Ik ben er pas twee keer geweest, om te eten en voor een comedy-night dus hoe fout dit is weet ik niet. Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Hehe, check!Klinkt zeer verleidelijk maar 'k kan zaterdag niet!
Is de panama wel een beetje fout, ik ben afgelopen week wel een beetje de foute kroegen/clubs/etc afgegaan?
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je daar nou blij van moet worden. Hij is tenminste wel vaak weg voor werk.
Als jij 't zegt dan is 't goedquote:
Het is een obsessie. Stiekem ben ik Q.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Wéér een TT over mij, Godt.. wat ben je toch veel met mij bezig.
Veelbetekenend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Wéér een TT over mij, Godt.. wat ben je toch veel met mij bezig.
hij doet tegenwoordig toch aan open relaties? die mollige meisjes die hun hartje aan hem hebben verpand worden dan toch zo nu en dan bevredigd zonder dat hij zich hoeft te verantwoorden. knap geregeld van hem, toch? in elk stadje een ander schatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je daar nou blij van moet worden. Hij is tenminste wel vaak weg voor werk.
quote:
Ligt eraan, als je er beiden mee om kan gaan is er niets aan het handjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.
Ik weet niet of ik het echt zo erg zou vinden.... ben wel onafhankelijk ingesteld namelijk... maar ik heb er geen ervaring mee dus kan niet oordelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.
Geen idee joh. Maar ik geloof je graag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef dawg het volgende:
[..]
hij doet tegenwoordig toch aan open relaties? die mollige meisjes die hun hartje aan hem hebben verpand worden dan toch zo nu en dan bevredigd zonder dat hij zich hoeft te verantwoorden. knap geregeld van hem, toch? in elk stadje een ander schatje.
Dat lukt vaak dus niet. Verhalen genoeg van collega's die gingen scheiden. Of een collega die thuis kwam en zijn beste vriend bij zijn vrouw in bed aantrof.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je er beiden mee om kan gaan is er niets aan het handje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |