Onzin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik de uitzending van Van Basten en Derksen werd Johan erg goed op zijn plaats gezet en ook nog op een lollige manier. Normaal gesproken kan Johan met demagogische teksten het publiek voor zich winnen maar deze keer had Marco hem goed te grazen.
Ben je net zo bescheiden als Fonsie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Teveel gasten vrezen de macht van mesjogge Derksen. Daarom ben ik zo'n fan van Alfons Groenendijk. Hij is eerlijk, zegt niet wat de ander wil horen, wil niet goedkoop scoren, hij is een kerel naar mijn hart. Ik ben alleen bang dat hij te aardig is voor deze wereld. Ik herken mezelf erg in hem.²
Niets onzin. Derksen stond met een mond vol met tanden.quote:
Praat jij ook met alle winden mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Teveel gasten vrezen de macht van mesjogge Derksen. Daarom ben ik zo'n fan van Alfons Groenendijk. Hij is eerlijk, zegt niet wat de ander wil horen, wil niet goedkoop scoren, hij is een kerel naar mijn hart. Ik ben alleen bang dat hij te aardig is voor deze wereld. Ik herken mezelf erg in hem.²
Nog eentje die verblind is door de sterrenstatus van San Marco.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik de uitzending van Van Basten en Derksen werd Johan erg goed op zijn plaats gezet en ook nog op een lollige manier. Normaal gesproken kan Johan met demagogische teksten het publiek voor zich winnen maar deze keer had Marco hem goed te grazen.
Over Marco's prestaties als bonscoach en de manier waarop hij met mensen omgaat valt veel te zeggen. Maar wat Derksen niet gewend is, is dat hij het op moet nemen tegen mensen die intellectueel wat sterker zijn. Die blijven makkelijker overeind tegen dat goedkope geblaf van Derksen. Zelfs als het terecht is. Van Basten is zoiemand.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja, omdat Van Basten een blik goedkope drogredenen open trok.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:54 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Niets onzin. Derksen stond met een mond vol met tanden.
Juist niet, Van Basten is denk ik één van de domste bondscoaches die we ooit gehad hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Over Marco's prestaties als bonscoach en de manier waarop hij met mensen omgaat valt veel te zeggen. Maar wat Derksen niet gewend is, is dat hij het op moet nemen tegen mensen die intellectueel wat sterker zijn. Die blijven makkelijker overeind tegen dat goedkope geblaf van Derksen. Zelfs als het terecht is. Van Basten is zoiemand.
Van Basten troef Derksen inderdaad af. Kwam ook een stuk slimmer over.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Over Marco's prestaties als bonscoach en de manier waarop hij met mensen omgaat valt veel te zeggen. Maar wat Derksen niet gewend is, is dat hij het op moet nemen tegen mensen die intellectueel wat sterker zijn. Die blijven makkelijker overeind tegen dat goedkope geblaf van Derksen. Zelfs als het terecht is. Van Basten is zoiemand.
Dat is Fonsie juist niet.quote:
Heb je alle afleveringen gezien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef Falco het volgende:
De zwalkende Henk vond ik geen succes. Voor het eerst een matige aflevering.
Ondanks dat de grote Van Basten het had ingestudeerd met Keesje Jansma, kwam zijn act tegen Johan over Vergoossen totaal niet uit de verf en kon hij het ook niet hard maken. Ik vond hem juist erg zwak overkomen die avond.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Van Basten troef Derksen inderdaad af. Kwam ook een stuk slimmer over.
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_vs._derksen.htmlquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zeker:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |