Waar heb je het over?quote:Op woensdag 23 juni 2010 04:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Alleen mag Chowi er natuurlijk niks van weten, dus niks tegen haar zeggen ok?
Ik had [daar] eerlijk gezegd even vluchtig gekeken (de vorige keer), het viel niet op dat er semi-professionele foto's bij zaten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 04:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje een opleiding fotografie gedaan (niet afgemaakt) en dat heeft me een hele mooie camera opgeleverd en veel aanzien bij mensen in mijn nabije omgeving die semi-professionele foto's willen hebben.
Maar ik vraag er geen vergoeding voor ofzo, dus in dat opzicht is het echt puur voor de lol en om mijn ervaring te verbreden. Kijk ook eens hier.
Och ik klets weer uit me nek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:01 schreef Chowi het volgende:
Ja, waar heb je het over, HS?
Moet jij niet eens slapen trouwens? Ik heb begrepen dat je morgen hard aan het werk moet voor de baas.
Ach, het is uiteindelijk ook niet echt de kant die ik op wil. Er is heel moeilijk geld in te verdienen; je moet óf heel veel geluk hebben (in de reclamewereld) óf genoegen willen nemen met het maken van pasfoto's in een crappy fotostudio. Fotografie heeft voor mij veel met creativiteit te maken, maar dat is bij dat laatste scenario compleet afwezig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had [daar] eerlijk gezegd even vluchtig gekeken (de vorige keer), het viel niet op dat er semi-professionele foto's bij zaten.
Wel 'grappig', ik had mijzelf nooit afgevraagd wat jij studeerde. Geen idee waarom, maar ik had meer iets met de geschiedenis dan met fotografie achter je gezocht..
Trusten Keerl!quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:03 schreef zarGon het volgende:
Ik ga nu trouwens richting mijn bed.
Welterusten, Heatseeker. Kusje op je broeierige lipjes, Ch. 't Was gezellig..
Tabee.
Ok vooruit dan maar weer, maar alleen wanneer je me daarna even schoon pijpt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:06 schreef Chowi het volgende:
Slaap zoet, zG.
Tijd voor anale seks met HS nu, aangezien we de enige overgeblevene zijn volgens mij..
Ja, pas maar op joh!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:11 schreef Heatseeker het volgende:
Godver zo post ik nooit wat en zo in 1 dag (eigenlijk 2) post ik voor 6 maanden tegelijk. Dadelijk ga ik het nog leuk vinden.
Schande inderdaad. Maar het is je vergeven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:14 schreef Chowi het volgende:
Ik ben laatst van 21 naar 22 gegaan. Bedroevend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |