abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85024951
Echt kut man studiekeuze. Vlak voor het begin nog twijfelen.. maarja, fuckit. Keuze = gemaakt. Nu gewoon studeren. Fuck the world!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_85025267
Nu nog altijd aan het twijfelen? XD
Waarom en waartussen dan?
pi_85025926
Al 2 jaar twijfel ik er tussen maar nog steeds geen vaste keuze kunnen maken eigenlijk. Heb dus Technische Bedrijfskunde gekozen maar twijfel tussen TBK en Aviation Studies op de HvA. Heb altijd piloot willen worden en Aviation is daar wel dichtbij.. Alleen twijfelde ook een tijdje met Accountancy.. Maar toen dus de keuze aan TBK gegeven, kan in elke branche werken en na de Bachelor kan ik nog via schakelprogramma instromen binnen master Accountancy & Control.

Zelf weet ik dat dit de beste keuze is, alleen die K*TTWIJFEL!!
pi_85030535
Ik heb een aantal boeken die je ook voor aviation studies gebruikt in Delft, weet dat het niet helemaal te vergelijken is met HvA maar dat is best wel #$@!.
Laat ik het zo zeggen, je moet technisch heel behoorlijk onderlegd zijn.
Ook ik heb er ooit over getwijfeld voor die kant maar meer voor het ontwerpen van ruimte schepen :)
Vroeger allemaal posters met bouwtekeningen van de spaceshuttle en maanlander op mijn kamer.
Inmiddels weet ik dat daar weinig werk in is en dit vind ik ook erg leuk.
Kan je iig zeggen dat piloot zijn ook niet alles is, en nu is er zelfs een piloten overschot.
Het is wel zo dat wisselen niet echt meer gaat naderhand.
Als je echt vliegen zo leuk vind kun je het ook als hobby aanhouden met een 1 a 2 moterig vliegtuigje.
Misschien dat ik voor je zelfs wel een proefles/vlucht kan regelen maar dat zal niet in de buurt van Utrecht zijn dan.
pi_85030758
Ja ik ken het allemaal al. Alleen die kut gevoel over die keuze snapje....
pi_85031247
Snap het, alleen niet voor die lastige keus gestaan, ben best wel handig in afwegingen maken inmiddels.
Ben wel van mening als je iets echt wilt het nagenoeg altijd te doen is, ik zou het in jou geval echt als amateur vlieger als hobby erbij doen.
Dan blijft het ook leuk, als het je baan is kan het soms tegenvallen.

In mijn geval mag ik met hele grote lego stenen gaan spelen en dingen bedenken, wie wil dat als klein jochie nu niet? :D
Jij maakt een hele mooie brug, en 50 jaar later kom je daar met je kleinkinderen en kun je zeggen, kijk, dat heeft opa ooit gemaakt :D
En als hun opa zijn worden door die kinderen diezelfde brug nog gebruikt.
Voor mij is er niks mooiers :)
pi_85032413
That's your passion! My passion is flying!
pi_85041855
Bureau inschrijving: Je hebt je betaalformulier nog niet opgestuurd.
Ik: Jawel, die zat bij het pasfotoformulier in een envelop en die hebben jullie wel ontvangen en verwerkt.
Bureau inschrijving: Ooh, dan is er vast iets mis gegaan met de post.
:|W
pi_85052364
Ik ben er inmiddels achter waarom mijn papieren niet verwerkt waren in Delft, op studielink staat een verkeerd studentennummer :P
Vandaag persoonlijk weer ingeleverd, het even laten controleren en toen kwam dit er uit.
Naja meteen maar een bewijs van inschrijving geëist en ook gekregen, heb geen zin dat het achteraf niet volledig of onjuist is.
Iig mocht je willen overstappen dan doet de hu er niet moeilijk over en die geven je ook de juiste documenten :)

Wat geleerd: lever documenten zelf in en laat ze ter plekke verwerken, na enig aandringen doen ze dat.
pi_85056887
Opgelost, heb een nieuw formulier opgestuurd en ze gaven toe dat ze het zelf waren kwijtgeraakt. Verder heb ik vandaag ook informatie gekregen van het secretariaat zodat ik weet hoe het zit met introductiedagen. Maandag is in ieder geval niet verplicht dus da's wel heel fijn met Lowlands. Woensdag is de informatiedag, die is wel verplicht want dan krijgen we de roosters en klassenindelingen.
Wat ik wel gemerkt door het mail en telefooncontact wat ik met ze gehad heb dat ze erg vriendelijk zijn zowel via mail als aan de telefoon.

Bij de fontys werd ik altijd afgesnauwd.

Heb er zinin
pi_85061025
@DansMacabre: Kan je je misschien inschrijven bij de OP? Dan weten we hier allemaal wat meer van je :) .

Btw, eerstejaars toch? Zijn de introductiedagen waarover je het hebt allemaal niet verplicht maandag & dinsdag voor alle leerlingen van de HU of alleen van jouw opleiding/faculteit..

Over een week, ben ik thuis, moe van het niet eten en 1e dag school.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jetfly op 09-08-2010 19:37:07 ]
pi_85073078
Zal ik even doen Jetfy!
Op maandag is de algemene introductie van mijn faculteit, woensdag de introductie van mijn opleiding.
Maandag ga ik niet aangezien ik dan pas terug ben van Lowlands en waarschijnlijk wat brak ben.
pi_85076297
Ik gok dat ik op de eerste dag "school" lichtelijk "aangeschoten" zal zijn zoals de planning nu is :')
pi_85088559
Hoe dat? :P
pi_85088647
Uitnodiging liggen bij een vereniging vanwege het begin van het nieuwe studiejaar :P
In de regel kom ik bij zulke feesten pas na een liter of 2 sterke drank of een 30 biertjes vandaan :')
pi_85100887
Dan ben je inderdaad best wel gaar dan. _O-
pi_85102707
Bij een andere vereniging vonden ze mij best wel een drankorgel soms :+
Uiteindelijk is het daar ook niks geworden :+

In dat geval mocht iemand nog bij een bepaalde vereniging gaan ik heb nog dure dassen die je dan niet hoeft te kopen :+
Ik zal ze iig niet meer aan doen.
pi_85109140
Ik ga niet bij een vereniging en ook niet op kamers enzo.
Scheelt me zoeken.
pi_85111658
Zou niet direct willen zeggen dat het je scheelt in zoeken in de manier die je bedoeld.
Dat gaat echt _hard_.
pi_85112233
Nouja, ik bedoel in het uberhaupt een kamer krijgen. :P Maar da's toch niet nodig gelukkig
pi_85112305
Jij met je lage streepjes Nick.

_______________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
pi_85112544
Stomme gewoonte die ik doe ipv blaat
pi_85120408
_blaat_
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:27:12 #299
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_85137431
Laatste dagen gebeurt er niet zo veel qua kamerreacties. Iets bij jou Nick?
When all else fails, you always have delusion.
pi_85137977
Hier in de buurt niet, er komen hier ook nauwelijks kamers vrij.
Enige goede nieuws voor je dat ik heb is dat de jongen om de hoek nu werk gevonden heeft in Almere, en dus ook actief op zoek is naar een huis daar.
Eventueel kan ik wel 1 a 2 mensen tijdens de uit slaapplek aanbieden gok ik zo als je zelf een slaapzak mee neemt.
Zou zeggen blijf het vooral proberen want ook na het begin komen er kamers vrij van mensen die aan de ene kant afhaken met de studie en aan de andere kant oud studenten die eindelijk wat gevonden hebben.
Inschrijven bij de SSH is altijd een goede alleen duurt zo lang voordat je iets degelijks hebt.
Dat is ook de enige reden dat ik voorlopig niet naar Delft verhuis, zit hier zo goed dat ik niks gelijks kan krijgen. Daarom adviseer ik mensen ook al eind mei/begin juni te beginnen, dan is er vol op keus.
Als je weet dat je dan toch niet meer kan zakken en je weet waar je wilt gaan studeren is het relatief makkelijk te regelen.
Natuurlijk blijf ik hier luisteren of er nog iets vrij komt, hier in de straat iig 0,0 kans.
Laat voornamelijk tijdens de uit ook weten dat je nog op zoek bent, je kunt zo maar aangesproken worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')