Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
ook wel goed hoor. ik denk dat ik m'n tentamen vandaag wel aardig gemaakt hebquote:
voetbal = bier = goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een voetbalMet jou gaat het voetbal?
ook goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Wouter, met mij gaat het goed. En met jou?
tofquote:
Jaquote:
als je de koelkast scheef/op de kant hebt gehouden, dan kun je 'm beter eerst even laten staan. als je 'm dan direct aansluit, dan kan het zijn dat ie kapot gaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Justin, als je ergens bent en dit leest: 12 juli moet ik om 11 uur de sleutel ophalen. Ik neem dan al direct mijn koelkast mee, en Bob. Haha. Maar ik weet niet of ik de koelkast alleen samen met Bob naar boven kan krijgen, dus jij als stoere vent wil vast wel komen helpen, als je kan?En dan plakken we daar uiteraard gewoon een 'meet' aan, en pakken we even een terrasje ofzo!
Aanzetten doe ik pas zodra ik er echt in bezig ga. En dat is dus in de loop van die weekquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je de koelkast scheef/op de kant hebt gehouden, dan kun je 'm beter eerst even laten staan. als je 'm dan direct aansluit, dan kan het zijn dat ie kapot gaat.
maar je moet wel bier koud hebben als je dan aankomtquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aanzetten doe ik pas zodra ik er echt in bezig ga. En dat is dus in de loop van die week
welterustenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef Assiej het volgende:
het schijnt dat men niet in dit weer mag zitten omdat het zo heftig is, ze wouden ook met kankerbestrijding teams over stranden ofzo...
hoezo brandt de zon dan harder?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Samzz het volgende:
De zon is heel krachtig ja. Mede omdat het 's nachts nog redelijk afkoelt brandt de zon harder.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:27 schreef Robinhoo het volgende:
alsof ik daar wat op uit doeik zit de hele dag in school
!
SPOILER: Krebs opdrachtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, huidkanker maakt toch geen onderscheid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:27 schreef Robinhoo het volgende:
alsof ik daar wat op uit doeik zit de hele dag in de zon.
Wees gerust, het komt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Robinhoo het volgende:
Ik zit heel mijn leven al in de zon en heb het nog niet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Zóó, een heel lief prinsessenvriendenboekje gekocht voor een mannelijke collega die binnenkort z'n 25-jarige jubileum op de zaak viert...
Ja goeie vraag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo brandt de zon dan harder?
mijn antwoord zou toch al te laat zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Samzz het volgende:
Remco, jij bent toch accountant? Of zoiets
What are the most important production figures for company statistics?
Now is this analysed in the Netherlands?
Enig idee?
nice!quote:
quote:
en, hoe ging het?quote:
haiquote:
Vanuit t niets ineens 5 antwoorden op dingenquote:
hij komt helemaal los hierquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanuit t niets ineens 5 antwoorden op dingen
BAM!
Noliferquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Newb
Mezelf bier en taart gehaald
wil je die van mij ook doen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo, net de was buiten opgehangen en nu maar hopen dat er niemand gaat BBQen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanuit t niets ineens 5 antwoorden op dingen
BAM!
quote:
mijn uber-qoute skillz laat ik in menig topic zien hierquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond hopen op uitschakeling van Italië
Die moeten niet vanavond?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond hopen op uitschakeling van Italië
Och meisje tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oei, volgens mij heb ik een zonnesteek te pakken
quote:
oeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oei, volgens mij heb ik een zonnesteek te pakken
whahahaha, FAILquote:
laat hem vanavond maar hopenquote:
http://nos.nl/wk2010/live/index/quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godentering wat zit ik me te vervelen zeg
Heb geen zin an een pot voetbalquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2010/live/index/
www.darksoul7.comquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb geen zin an een pot voetbal
Rekening niet betaald?quote:
* Mdrop is Jaloersquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:28 schreef Samzz het volgende:
Kamer schoon en opgeruimd, gedouched, klaargemaakt. Nu straks lekker in de zon zitten
thanks... Office 2010 en die activator zijn binnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
succes
Heb je office 2010 al binnen?
geen last vanquote:
Activator?, waar is die voor nodig dan?, had je een key ofzo nodig?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
thanks... Office 2010 en die activator zijn binnenhopelijk komend weekend tijd om het te installeren
Ik las in de comments dat ze hem niet konden activeren. Dus ik zocht al gelijk naar een activatorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Activator?, waar is die voor nodig dan?, had je een key ofzo nodig?
Ow ik had geen eens key of activeringquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik las in de comments dat ze hem niet konden activeren. Dus ik zocht al gelijk naar een activator
jep!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
jij had het toch zelf al geïnstalleerd ofniet Marko?
lunchen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
BAM! afgestudeerd met een 7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iedereen die vrijdagavond in de buurt is: kom maar langs!
Jij komt ook overalquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
ik zit dan in limburg
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet na morgen nog 4 weken werken voordat ik vakantie hebquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog (minimaal) 6 schooldagen te gaan![]()
![]()
![]()
.
awwquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog (minimaal) 6 schooldagen te gaan![]()
![]()
![]()
.
4 wekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]
ik moet na morgen nog 4 weken werken voordat ik vakantie heb
Magnum, net ook gehadquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
awwsterkte, ook voor jou marko
Magnum
Mijne was ook almondquote:
We kunnen wel iets samen gaan doen hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijne was ook almond![]()
die dingen zijn zo verrekte lekker
ik verveel me nu al en de vakantie is net begonnen![]()
succes met heerschen daar \m/quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word zometeen opgehaald voor Graspop\m/
Zoals?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We kunnen wel iets samen gaan doen hoor![]()
Talaminiquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:15 schreef Mdrop het volgende:
Vrij, Ijs halen bij talamini en dan pilsen bij Nielz
valt ook wel meequote:
niet iedereen zit 24/7 aan 't bierquote:
26 juli t/m 13 augustus heb ik vakantie, gewoon de bouwvak van Overijsselquote:
yup, half 8 richting kameraad om voetbal te kijkenquote:
mooi om te horenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
26 juli t/m 13 augustus heb ik vakantie, gewoon de bouwvak van Overijssel
[..]
yup, half 8 richting kameraad om voetbal te kijken![]()
evaluatiegesprek ging goed, heb de afgelopen periode wat momenten gehad waar ik mee verder op kan bouwen en waar ik ook van heb geleerd. verder waren ze erg tevreden over mij en ik zit hier ook nog prima op m'n plek
bierinfuus ftwquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen zit 24/7 aan 't bier
Eens , maar was in almelo vandaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Talamini, waterijs
Van der poel is de beste!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef haakon het volgende:
hahahaha italië gewoon op achterstand tegen slowakije
FAILquote:
vet hequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
FAIL![]()
die Isner en Mahut blijven ook maar doorspelen op Wimbledon
zo maar eens naar huis
Truckersarm?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:54 schreef Redbaron het volgende:
pff warm hier..vdaag wel mn linkerarm verbrandzaterdag pas weer thuis
Sfeer? Het is nu net zo stil he, stilte voor de storm.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef haakon het volgende:
geniaal, die sfeer om al het voetbal heen.x veel
briljant. straks ontploft het !quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sfeer? Het is nu net zo stil he, stilte voor de storm.
en gisteravond, en eergister, en zondag en zaterdag ook, en morgen t/m zaterdag ook, zondag ook weerquote:
Zo, zo, 5 dagen nog wel. Zo bont maak ik het niet, ik hou het bij 4quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
en gisteravond, en eergister, en zondag en zaterdag ook, en morgen t/m zaterdag ook, zondag ook weer
Jij laat je feeden door Marko?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waar blijft mijn ijsje, ik heb er nu al 2 gehad
nee want ik heb zelf ijsquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij laat je feeden door Marko?!
Moet je meer terug lezen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom wacht je dan op de ijsjes van Marko?
Ik ook wel, serieusquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:14 schreef Assiej het volgende:
Er zijn nog Theater shows in Amsterdam van Derek Ogilvie vrij, 35euro per kaart
ik wil wel opzich![]()
![]()
Lieve Assie, ik heb het allemaal gelezen. Marko wil je rond. En meneer laat expres niks van zich horen zodat jij gaat zitten vreten en wedden dat ie zo met een voorstel komt om ijs te eten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moet je meer terug lezen..
Ik verveelde mij, en hij wou wel ijsjes gaan eten
maarja, in de tussentijd had ik alweer wat ijsjes gehad..
Sanquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik sta op het punt de vuvuzela van m'n zusje te vernietigen
Selmaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
SanDoe dat.
Oh en jij bent spelbreekster
Ik ben allang blij dat er iemand aanwezig is hier.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Selma
Ja, sorry... Monologen breken is niet cool
Ja zekerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er iemand aanwezig is hier.
Alles goed met jou?
Ja ook goed. Ben nog steeds puur natuur.quote:
Shop voor wiet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
Wat is Jemig?
En ik moet zo naar bed van mezelf.
Haha, ik heb 2 ijsjes gehad vandaag! dus het is nog te doen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ook wel, serieus![]()
[..]
Lieve Assie, ik heb het allemaal gelezen. Marko wil je rond. En meneer laat expres niks van zich horen zodat jij gaat zitten vreten en wedden dat ie zo met een voorstel komt om ijs te eten?
Gevolg: Assie heeft 3 ijsjes op en wordt tonnetje rond.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ook wel, serieus![]()
[..]
Lieve Assie, ik heb het allemaal gelezen. Marko wil je rond. En meneer laat expres niks van zich horen zodat jij gaat zitten vreten en wedden dat ie zo met een voorstel komt om ijs te eten?
Gevolg: Assie heeft 3 ijsjes op en wordt tonnetje rond.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey MarkoJij bent gaan werken en hebt niet eens afgemeld met een kutsmoes?
Respect !
Moet je mij niet gaan quoten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik zie Astrid morgen ? Met haar een magnum almond eten
Hoe is het Selma?quote:
Slecht, ik ben helemaal alleenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko jonguh, ik dacht ff met jou dit topic vol te posten![]()
Marko oh Marko waar ben je?
ik kom er aan selma! morgen vier ik het voor mn maten enzo, vanavond al wel wat gehad, maar had nog ander feestje van collega. Voetbal boeit me niet zo heel veel wat dat betreft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Slecht, ik ben helemaal alleen![]()
Grapje hoor, het gaat prima maar het is hier zo saai.![]()
En hoe is het met jou? Dubbelfeest zeker?
ik kom er bij gekropen selmaquote:
wat nu weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sander
Marko, jij gemene LaPohunter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |