abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83324289
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:17 schreef Pandora73 het volgende:
@ Auti: oke, je *hebt* dus gelijk, maar weet je ook al hoe je het gaat *krijgen*? Klinkt lullig, maar vaak zit daar nog een enorm gevecht tussen. En je kan er donder op zeggen dat de andere partij(en) een batterij advocaten op je af gaan sturen als je pech hebt... Kom je er dan nog uit?
Het is een heel lang verhaal.. en als alles afgerond is dan ga ik daar een "documentaire" van maken. Welicht een groot onderdeel van mijn (geplande) "2e boek" over het falen van de MBO maatschappij en bureaucratie.
Maar ik draai al een tijdje mee in de wereld van ellende en heb al heel veel dingen meegemaakt die ook eigenlijk niet door de beugel kunnen. Ook om mij heen. Heel veel mensen slikken dit, of zeggen van; ach wat kan je er aan doen of zeur niet zo en etc etc.. Het gaat al jaren zo. En ik ben het zat.

Ik ben niet onbekend met de wet, ben geen jurist, weet lang niet alles. Maar ben wel een auti die zich ergens in kan vastbijten, 200% inzet en dan ook alles gaat uitzoeken. Al moet het in het Pools, Tjechies, Spaans etc.. Ik ga net zo lang door totdat ik heel veel duidelijkheid heb en onduidelijkheden weggezuiverd zijn. Ik hou van duidelijkheid, ik hou van professioneel, ik hou van recht/plicht en commitment, rechtvaardigheid etc.. kan het ff niet goed verwoorden.

Antwoord op je feitelijke vraag, hoe denk ik gelijk te kunnen krijgen? .. ik heb het zwart op wit. Ik trek al ruim 8 weken aan de noodbel, ik kan bewijzen dat dit wordt genegeerd en mijn verhaal als onzin werdt afgedaan. Ik kan tevens op diverse andere manieren aantonen dat de Gemeente hierin heeft gefaald en niet alleen hierin maar ook in andere zaken. Ik heb hier ook bewijzen van en dit is ook bekend bij hulpinstanties zoals o.a. Sociaal Maatschappelijk Werk .. Waar nota bene de Gemeente zelf mij verplicht naar toe heeft gestuurd, hoort bij het traject. Deze mensen staan werkelijk ook totaal verbaasd met open mond de situatie aan te kijken en ondersteunen mij. Juridisch wordt ik bijgestaan door stichting MEE.
Ik heb zelf mijn zaak in korte lijnen helemaal uitgezocht en voorbereid.. en hun kunnen dat veel sterker en overtuigender over brengen tegenover een rechter.

Maar de komende rechtzaak zal ook geen groot probleem zijn, er is 100% zeker een schikking mogelijk, het gaat om 1000 euro en ik doe met een inkomen van nog geen 800 euro (er wordt 140 euro van mijn wajong ingehouden door het CVZ en mijn zorgtoeslag klopt nog steeds niet) een betalingregeling voorstellen van 200 euro per maand. In deze zaak dient rekening gehouden te worden met mijn zeer ernstige verleden, met de nadruk op verleden omdat ik nu hulp heb en heel erg veel ben veranderd en goed en hard op weg ben om alles op te lossen. In dit verleden hoort ook de aflossing van 4500 euro in 1 keer afgelopen december 2009, met daarbij in acht nemend dat ik vervolgens 4 maanden lang keihard heb moeten vechten om mijn in beslag genomen zorgtoeslag terug te kunnen krijgen. Iets wat slechts gelukt is door het ZELF op te zeggen en opnieuw aan te vragen.. Er steken hele verhalen achter en er is nog veel en veel meer.
Ook de reden tot dagvaarding, omdat ik 2 keer geen termijn had ingelost, is te verklaren. Er dient ook rekening mee te worden gehouden dat ik zelf alsnog wou schikken, dit wou het incassobureau niet en is overgegaan tot dagvaarden. Dit heeft 100'en euro's extra als gevolg en tevens geresulteerd in een aanmelding bij het CVZ waardoor ik nu 140 euro per maand zorgpremie moet betalen voor basispakket.
Ik ben hier niet mee geholpen.

En met de grootste schuldeiser ga ik ook zelf een regeling treffen, dat gaat ook zeker lukken want hun zijn zeer coulant. En de kleintjes kom ik ook wel vanaf.. Dan is het alleen nog ff afwachten of er verder nog rare dingen gebeuren.

En dan dus de Gemeente.. hun is nalatigheid te verwijten. De aanvraag schuldhulpverlening is totaal mislukt.
Dit heb ik op, uit mijn hoofd nu, op 21 april of om en nabij aangegeven.. nadat dit bevestigd was door sociaal.nl, bij de gemeente. De Gemeente wees dit af als totale onzin, kan niet, klopt niet.. "maar sociaal.nl zegt dat ze van niets weten, ze hebben niets ontvangen" Meneer dit is onzin, ik GARANDEER u dat ze het wel hebben.. ja maar ze.. MENEER!! IK VERZEKER U DAT HET ER LIGT.

En daar heb ik een bevesting van, met dagtekening 24 april. Ook eerdere bevestigingen, dat op 31 maart mijn aanvraag is verzonden en dat alle zaken op orde waren en dus de zaak wordt overgenomen door sociaal.nl .. En in de bevestiging van 24 april staat dus ook dat Sociaal.nl UITERLIJK medio Mei contact met mij opneemt voor een huisbezoek ter controlle van zaken en bla bla bla..
Maar ze hebben nooit wat ontvangen, dat bevestigd sociaal.nl ook keer op keer.. daar heb ik ook bewijs van. Maar de Gemeente geeft niet thuis. Zelfs niet als je belt, dan wordt je niet teruggebeld.. en ook DAAR heb ik nu een bevestiging van

Nu gaan we het langs hele andere wegen doen, met hulp van MEE, Voorzet Nederland, GGZ, Huisarts en stichting maatschappelijke dienstverlening midden kennemerland.
Ik kan ook aantonen dat ik voor AL mijn problemen hulp heb gezocht, ik die ook krijg.. BEHALVE van de Gemeente.. en dat ik daar onder lijdt en ik ga nu ook definitieve échte begeleiding krijgen in de vorm van een soort thuiszorg maar dan voor chronisch gestoorde mensen en ik krijg budgetbeheer.
Dus ik doe alles wat ik kan.. alleen de Gemeente heeft heel erg tegen gewerkt in mijn traject en doet dat nog steeds.. en faalt daarnaast ook nog eens keihard op diverse andere fronten. Dus ik vind het wel eens tijd voor een gesprekje met de burgermeester.

Met het voorbereiden daarop en kijken of we zelfs de Gemeente aansprakelijk kunnen stellen voor bijkomende kosten krijg ik ook hulp. Er is veel meer mogelijk dan mensen denken. Maar men gaat er al snel met de pakken bij neerzitten.. Ik echter, ik ben anders.. ik DENK, en ik ben een rebels en strijdlustig ventje.
Niet meer zo agressief als vroeger, echter wel nog net zo rechtvaardig.
Alleen vroeger had ik helemaal gaan flippen.. en daar ben ik ook niet de enige in als je inene zo machteloos bent en je je emoties al niet onder controlle hebt. Door mensen zoals mij staan er nu in stadhuizen en bij het CWI/UWV beveiligers.. dat had je vroeger niet.. totdat de wereld hard werd.

En dan nog falen ze, .. want wat er staat is echt grappig
Ik heb mijzelf nu onder controlle hoor, en meds maken me ook rustig.. Maar ik ben wel eens het stadhuis binnen gelopen en dan zag ik zo'n figuur en toen zei ik spontaan; JEZUS CHRISTUS!! HAHA!!.. en toen keken mensen allemaal raar.. waarop ik zei; MOETEN WE HIER DE OORLOG MEE WINNEN?

Maarja.. ik kan mij er nog wel druk over maken.. alleen flip ik niet meer. Ik doe het nu met mijn hersens en met mijn "handboek" I AM THE LAW!! ongekend hoe falend en hoeveel fouten er zijn in het uber
systeem van MBO'ers en HBO'ers die hard werken op kantoor.. Is toch bekend mensen?.. weet toch iedereen.. Maakt niet uit ook.. het wordt vanzelf 1700 uur Totdat de bom valt...
Sorry, maar dat is mijn apentrots.

Had ik trouwens al verteld dat mijn vorige Arbeids"deskundige" van het UWV ontslagen is? Ik kreeg toch zomaar een nieuwe? Heb hem ook nog nooit ontmoet.. Maar dat hele Jobstap akkafietje en miscomunictie en een kostenpostje van 13000 euro heeft die man de das om gedaan. Dus bij het UWV zijn ze best goed bezig Maar dat zien de mensen niet.. die lezen alleen de Telegraaf.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_83324302
BAM!! en sorry voor de lap tekst
pi_83325449
Het is hier Feest.. ik ga straks even een leuk fotootje laten zien.. Maar ga nu eerst naar beneden want mijn pa komt terug met de hondjes en ik ga hem ook even laten zien dat ik BAAS ben.. en er zit weer zo'n leuke fout in die brief ook enzo.. hahahahha

OMFG.. en ik heb het nu zwart op wit.. want ik ben een officieel gekkie, maar ik ben geen mongool.. en nu heb ik ECHT GEWONNEN!!! WAAAAAAAHHH!!!! ik ben echt helemaal blij en ik zit steeds te huilen
pi_83326305

ik heb nog veeeeeeel meer, maar dat komt als alles klaar is.. Ik kan sommige dingen ook niet doen ivm laster etc.. Als alles geregeld is dan komt er een hele mooie leuke docu

(sorry voor wazig foto's.. kutwebcam, tremor, en inscannen en al dat gedoe dat is voor later)
pi_83326364
Mr. Zembla.
pi_83326416
Ik koop nooit meer een apple ipod.

Hoe kunnen ze een produkt maken dat maximaal gebruiksonvriendelijk is !

Jemig. ik ben al een uur aan het zoeken naar het "configuratiepaneel"
pi_83326903
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Mr. Zembla.
Neuh man, ik ben Alberto Stegaman.. alleen dan geen kneus.
Ik heb echt nog zoveel meer.. en voordat er nog meer reacties komen.. de datum op de brief van de Gemeente is 27-04. Dit is echter niet de eerste brief of bevestiging, want ik heb er ook 1 van 31 maart.
Dit is de brief naar aanleiding van het "DAT IS ONZIN MENEER, IK VERZEKER U DAT HET ER WEL LIGT" telefoontje.

Ik heb nog meer documenten en telefoonopnames, waaronder die van gister met de gemeente.
Want ik heb dus idd een kopie van de terugbelnotitie.. echter geen schriftelijke bevestiging dat het terugbellen is fout gegaan.. Maar ik heb hem wel op tape

TRIPPLE WIN!!!
Vandaar ook het gesprek met de Burger"vader" en dat ik er een hele docu van ga maken.. Want de term absurd is een understatement van HBO niveau. Die O heb ik niet, en daarmee het recht om te zeggen dat dit STUPIDE is.
En het falen van deze gemeente ligt niet alleen op persoonlijk vlak.. Ik ben voor mijn doen nog eens bijzonder sociaal bezig ook!!! .. "iemand moet het doen" C'est ca.
pi_83327013
Och hbo is meer dan triest tegenwoordig.
pi_83327031
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik koop nooit meer een apple ipod.

Hoe kunnen ze een produkt maken dat maximaal gebruiksonvriendelijk is !

Jemig. ik ben al een uur aan het zoeken naar het "configuratiepaneel"
Ik heb gedraaid en draai alles wat er is.. behalve apple shit
Meesterbeest draait nog steeds op Vista, maar ik begin ook Microsoft zwaar kut te vinden.
Linux is de bom!

Ubuntu jong. En MP3 is MP3, ik snap al die "i" troep ook niet.. grootste commerciele succes ooit.
Neuh, ik hou liever zelf het overzicht en blijf dan wel lekker apart, lang leve open source shit en het échte denken. Hoewel het allemaal ook voor de 123 computer gebruikert inmiddels heel erg toegangkelijk is. Ubuntu 10.04 bijv. Ligt er allemaal maar net aan wat je er mee doet.
Maar Apple? ze hebben wel eens een leuke reclame gehad ! Maar die hebben ze niet zelf verzonnen.
pi_83327120
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Och hbo is meer dan triest tegenwoordig.
Stampwerk... nogmaals, weten is iets anders dan denken.. die papieren zeggen niets. Zit ook commercie in. En ook vooral die markt blijven verzadigen.. met van die zuipende figuren die makkelijk slagen of gemiddeld slagen omdat het allemaal standaard shit is, en dan kom je op een belangrijke functie en kan je lekker gaan falen op je werk. Maar dat maakt niet uit, zolang je er maar lekker goed bij zit en kan fokken tijdens het werk

exkots et moi, ik ga er verder ook niet meer over praten ivm topic vervuiling.

Laten we op andere wijze doorgaan met ons gezamelijk geniale maar afwijkende gedachtegangen
pi_83327194
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:36 schreef Autidude het volgende:

[..]

Stampwerk... nogmaals, weten is iets anders dan denken.. die papieren zeggen niets. Zit ook commercie in. En ook vooral die markt blijven verzadigen.. met van die zuipende figuren die makkelijk slagen of gemiddeld slagen omdat het allemaal standaard shit is, en dan kom je op een belangrijke functie en kan je lekker gaan falen op je werk. Maar dat maakt niet uit, zolang je er maar lekker goed bij zit en kan fokken tijdens het werk

exkots et moi, ik ga er verder ook niet meer over praten ivm topic vervuiling.

Laten we op andere wijze doorgaan met ons gezamelijk geniale maar afwijkende gedachtegangen
Dat is beter, ja.
pi_83327534
Ik moet ook even boodschappen gaan doen enzo, en eten. En ff in de tuin zitten.
Rebooten
pi_83329753
Zo, ff lekker alles weer geregeld, pilletje erbij.. maar ik wil nog wel ff zeggen;
Is het niet schitterend? 1e foto; "schudhulpverlening"

Er zijn sowieso van die spellingscheck shit en alles, en dit zijn notabene mensen die "hoog" opgeleid zijn en veel centjes verdienen.. 1700 bruto is immers bijzonder weinig :S... En dit is niet de eerste brief die ik zo ontvang hoor, en het is bij bijna alle bedrijven zo.. Vooral bij de overheid

En dan ben ik slecht? Ik denk dat ik eventjes heul erg een standpuntje kan maken. En dat ga ik ook zeker doen, met tranen en trillend lichaam.. Want het is ZALIG!!

Schudhulpverlening.. in een officiele brief door een minstens MBO opgeleid persoon.. WHAHAHAHAHAHHAAHAHA ... Als ik een fout maakte in mijn werk dan koste dat of heel veel geld, of levens/ledematen of werd ik gewoon ontslagen.. en 2 keer te laat komen is al genoeg. En ik heb gvd in een hittegolf verplicht moeten doorwerken, pauze overslaan omdat de boot weg MOEST!!! in overal, met helm, handschoenen etc etc.. en KEIHARD werk in de volle zon.. ARBO? bel maar.. doet toch niemand..

Totdat..
pi_83329766
Maar euh.. hebben jullie allemaal lekker genoten van het weer? Leuke dingen gedaan?
pi_83330337
En heeft Ferrobar nog wat te zeggen of is hij te grazen genomen door David de kabouter en meneer Swift?

Mag ik een pwnd?
pi_83330917
ow...ik heb wel van het weer genoten, alleen voelde me echt super brak, heb een ontregeld slaapritme wat voor een giga zwaar hoofd zorgt. Maar in de tuin gras geknipt enzo.
EN gisteren cnetrum in, en maandag weer, en veel te doen. VOor de vakantie want ik had op donderdagochtend gerekend, maar dat gaat niet meer door ..aangezien ik dan naar de psychiater mag. EN ik daarna thuiskom en gelijk koffer pakken en wegwezen.

Dus veel te doen, veel op en neer fietsen richting centrum.
pi_83331546
Ferrobar laatste bezoek: 16 dagen, 7 uur geleden.

geen woorden maar daden.. driemaal dubbelvoudig er keihard uitgeluld.
Ik wil niet hard zijn maar wel mijn gram halen.. oog om oog, tand om tand.. Dat doe ik IRL en ook online.
Fucking mafkees... vet grote bek, geen daden. En dan vluchten..

deed ik vroeger ook..
En als men zijn postgeschiedenis leest, is het een troll.. hij komt ook alleen maar met vragen en soms een stukje slijmen, dit slijmen overigens alleen bij dames, en als hij geconfronteerd wordt dan antwoord hij niet.

Ik ken er wel meer.. die zijn inmiddels ook naar huis. Die hebben een aantal jaar in de politiek gezeten en zijn net zo schadelijk geweest voor de maatschappij.
pi_83335182
@Autidude als je het nog wilt weten, dat LIF topic. Hetgeen waar ik me aan stoorde was dat een aantal mensen maar bleef posten. Ipv gewoon 10 verschillende mensen zegmaar, wat wel het LIF sfeertje is.
Dat maakt het weer meer uitnodigend voor mensen die het lezen om te reageren. Maarja.
pi_83348075
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:16 schreef ScarFace- het volgende:
@Autidude als je het nog wilt weten, dat LIF topic. Hetgeen waar ik me aan stoorde was dat een aantal mensen maar bleef posten. Ipv gewoon 10 verschillende mensen zegmaar, wat wel het LIF sfeertje is.
Dat maakt het weer meer uitnodigend voor mensen die het lezen om te reageren. Maarja.
Ah joh, het is al goed.. Ik wou je ff "wakker" maken
Ik ken de problemen, en ik weet wat het allemaal met zich meebrengt en niet alleen hoe vermoeiend het is, zeker ook alle frustraties etc etc.

En medicatie is altijd al een probleem, bij elke stoornis en voor iedereen anders. Is vaak een heel traject voordat er eindelijk een goede passende oplossing is gevonden.
En met slaapstoornissen is het al helemaal een ramp want daar weten ze nog steeds niet echt wat ze er mee aan moeten en kan echt zoveel (vaak diepliggende) oorzaken hebben.

Ik heb al slaapstoornissen van jongs af aan.. als kleine ukkepuk ook 2 keer in het ziekenhuis een nacht lang wakker moeten blijven en dat ze daarna mijn hersens gingen meten enzo.. En dat wil ik opnieuw gaan doen, omdat we nu ruim 20 jaar verder zijn en veel meer weten. En er zijn ook speciale onderzoek centrums waar ze je monitoren. Want 22 jaar geleden sloeg de meter gewoon uit, uitslag onderzoek; te druk in hoofd/ te veel hersenactiviteit.. wat weer werd doorgelinkt naar mijn IQ
pi_83348129
oh ja.. ondertussen loop ik dus ook weer even te spoken.. ik kom net gewoon even mijn bed uit.
Is ook leuk, om half 3 s'ochtends opstaan.. Het is wel heerlijk rustig en lekker stil, ik hoor alleen maar mijn apparatuur

En dan sta ik straks nog gewoon hamburgers te bakken ook ofzo
Vroeger was ik nog veeeeeel gestoorder, 10 jaar terug enzo.. en ging ik ook maar extreem veel zuipen en blowen, en dat was toen ook helemaal in de tijd van rapteksten schrijven en met een paar andere gasten, toen was ik echt ff helemaal van de kaart.

Een beetje vergelijkbaar met dit:

Ik vind het nog steeds iets hebben.
Maar dat is ook niet de manier om met het leven om te gaan. Kom je niet super ver mee.
Wel een uitlaatklep, maar op verkeerde (zelf)medicatie en met een foute mentaliteit.
pi_83353287
trouwens over slaapstoornissen enzo.
Ik heb niet echt een stoornis maar wle een giga verstoord slaapritme. De ene dag slaap ik rond 12 uur, de andere dag 2 uur, soms zelfs 5 uur, en ik wordt dan 1 dag fris wakker en de andere dag totaal brak.
EN de ene keer slaap ik 12 uurtjes en de andere keer 8 of 5..

Tevens goedemorgen!
pi_83355876
Goedemorgen Francis

Ik wil even mijn excuses aanbieden als ik teveel typ de laatste dagen, maar er is veel gebeurt en er is veel op komst en het is mijn manier om met dingen om te gaan en om niet door te draaien. Er gaan ook hele mails richting mijn persoon bij Voorzet en ik moet dingen van mij afschrijven. En ook een blog opstarten enzo, dat gaat ook allemaal gebeuren maar er is heel veel wat allemaal tegelijk is en tussendoor gebeuren er ook allemaal dingen. Zoals bijv met Vic. En dat heb ik vandaag pas echt door.. want ik ben vandaag al 3 keer Vic "kwijt" geweest en toen moest ik weer beseffen dat hij dood is.

En er was een soort van paniek want er was bos/duinbrand... in MIJN duin. En ik kreeg de melding en ik was in no time ter plaatse want het was dus heel erg vlakbij. Maar soms is er niets aan de hand of valt het mee.. en er was ook niets te zien.. Behalve het standaard protocol; ga ik niet te ver over uitwijden, maar de 565 (heul grote speciale brandweerwagen met veel water) stond standby bij de ingang van het bos maar voor de rest kon ik niets zien of zelfs ruiken.
En toen ging ik mijn auto parkeren en toen zag ik dat een bekende "112 reporter" met zijn hele mikmak aan equipment en versnelde looppas het bos in lopen. Ik er achteraan rennen..

Toen ik bij hem was trapte hij een peuk uit op de grond (op de juiste wijze en 100% uitmaken/bevestigen) en ik zei Hoi! er is al brand hoor!
- Ja ik weet het, en hij keek helemaal chagarijnig.. ze weten nog niet waar!
Wat een kutmelding, heerenduinweg.. ja.. en als het groot is ben ik op tijd, maar we weten nog niet waar het is.
"oh echt?, want euh.. ooh jeej.. ja want euh.. oh, want ik zag de 65 al staan en Johan en ik zie ook niets, dus zijn ze zeker ook vanaf de andere kant aan het rijden? Is het zeker dan bij Den Argus heh?
-Ja ze zijn met auto's aan het rijden, en ik ben ook met de auto maar ik mag er niet in.
En ik mag natuurlijk ook niet in de weg staan.
"ja ik ken dat.."
-Meestal ben ik op tijd, nu is het zoeken.. er wordt van alle kanten meldingen gemaakt.
"er komt wat aan"
*OVD Brandweer Velsen komt langsrijden, raampje open; Hey goedemiddag! en rijdt door
*Politie auto rijdt langs.. stopt.. Reporter doet deur open, Ja? Mag het?.. stapt in.. Auti staat heel lief aan de zijkant afwachtend op een uitnodiging om ook in te stappen.. maar ik mocht niet mee.. FUUUUUUU!!!
Begrijpbaar, protocol etc etc.. maar geef mij zo'n mepper en ik help mee met brand bestrijden, of geef een schep.. help ik mee met graven.
Maar goed, toen ging ik dus maar terug naar de 565 en ff praten met oud collega van mijn pa.
En toen bleek ook dat ze het gevonden hadden en redelijk onder controlle, maar er komt natuurlijk heel veel bij kijken en alles. Dus ik heb nog een beetje met hem gebabbeld en meegeluisterd over de porto.
Was wel even spannend en leuk, en een leuk gezellig babbeltje.. dat maak ik veel te weinig mee.
En dankzij dat babbeltje ben ik weer iets te weten gekomen over een ander raar ding wat fout gaat hier in de gemeente. En dat is dus een puntje extra voor het gesprek met de Burgermeester. Want de brandweer zit stomtoevallig in zijn portefeuille.. hihi..

En ik heb een oplossing bedacht om beter,sneller en goedkoper dit soort branden/meldingen op te kunnen sporen.. Een geniaal idee

Dus het is een mooie dag!
pi_83356847
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef Autidude het volgende:

En ik heb een oplossing bedacht om beter,sneller en goedkoper dit soort branden/meldingen op te kunnen sporen.. Een geniaal idee

Dus het is een mooie dag!
Ik wil werken bij de politie.
w00p w00p.Hahaha.
pi_83357805
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

w00p w00p.Hahaha.
Ik kan je vertellen dat het tegenwoordig vrij lastig is om bij de politie te komen.
Edit; maar er zijn meer mogelijkheden hoor om mee te helpen en alles.

Alleen al het bedenken of analyseren van dingen die beter kunnen, uitvindingen dus, oplossingen bedenken. En bij grote calamiteiten meehelpen, dat mag als burger. EHBO cursus doen, cursus brandbestrijding of BHV etc etc. Verslaggever worden.
En nog zoveel meer.

Ik heb nu dus ook iets wat ik helemaal ga uittypen en ik ga het niet posten omdat ik er patent op wil aanvragen en het mijn idee is en ik er misschien zelfs mijn werk van kan maken of iig geld mee kan verdienen. En dat ga ik ook voorleggen aan Voorzet. Ik heb écht een heel goed idee.
En misschien komt daar wel iets moois van, misschien ook niet.

Maar zo kan het dus ook gaan.

[ Bericht 48% gewijzigd door Autidude op 27-06-2010 14:43:41 ]
pi_83358073
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

w00p w00p.Hahaha.
Ben je trouwens ook zo'n zwaailampen gekkie? En sirene liefhebber enzo? Spanning en sensatie en actie actie en crisis oplossen of analyseren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')