abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84907088
Is het trouwens makkelijk om een leuke bijbaan te vinden, er is werk zat maar zijn er ook leuke bijbaantjes? ( geen horeca en het liefst een beetje op niveau).
komend studiejaar wil ik ook gaan werken in Utrecht aangezien ik toch meestal een dag vrij heb en ik s'avonds ook meestal wel tijd heb (behalve donderdag en vrijdag :P ). Nu heb ik een bijbaan in de buurt bij mijn ouders(Limburg), dit betekent dat ik vaak in het weekend naar huis ga/moet maar daar heb ik nu niet meer zo'n zin in.
Graag verwijderen
pi_84909490
Vooral veel Horeca, en meisjes worden vaak gevraagd als hostesses.
Sowieso heeft het uitzendbureau vaker liever meisjes (discriminatie! :P).
Anyways ff opsommen wat ik zo voorbij heb zien komen afgelopen jaar:

- hostesses
- backhandler (zorgen dat het achter de schermen blijft lopen, betaalde erg leuk @ Jaarbeurs)
- flyeren
- voorlichtinggeven
- promotiestunts (een keer in spandex pakjes ~O> )
- barman/vrouw
- ober
- garderobe dames
- tuinman
- klusjesman
- verkeersregelaar

vast wel meer maar dit kan ik me iig herinneren.
pi_84913628
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Nick_Taken het volgende:
Vooral veel Horeca, en meisjes worden vaak gevraagd als hostesses.
Sowieso heeft het uitzendbureau vaker liever meisjes (discriminatie! :P).
Anyways ff opsommen wat ik zo voorbij heb zien komen afgelopen jaar:

- hostesses
- backhandler (zorgen dat het achter de schermen blijft lopen, betaalde erg leuk @ Jaarbeurs)
- flyeren
- voorlichtinggeven
- promotiestunts (een keer in spandex pakjes ~O> )
- barman/vrouw
- ober
- garderobe dames
- tuinman
- klusjesman
- verkeersregelaar

vast wel meer maar dit kan ik me iig herinneren.
Backhandler lijkt me wel interessant! Hoe kan ik in contact komen met werkgevers van backhandler's? Gewoon op de site van Jaarbeurs?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:53:26 #254
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_84915212
Wat doet een backhandler precies dan?
When all else fails, you always have delusion.
pi_84929311
Ik heb dat toen gedaan in de jaarbeurs voor de stand van de LU, naderhand kon ik maanden lang geen koekjes meer zien :P
Er werden toen koekjes uitgedeeld op de 50+ beurs, er stonden toen pallets met 3 verschillende dozen met koekjes, kazen in een koelkast, en jij zorgde ervoor dat ze werden verdeeld over de dames, je noteerde hoeveel eruit ging op het eind van de dag van welke soort, hoeveel er waren weggegeven en hoeveel verkocht. Je staat daar dus met een mes in de ene hand, pen binnen handbereik, moet snel hoofdrekenen (pakje van 4 koekjes, 6 pakjes in een doos, veelvouden van 24 zijn niet handig :P) en vooral alles ging enorm snel, je stond nooit stil. Was wel leuk want ik kreeg toen 15e per uur, 3 dagen gedaan.
Dit alles via het uitzendbureau, en dit soort werk hebben ze vaker.
Achteraf vond ik het akelig ontspannend nog, maar ik ben iemand die pas lekker werkt onder een beetje druk. Vaak is het in de Rai of Jaarbeurs zulke dingen, en soms krijg je zelfs een reisvergoeding in het weekend (hier ook het geval toen).
Wacht als er weer een borrel is en dat je je ook kan inschrijven neem ik jullie mee, dat is ook _heel_ gezellig :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:45:21 #256
87680 Mirel
pi_84931207
Wat ben je toch een engel Nick, met je papieren zak.

Ik heb trouwens een reactie gehad van een verhuurder. 420 euro, pikkeduur dus. Maar ik ga even langs zaterdag. :)
pi_84932005
Ligt er maar net aan waar je zit maar voor een kamer is het aan de dure kant ja.
Normaal als je dat zou kunnen missen zou ik zeggen geef wat meer uit voor een studio dan.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:15:57 #258
87680 Mirel
pi_84934513
Het is ten zuid-oosten van Kanaleneiland, in Lunetten. Zucht.
pi_84934557
Lijkt mij dan erg duur zelfs voor die locatie.
Maar als je gaat kijken zie je dat zelf vlug genoeg.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:37:24 #260
87680 Mirel
pi_84935446
Ik ga wel kijken, heb ik wel gezegd, maar ja, heeft het nut? Het is iig goed voor het netwerken. 420 euro kan ik onmogelijk betalen volgend schooljaar, ookal heb ik 1 dag vrij in mijn rooster. Ik bedoel, ik moet dan ook denken aan eten en drinken, en ik weet niet hoeveel dat wordt, omdat ik nooit op mezelf heb gewoond. Een gokje wagen is leuk, maar ik denk dat dit een domme zet wordt. ;(

Denk dat ik afzeg, eventueel wel kom kijken, maar ja.
pi_84935660
In zoverre is het goed dat je weet hoe de buurt eruit ziet, dat je een idee hebt van de kamers daar, en dus dat je weet wat je wel of niet wilt.
Verleden jaar zag ik genoeg kamers van rond de 300-325e/maand daar, en werd nagenoeg altijd uitgenodigd. Het klinkt alsof het van een huisjesmelker is, wat op zich ook niet verkeerd is om daar "kennis mee gemaakt" te hebben. Neem je van te voren voor niks te tekenen en doe dat ook niet. Bij een nette huisbaas als je ja zegt mag je ook vrijwel altijd later of later op de dag tekenen.
En als je het niet vertrouwd wil ik op een afstandje ook nog wel wachten hoor, maar meestal loopt het niet uit de hand.
Moet zeggen ik ben ook wel eens "stemverheffend", wil niet zeggen scheldend, weggelopen bij zo'n huisjes melker. Hij vond het niet zo leuk dat ik een oud rechten student was en hem op een aantal dingetjes wees :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:44:51 #262
87680 Mirel
pi_84935806
Nou ja ik heb ook nog niet gedacht aan uitwonende beursen en wat m'n ouders bereid zijn te bepalen. Moet nog allemaal besproken worden. Morgen ga ik gewoon even kijken. :)

Maar een huisjesmelker is iemand die teveel vraagt?
pi_84936041
Mja, dat is een van de definities.
Kan ook zijn dat hij "een oud krot" verhuurt.
Of dat hij niks verhuurt, als je tekent (en soms niks laat tekenen), je een sleutel na betaling geeft die hij 20x heeft laten bijmaken, en meestal haal je die er al uit door op een afstandje te gaan kijken.
Misschien moet je eens googlen op huisjesmelker en het een en ander lezen.
Toen ik bij de vereniging nog zat heb ik toch wel vaker dit soort geluiden gehoord, hoe vaak weet ik niet maar het gebeurt, zeker in die hoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nick_Taken op 06-08-2010 14:11:31 ]
pi_84990991
En Mirel nog langs geweest vandaag of niet?
Toevallig vandaag nog in die buurt geweest om iets op te halen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 00:19:54 #265
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_84993903
Wie zie ik overigens sowieso bij de UITweek? *)
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_84994591
Ik kom wel ff langs als er behoefte is ofzo maar loop hem niet zelf, ken ik Utrecht te goed voor inmiddels :P
Misschien wilt USC me nog wel hebben :+
pi_84995238
Hetzelfde ook bij mij. Ben geboren&getogen hiero.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_84995558
hiero? daaro?
Was dat niet ergens anders? :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:06:22 #269
87680 Mirel
pi_84999868
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Nick_Taken het volgende:
En Mirel nog langs geweest vandaag of niet?
Toevallig vandaag nog in die buurt geweest om iets op te halen.
Nee afgebeld. Die dude zei over de telefoon nog iets van isssss goeed mannn no problem. Mensen die zo praten vertrouw ik niet zo. Ik weet geeneens hoe die heet, afzender in de mail was een soort van nickname ofzo.
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:34:08 #270
286575 Roces18
Chef de party
pi_85001851
Weet iemand hoe open dag van het CMD in elkaar steekt. Op het papiertje staat namelijk:

quote:
Op 24 augustus begin e op school. Je word welkom geheten blabla. Dan heb je jouw eerste echte les SLB. De dag erna vertrek je voor een dom driedaags introductiekamp.

Betekent dit dat ik pas op 25 augustus al mijn kamp troep moet meenemen? Dus ga je op 24e eerst nog naar huis enzo.Lijkt me niet maar om nou een laptop mee te nemen op kamp.... :N
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:51:03 #271
87680 Mirel
pi_85002282
Moet je even bob.cruijsberg@hu.nl en/of bernard.weerdmeester@hu.nl mailen, die weten het wel :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:51:40 #272
286575 Roces18
Chef de party
pi_85002303
aaaaaaaaaaaaaaaah ik blijf maar mailen :( :(
pi_85005498
SLB? LES? muahahaha XD
Als dat is wat ik denk dat het is dan is dat het predicaat les niet eens waardig :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:34:52 #274
286575 Roces18
Chef de party
pi_85005543
die homos zijn op vakantie... grrr
pi_85005594
Nee de homos keren nu terug van de gaypride dag :+
Laat ze ook even uitslapen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: