quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef lily het volgende:mag ik als moeder van oudere kinderen even zeggen dat ik soms (best vaak) hier roep: zeg eens alsjeblief 10 minuten geen mama meer, jongens
).
Ik kan nog niet 5 minuten douchen of er staat er weer eentje: mamaaa

In het begin is het nog leuk ja...
Echt knap van Amelie, en zo lief lijkt me dat
En gewoon doen dat weekje weg Miss_Sly! dat is zeker niet duur
Ik heb het jarenlang met mn moeder gedaan, nog effe weg in het voor of na seizoen zo goedkoop mogelijk, de laatste keer hadden we voor 138 euro p.p incl vliegreis een weekje Spanje
En wat zielig dat je Senna huilend moest achterlaten, dat doet je moederhart toch even zeer
Welkom Lijnloos en Minke, en Amaranta en Fabian! Realiseerde me net pas dat we best wel veel eind nov tot eind dec baby's hebben hier, dus allemaal baby's die bijna even oud zijn, leuk!
Lijnloos, ik las eerst de data's niet van je posts dus dacht dat je kwam vertellen dat je zwanger was
Claudia, denk inderdaad mede omdat Wolf maar een paar weken scheelt met Ivan dat ik zo hyper ben van jouw nieuws! Echt superleuk man!
Al zwanger ik dit keer je hele zwangerschap niet met je mee hoor hihi, ik sla nog effe een hele poos over Inca, ik knip zn nageltjes met echt zo'n babyschaartje en dan 2x in de week. Groeit echt enorm snel weer aan naar mijn idee
Oh leuk Vlindur en McLaura, jammer dat jullie zover weg wonen anders wou ik ook mee potjes in slaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”