergrootopa's en zo,...
Je kan ook aan Nick vragenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Flashbag het volgende:
[..]
DE heeft wel hunebedden in z'n tuin! Breng jij mij dan naar huis ?
Neeee,..de buurvrouw ook al??quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Zolang je achter het hek blijft en ze niet voert bijten ze niet. Tenzei je stom bent, arme buurvrouw
![]()
Komt hij met de auto dan ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn achtertuin grenst aan een akker met suikerbietenDus dat is wel groenig
[..]
Je kan ook aan Nick vragen
Ja had ze die lieve hunebed maar niet moeten slaan met een bezem. Hij was nog zo jong maarja moederinstinct he. Mama hunebed was er niet blij mee en had aan 1 grote hap genoegquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Neeee,..de buurvrouw ook al??
27? Goddamn, je kan zo meedoen met Miss Teen Wet T-shirt contest, max 18 jaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Ik ben 27![]()
Maar moet bij drank en sigaretten kopen nog steeds ID laten zien
27 zou je niet zeggen nee... (heb even in je Fobo gekeken)... Ach je bent altijd nog 4 jaar jonger dan mij...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:37 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Al 27 jaar,..al woon ik er niet meer(helaas)
Dus wil je haar ooit nog terug zien dan moet je de buik van die hunebed openrijten en haar bevrijden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja had ze die lieve hunebed maar niet moeten slaan met een bezem. Hij was nog zo jong maarja moederinstinct he. Mama hunebed was er niet blij mee en had aan 1 grote hap genoeg.
Ze was toch stom niks verloren dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Dus wil je haar ooit nog terug zien dan moet je de buik van die hunebed openrijten en haar bevrijden?
Aan de andere kant,....eigen schuld, die beestjes reageren ook maar vanuit hun oer/moederinstinct. Kan je ze niet kwalijk nemen
Stomme mensen!,...De eerst volgende keer dat ik ene tegen kom zet ik ze met een enkeltje op de trein naar Drenthe onder het mom van ga maar gezellig die lieve hunebedjes aaien en voerenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ze was toch stom niks verloren dusAls de hunebed der niet had opgegeten had ik het wel gedaan.
Nomnomnomquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Stomme mensen!,...De eerst volgende keer dat ik ene tegen kom zet ik ze met een enkeltje op de trein naar Drenthe onder het mom van ga maar gezellig die lieve hunebedjes aaien en voeren![]()
Hunebed fokkerijquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Oh ik heb een plan! Zullen we saampjes hunebedjes gaan fokken? Dan kunnen we heul vlug van ''bepaalde problemen in de wereld'' af zijn
Die slaan we over, die komen nog wel een keertje aan de beurt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hunebed fokkerijWelke problemen dacht je aan
. Zolang we de tienermoeders maar overslaan want daar kunnen we nog om lachen
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:50 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Die slaan we over, die komen nog wel een keertje aan de beurt!
Laten we samen eens afspreken en dan maken we een Masterplan!11!!Hihihihihihi inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaan we onze hunebedden noemen
![]()
Nou, Absintje klinkt bijv wel schattig. Of mijn lieve teerbeminde strohrummeltje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hihihihihihi inderdaadHoe gaan we onze hunebedden noemen
Of gewoon bier. BIER ZIT! Braaf bier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nou, Absintje klinkt bijv wel schattig. Of mijn lieve teerbeminde strohrummeltje?
Ja,daar heb je een punt! Uiteindelijk moeten ze de wereld gaan overheersen dus we moeten wel kei en keihard voor ze zijn willen we dat bereiken. Strohrummeltje past dan minder goed in het plaatjequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:55 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Of gewoon bier. BIER ZIT! Braaf bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |