Mwauh voor de helft van 39 euro had ik het overwogenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:42 schreef Jetfly het volgende:
Ooh UIT.. Woon zelf in Utrecht. Ik wil je Utrecht wel laten zien hoor, kost je dan wel 39 euro. Haha:).
GEFELICITEERD MAN! En nu? Universiteit of toch blijven op het HBO?quote:
Laat het even weten als je gaat, dan neem ik jouw kamer.quote:
zo'n busje regelen is natuurlijk een kut excuus om niet naar de Uni te gaan hequote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Nick_Taken het volgende:
Ben ik niet over uit.
Blijf ik bespaar ik me een jaar, minstens.
Maar weet zeker dat ik het in 4 jaar totaal kan afmaken.
En ik heb een super kamer waar iedereen jaloers op is.
Bovendien hoef ik maar 48 van de 60 punten te halen om op stage te mogen, en 42 puntengrens boeit niet langer.
Ga ik heb ik iets meer theorie kennis, bezit al wat praktijk kennis.
Krijg een iets betere internationale titel, na master boeit dat niet meer.
Maar rond Delft/Gouda/Leiden zitten wel nagenoeg al mijn vrienden.
Voel me nu dus ook geregeld best alleen en een stuudje.
Maar moet wel opnieuw een kamer zoeken.
Voor en tegens, en zo lopen er nog een paar die wat minder meespelen zoals een busje om te verhuizen regelen, etc.
Als je FF gebruikt en hij staat er niet bij, moet je je box effe in IE openen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Ik vind dat je gewoon iets moet doen waar je je het meest veilig bij voelt. Die master titel kan later ook komen. Rustig aan, je komt er wel.
EDIT: Hoe kom je in POSTVAK UIT op webmail? Lukte me wel een keer...
Kheb em al een tijd thuis liggen ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:01 schreef Nick_Taken het volgende:
Heeft iemand van jullie al een papiertje thuisgestuurd gekregen met je puntenoverzicht?
Ik weet dat je het ook op osiris kan zien maar deze zou je thuisgestuurd krijgen net zoals halverwege het jaar je voorlopig studie advies.
En omtrent dat andere probleem ik ben er bijna zeker uit, daar heb ik ook dat papiertje voor nodig
En, wat wordt het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |