Ik heb dat toen gedaan in de jaarbeurs voor de stand van de LU, naderhand kon ik maanden lang geen koekjes meer zien

Er werden toen koekjes uitgedeeld op de 50+ beurs, er stonden toen pallets met 3 verschillende dozen met koekjes, kazen in een koelkast, en jij zorgde ervoor dat ze werden verdeeld over de dames, je noteerde hoeveel eruit ging op het eind van de dag van welke soort, hoeveel er waren weggegeven en hoeveel verkocht. Je staat daar dus met een mes in de ene hand, pen binnen handbereik, moet snel hoofdrekenen (pakje van 4 koekjes, 6 pakjes in een doos, veelvouden van 24 zijn niet handig

) en vooral alles ging enorm snel, je stond nooit stil. Was wel leuk want ik kreeg toen 15e per uur, 3 dagen gedaan.
Dit alles via het uitzendbureau, en dit soort werk hebben ze vaker.
Achteraf vond ik het akelig ontspannend nog, maar ik ben iemand die pas lekker werkt onder een beetje druk. Vaak is het in de Rai of Jaarbeurs zulke dingen, en soms krijg je zelfs een reisvergoeding in het weekend (hier ook het geval toen).
Wacht als er weer een borrel is en dat je je ook kan inschrijven neem ik jullie mee, dat is ook _heel_ gezellig