abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153841152
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

dan kan je maar beter in nieuw-vennep of zo gaan wonen zolang je geen geld hebt voor grachtenpand.
Mischien is een krimpgemeente wat voor die maat van mij. Maarja, welke gemeenten hebben te maken met krimp en hoe kom je hier achter. Ik denk dat je in een krimpgebeid geen moeite hoeft te doen via een truttige woningnet. Waar woningen worden verloot alsof het een loterij is. Zelfs met 15 jaar woonduur komt hij er cia woningnet nog moeilijk tussen. Amsterdam is trouwen sgeen pré voor hem. hij wil er eigenlijk niet wonen. Maar Asendelft ofzo is ook weer iets té rustig.
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:07:20 #202
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_154179865
Withe de witstraat is dat wat, veel surinamers en moslims?
En Tilanusstraat grenst aan oosterpark-noord?
Wenslauerstraat, ligt in hartje oud-west maar lijkt mij erg oud

Ik zoek een woning voor een famiilievriend.
pi_154201606
Transvaalbuurt hier. Ik heb spijt dat ik hier ben gaan wonen. Veel: herrie, afval, hatelijke sfeer en junken.
pi_154201793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:34 schreef Barwara het volgende:
Transvaalbuurt hier. Ik heb spijt dat ik hier ben gaan wonen. Veel: herrie, afval, hatelijke sfeer en junken.
Ik heb familie wonen in Oud-Zuid, is het erger dan daar? Ik ben Rotterdam gewend (wil ik ook niet meer wonen hoor, daar niet van), maar ik vind dat zo'n pauper wijk. Overal afval, waar je ook maar kijkt, compleet verpauperde buurt. Parkeren is een ramp, veel asociale mensen, junkies, Ugh.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:44:29 #205
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_154202917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 20:07 schreef Tamabralski het volgende:
Withe de witstraat is dat wat, veel surinamers en moslims?
En Tilanusstraat grenst aan oosterpark-noord?
Wenslauerstraat, ligt in hartje oud-west maar lijkt mij erg oud

Ik zoek een woning voor een famiilievriend.
Ehm, jij zoekt een woning voor iemand, maar niet in de buurt van Surinamers en moslims?
With the stars as her umbrella
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:46:24 #206
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_154202945
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:34 schreef Barwara het volgende:
Oh echt? Ik dacht dat die buurt heel erg was opgeknapt juist. Het ziet er in ieder geval beter uit dan 10 jaar terug, maar dat zegt dus blijkbaar ook niets.
Balen voor je! Heb je wel eens contact opgenomen met de buurtregisseur?
pi_154203911
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:45 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik heb familie wonen in Oud-Zuid, is het erger dan daar? Ik ben Rotterdam gewend (wil ik ook niet meer wonen hoor, daar niet van), maar ik vind dat zo'n pauper wijk. Overal afval, waar je ook maar kijkt, compleet verpauperde buurt. Parkeren is een ramp, veel asociale mensen, junkies, Ugh.
je vindt heel oud-zuid een pauperwijk?
ik woon er zelf maar mijn deel van oud-zuid is helemaal niet verpauperd.
pi_154204011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:46 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh echt? Ik dacht dat die buurt heel erg was opgeknapt juist. Het ziet er in ieder geval beter uit dan 10 jaar terug, maar dat zegt dus blijkbaar ook niets.
Balen voor je! Heb je wel eens contact opgenomen met de buurtregisseur?
Er zijn wel verbeteringen zichtbaar. Het Krugerplein bv. is harstikke mooi geworden en geen parkeerplaats meer vol junks. En zijn er veel studenten tegenwoordig.

Ik woon hier nog niet zo lang. Ik vind de sfeer gewoon vijandig maar dat kan ook best voor een deel aan mezelf liggen. Ik kan mijn bek niet houden. Als je ergens wat van zegt heb je gewoon snel ruzie. Mijn vertouwen in de politie is ook beschadigt ddoor incidenten die ik in het verleden heb gehad.

Eigenlijk wil ik vooral wat meer rust. Lekker de stad uit :)
pi_154204424
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

je vindt heel oud-zuid een pauperwijk?
ik woon er zelf maar mijn deel van oud-zuid is helemaal niet verpauperd.
Ik ken voornamelijk het gedeelte tussen het Sarphatipark en de van Baerlestraat. Ook het gebied rond de van Woustraat is nou niet echt ehh, netjes.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_154204475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik ken voornamelijk het gedeelte tussen het Sarphatipark en de van Baerlestraat. Ook het gebied rond de van Woustraat is nou niet echt ehh, netjes.
je quote mij met tekst die ik niet geschreven heb, kan je dat misschien even corrigeren? :?
pi_154204526
Aangepast, heel raar. Ik drukte gewoon op de quote knop...
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:14:27 #212
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_154204827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:38 schreef Barwara het volgende:

[..]

Er zijn wel verbeteringen zichtbaar. Het Krugerplein bv. is harstikke mooi geworden en geen parkeerplaats meer vol junks. En zijn er veel studenten tegenwoordig.

Ik woon hier nog niet zo lang. Ik vind de sfeer gewoon vijandig maar dat kan ook best voor een deel aan mezelf liggen. Ik kan mijn bek niet houden. Als je ergens wat van zegt heb je gewoon snel ruzie. Mijn vertouwen in de politie is ook beschadigt ddoor incidenten die ik in het verleden heb gehad.

Eigenlijk wil ik vooral wat meer rust. Lekker de stad uit :)
Haha ja een grote bek kan nog wel eens helpen ja als het gaat om vervelende sfeer :P
Is het misschien een idee om een buurtactiviteit te organiseren? Hier in de buurt doen ze jaarlijks een schoonmaakactie en daarna een barbecue. Het klinkt misschien een beetje tuttig, maar het is best prettig om te weten wie je buren zijn, sociale cohesie etc.

En anders toch kijken of je de stad uit kunt :D Een vriendin van mij woont in Ilpendam. Erg rustig, omringd door weilanden, rust en ruimte.
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:16:57 #213
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_154204894
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Hmm grappig, ik heb toch een heel ander beeld. De Van Woustraat en omgeving vind ik juist typisch Amsterdams, ik zou die buurt niet zo snel 'niet netjes' noemen. Bij 'niet netjes' denk ik eerder aan de buurt rondom de Lelylaan. Maar hé andere standaarden en misschien ben ik wel een ontzettende smeerkees ;(
pi_154205317
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:16 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hmm grappig, ik heb toch een heel ander beeld. De Van Woustraat en omgeving vind ik juist typisch Amsterdams, ik zou die buurt niet zo snel 'niet netjes' noemen. Bij 'niet netjes' denk ik eerder aan de buurt rondom de Lelylaan. Maar hé andere standaarden en misschien ben ik wel een ontzettende smeerkees ;(
Maar net wat je gewend bent denk ik. Ik heb in een van de "vogelaarwijken" gewoond maar daar lagen niet overal zakjes, lege blikjes, vuilniszakken en ander rotzooi op straat. Als ik het vergelijk met Utrecht, Eindhoven, Tilburg en Breda, vind ik het nogal ranzig. Het centrum van Amsterdam is over het algemeen wat schoner (maar veels te duur en te druk)
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:39:32 #215
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_154205440
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:33 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Maar net wat je gewend bent denk ik. Ik heb in een van de "vogelaarwijken" gewoond maar daar lagen niet overal zakjes, lege blikjes, vuilniszakken en ander rotzooi op straat. Als ik het vergelijk met Utrecht, Eindhoven, Tilburg en Breda, vind ik het nogal ranzig. Het centrum van Amsterdam is over het algemeen wat schoner (maar veels te duur en te druk)
Oh en ik vind het centrum juist een ranzige bende :D Maar het hangt er ook net vanaf waar natuurlijk.
pi_154205642
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:39 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh en ik vind het centrum juist een ranzige bende :D Maar het hangt er ook net vanaf waar natuurlijk.
de ene straat verschilt soms zelfs wezenlijk van de andere, ook al is het bij elkaar om de hoek.
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:00:53 #217
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154205929
Groene delen zijn oké om in te wonen.
Rood.. jahh dan haat je je zelf :')

Ik ben geil
pi_154206951
Waarom zou je niet aan de grachtengordel willen wonen (als je het kan betalen)?
pi_154207229
Toeristen?
pi_154207316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:33 schreef Igen het volgende:
toeristen idd, dronken provincialen, en sommige mensen zijn nogal verknocht aan een auto plus parkeergelegenheid.
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:48:44 #221
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_154207340
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

de ene straat verschilt soms zelfs wezenlijk van de andere, ook al is het bij elkaar om de hoek.
Absoluut!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:33 schreef Igen het volgende:
Mooie huizen, maar ik vind het er wel sfeerloos.
  Eindredactie Games donderdag 9 juli 2015 @ 21:51:48 #222
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154207403
Is de Kolenkitbuurt nog steeds de beroerdste buurt in Amsterdam? Of is dat alweer verleden tijd?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:29:51 #223
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_154212177
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:51 schreef 2dope het volgende:
Is de Kolenkitbuurt nog steeds de beroerdste buurt in Amsterdam? Of is dat alweer verleden tijd?
Ik denk eerder dat het kwaad uit die buurten (ik zeg niet teveel want misschien is dat tegen de regels) zich verspreid heeft naar andere wijken, waardoor die titel niet alleen de Kolenkitbuurt meer toekomt :').
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_164062246
Tijd voor een update! Wat zijn de stijgers/dalers op het gebied van wijken in Amsterdam? Ik zie veel betaalbare dingen in IJburg voorbij komen, zijn er mensen die daar wonen?
pi_164063461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 11:11 schreef Alxander het volgende:
Tijd voor een update! Wat zijn de stijgers/dalers op het gebied van wijken in Amsterdam? Ik zie veel betaalbare dingen in IJburg voorbij komen, zijn er mensen die daar wonen?
ik heb geen bakfiets :+
Ik dacht dat het daar stervensduur was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')