Cara, wat balen zeg,zal toch wel even schrikken geweest zijn. Maar het is gelukkig voor een heel goed doel!
En die opmerking die je toevallig hoorde is echt te triest voor woorden
Inca, vervelend dat Stef toch extreem weinig slaapt en dat je dus ook door zn wallen enzo het idee hebt dat hij zelf ook echt eigenlijk die slaap juist wel nodig heeft.
Geen idee of een arts hierin wat kan doen, ik hoop dat hij kan helpen met tips of misschien een doorverwijzing. Succes hiermee alvast
Uit de zon hou ik hem niet hoor, midden op de dag nog gaan winkelen vandaag. Wel smeer ik hem altijd in met factor50 (roze tube van NoAd, erg fijn goed te smeren spul!) en gaat de klep van de buggy naar beneden+zonnehoedje

op
Badje heb ik op balkon opstaan met een parasol erboven
Oh ik ben geloof ik wel een relaxte moeder,relaxter dan ik van tevoren had kunnen bedenken denk ik (ik was altijd best wel snel in paniek,compleet met in tranen zijn).
Nou heb ik ook wel een heel makkelijk kind waar ik me (nog) weinig zorgen om heb hoeven maken dat zal ook wel mee wegen.
Mijn moeder wil Wolf ook altijd van alles geven qua eten, maar vraagt dit wel altijd van tevoren en ik vind veel prima. Een likje ergens van proeven zal hij vast niks van krijgen of dood aan gaan.
Vlindur vroeg er ook al naar, ik wou er effe op doorvragen: Hoe werkt dat Rapley dan precies?
Ik heb Wolf wel eens komkommer gegeven, zo gesneden dat het goed vast te pakken is, en hij steekt het gretig in zn mond, om vervolgens heel hard te huilen en te hijgen (dat doet ie als ie honger heeft:

) omdat hij er niks van af krijgt.
Dat is dus bij veel dingen zo, rijstewafel en soepstengel krijgt hij wel goed weg.
Banaan is zacht, kan ik beter daar eens mee proberen?
Oja, ik heb de truc gevonden hoor: diksap uit een tuit drinken is leuk

uit een fles niet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”