Die van de AH? Die vond ik echt superranzig.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:17 schreef PinkLadii het volgende:
Ben de naam kwijt zijn vierkante bamiblokken worden per 4 verkocht doorzichtige plastic verpakking errug lkkr!! Ook wel een beetje klef mja dat heb je met bamiblokken he ;-)
ga dan naar de cafetariaquote:Op zondag 20 juni 2010 16:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Welke bamischijven kan ik het beste halen?
Wij hebben nu bamischijven van beckers maar van binnen zijn ze vochtig![]()
Ik wil bamischijven hebben die ze ook in de cafetaria verkopen..
iemand?
Die hadden ze bij de C1000, en ook een variant waar het een soort tonnetjes waren, denk kroket, maar dan 2/3 van de lengte, en 2x zo dik. En lekker pittigquote:Op zondag 20 juni 2010 16:17 schreef PinkLadii het volgende:
Ben de naam kwijt zijn vierkante bamiblokken worden per 4 verkocht doorzichtige plastic verpakking errug lkkr!! Ook wel een beetje klef mja dat heb je met bamiblokken he ;-)
Ik heb ze gehaald van de makro, ben benieuwdquote:Op zondag 20 juni 2010 16:30 schreef Erasmo het volgende:
Die van Elite zijn de lekkerste die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
die zijn idd heerlijk pittig en smakelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef robber57 het volgende:
Ze zijn hierboven al een paar keer besproken maar niemand weet kennelijk het merk: R&R
Bamihapjes (ze zijn vierkant) van R&R zijn uber, de rest kan er echt gewoon niet aan tippen, ik ben verslaafd aan die dingen.
Ze zitten met ze viertjes op een plastic schaaltje in een grijsbruine dikke plastic zak met een kijkvenstertje, ze zijn merkwaardig genoeg vleesloos maar niet vega want er zit gelatine in maar ik kan met overtuiging zeggen dat dit een van de zeer weinige producten is die geen vlees bevat en wonderbaarlijk genoeg overheerlijk smaakt.
[ afbeelding ]
Ik heb er in het verleden wel een een KB topic over geopend want zo'n 2 jaar geleden verkocht nagenoeg iedere super die dingen (met bergen) totdat het "huismerk drama" zich ook op dit product begon te tonen![]()
Fake-ass eigenmerk troep van AH ,zelfs Danny melde zich in het topic en was het roerend met mee eens , eigen merk shit is waardeloos.
In mijn dorp zijn ze alleen nog te krijgen bij de Vomar en Dekamarkt , Deen en AH hebben ze iig niet meer en vervangen voor eigenmerk crap.
Probeer ze eens, je zult je verbazen over hoe lekker een snack kan zijn....
En?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ze gehaald van de makro, ben benieuwd
Daar haalt mijn ma ze ook altijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En?![]()
Overigens mocht je eens in de buurt van Neede komen dan kun je ze ook bij de fabriek halen(samen met een paar flessen joppiesaus)
Net 1 gehad, ze zijn goed te etenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En?![]()
Overigens mocht je eens in de buurt van Neede komen dan kun je ze ook bij de fabriek halen(samen met een paar flessen joppiesaus)
Bazenpost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef robber57 het volgende:
Ze zijn hierboven al een paar keer besproken maar niemand weet kennelijk het merk: R&R
Bamihapjes (ze zijn vierkant) van R&R zijn uber, de rest kan er echt gewoon niet aan tippen, ik ben verslaafd aan die dingen.
Ze zitten met ze viertjes op een plastic schaaltje in een grijsbruine dikke plastic zak met een kijkvenstertje, ze zijn merkwaardig genoeg vleesloos maar niet vega want er zit gelatine in maar ik kan met overtuiging zeggen dat dit een van de zeer weinige producten is die geen vlees bevat en wonderbaarlijk genoeg overheerlijk smaakt.
[ afbeelding ]
Ik heb er in het verleden wel een een KB topic over geopend want zo'n 2 jaar geleden verkocht nagenoeg iedere super die dingen (met bergen) totdat het "huismerk drama" zich ook op dit product begon te tonen![]()
Fake-ass eigenmerk troep van AH ,zelfs Danny melde zich in het topic en was het roerend met mee eens , eigen merk shit is waardeloos.
In mijn dorp zijn ze alleen nog te krijgen bij de Vomar en Dekamarkt , Deen en AH hebben ze iig niet meer en vervangen voor eigenmerk crap.
Probeer ze eens, je zult je verbazen over hoe lekker een snack kan zijn....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |