quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar ik trouwens van baal is dat jij zo'n beetje alle kleertjes van Amélie al in V&A hebt gezet. Wat nou als ik een meisje krijg.![]()
De Wibradingen mag je wel online zetten.![]()
In reactie op Vlindur heb ik wat meer informatie gegeven over hoe ik het aanpak: stukjes aanbieden die te groot zijn om in één keer in zijn keel te kunnen schieten maar die klein genoeg zijn voor hem om met een hand vast te houden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur vroeg er ook al naar, ik wou er effe op doorvragen: Hoe werkt dat Rapley dan precies?
Ik heb Wolf wel eens komkommer gegeven, zo gesneden dat het goed vast te pakken is, en hij steekt het gretig in zn mond, om vervolgens heel hard te huilen en te hijgen (dat doet ie als ie honger heeft:') omdat hij er niks van af krijgt.
Dat is dus bij veel dingen zo, rijstewafel en soepstengel krijgt hij wel goed weg.
Banaan is zacht, kan ik beter daar eens mee proberen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef lily het volgende:
Vervelend Incantrix. Als ze niet zichzelf zijn. Maak je je meteen zorgen (ik dan heh).
Hopenlijk morgen beter!
Over de maat zonnehoedje: 46 is te groot.
Daarom geef ik hem nu bijvoorbeeld komkommer én tomaat. Tomaat eet hij tegen de trek (en omdat hij het lekker vindt), komkommer vooral omdat ik vind dat het belangrijk is dat hij verschillende smaken leert waarderen. Soms geef ik hem wel eens een rijstwafel na.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Poppejans het volgende:
Peer is ook een goeie! Dank je! Dat ik daar dan weer niet zelf op kom... ik ga meteen weer aan de slag morgen.
Maar is het dan niet zo, dat als Ivan er niet veel van eet, dat hij dan gaat huilen van honger?
Daarom geef ik dus gepureerd, omdat Wolf naar mijn idee echt zin in eten heeft als het fruit/warm eten tijd is.
Ik ga even verder lezen in Rapley topic, ik zie dat Groofsken hetzelfde heeft/doet als wat ik bedoel
Ik wist het ook niet. Aardbeien zijn zo gezond dat ik er zelf niet bij stilgestaan zou hebben. Het is dat ik het lijstje van borstvoeding.com regelmatig raadpleeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Groofsken het volgende:
En dat aardbe eigenlijk niet mag, wist ik niet. Weer wat geleerd van fok. Ik doe heel vaak door gepureerde fruisthapjes een halve aardbei, geeft een hele fijne smaak vind ik zelf
![]()
.
Arme Stef en arme jij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Nou, Stef ligt in zijn bed en slaapt, een soort van. Af en toe begint hij nog wel héél hard te huilen, maar na 2 uithalen slaapt hij dan alweer. Wel sneu hoor.. Arm jochie
Wauw, dus jij hoeft er 's nachts ook niet meer uit? Slaapt Fbian nogsteeds op zijn buik?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
Geen tanden hier.
Wel sinds gisteren op 4 bv. En ik voed nog niet bij, want,dat wil ik zelf doen, en ik heb de afgelopen 3 dagen gewerkt. Dus ik weet niet of 4 keer eten te weinig is voor hem.
Goed dat je de ha belt hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij slaat de spijker op z'n kop: hij is zichzelf niet. Eigenlijk, heel stiekum, al niet helemaal sinds hij waterpokken heeft gehad, maar zo erg als het nu is was het niet eerder. Ah well, morgen ga ik gewoon de huisarts bellen. Ze kijken maar even.
Waar koop je zo'n bijtring?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:05 schreef Poppejans het volgende:
Wolf onder een wit doorkomend puntje, maar het is al een paar weken nog niet meer dan een puntje.
Hij kwijlt echt enorm en vindt een bijtring die in de koelkast kan echt heerlijk
Hier trouwens 3 flessen. waarvan 2 pap en 1 normale
ja, ik hoef er niet uit, hij slaapt van 22 tot 6-7, maar nu ik dit gezegd heb hardop zal het wel weer knudde zijn vannacht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:07 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wauw, dus jij hoeft er 's nachts ook niet meer uit? Slaapt Fbian nogsteeds op zijn buik?
Ik ga naar bed, de afgelopen vijf dagen waren ernstig vermoeiend met de één na de ander ziek enzo.
Ik heb er vanochtend nog een gekocht bij het kruidvat. 1,95 (slak, kikker en nog iets hadden ze)quote:
Je kan ze bijvoorbeeld bij babyplezier (bennekelstraat) kopen. Van Tommee Tippee bijvoorbeeld.quote:
Wat knapquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, ik hoef er niet uit, hij slaapt van 22 tot 6-7, maar nu ik dit gezegd heb hardop zal het wel weer knudde zijn vannacht.
En ja, nog steeds op zn buik. Hij kan nu ook van zn rug naar zn buik rollen en andersom. Dus hij kan zelf kiezen wat hij wil.
Je hebt ze in alle prijsvariaties, ik heb een hele simpele voor 1.75 van de Hemaquote:
En die konden in de koelkast?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend nog een gekocht bij het kruidvat. 1,95 (slak, kikker en nog iets hadden ze)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |