abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83280937
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:37 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat is vaker voorgekomen, ook met honden.. onbegrijpelijk/onverklaarbaar.
Ik hanteer dit model: het bewustzijn is geen product van de hersenen, maar is non-lokaal en instantaan. Hersenen faciliteren hooguit het bewustzijn. Boeiend
pi_83298569
Nou is het weer erg rustig.
Nog even @EG, ik geloof in reincarnatie weet je nog, en ik hou het een beetje op dat een geest gewoon altijd hetzelfde is en dat er dus gewoon mensen in diertjes zitten.. maar wel met beperkingen van de hersens.
Maar is heel verhaal en heeft ook haken en ogen en is derhalve geen wetenschappelijk bewezen feit.
Maar we mogen niet teveel offtopic gaan.

Ik vond het al aardig warm vandaag en het gaat de komende dagen nog veel warmer worden. Ik moet in de gaten houden dat ik genoeg water drink, want ik vergeet dat soort dingen best snel of hou er geen rekening mee. En momenteel met mijn medicijnen is het ook niet handig om erg intensief of zonder begeleiding op het midden van de dag naar buiten te gaan voor lange tijd ofzo. Maar ik denk dat ik morgen in de ochtend even een stukje ga fietsen.. we hebben hem een beetje gericht en ik moet er ooit ff andere wielen voor hebben (of naven en dan omspaken, kutklus).. maar dat komt wel. Ik durf er alleen echt niet hard mee te gaan mountainbiken. Maar een lekker tochtje door het bos over normale paden is wel te doen.

Het wordt een mooi warm weekend. Er is ook zondag Italia dag op Circuit Zandvoort, maar ik weet nog niet of ik daar heen ga. Wat doen jullie in zo'n warm weekend met veel zon en allemaal?
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_83298800
@Autidude whehe word je in een volgende leven een geit / koe whatever zo`n beest is.
Die de hele tijd gemolken word of pinguin natuurlijk
pi_83298951
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef ScarFace- het volgende:
@Autidude whehe word je in een volgende leven een geit / koe whatever zo`n beest is.
Die de hele tijd gemolken word of pinguin natuurlijk
whahahahaha.. hoe hilarisch actueel! Een pinguin!! Gisteren zat ik nog op een grappige website waar je je IP adres hoort in kreun geluiden En van daaruit kwam ik op zo'n zelfde site maar daar werd dan kreunend je OS opgenoemd.. En daar kreunde die dame dat ze wel iets had met pinguins

www.moanmyos.com daar moet ik om lachen, maar ik ben wel een beetje een nerdje en ik hou wel van die "nerd" humor enzo.
pi_83299001
Ik moet mijn lief helpen verhuizen dit weekend... Die komt bij mij wonen nu.
En niet alleen is het dus morgen en overmorgen erg warm enzo, maar ik heb vanmorgen een onderzoek gehad in het ziekenhuis en daarvóór anderhalve dag niet mogen eten. Mijn buik ligt dus overhoop door dat onderzoek en het niet eten, en dan wordt het ook nog zo warm... Ik vermoed dan ook dat ik niet op mijn best zal zijn. Gelukkig is lekker sterk, anders zouden we het niet redden denk ik.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83299628
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:44 schreef Pandora73 het volgende:
Ik moet mijn lief helpen verhuizen dit weekend... Die komt bij mij wonen nu.
En niet alleen is het dus morgen en overmorgen erg warm enzo, maar ik heb vanmorgen een onderzoek gehad in het ziekenhuis en daarvóór anderhalve dag niet mogen eten. Mijn buik ligt dus overhoop door dat onderzoek en het niet eten, en dan wordt het ook nog zo warm... Ik vermoed dan ook dat ik niet op mijn best zal zijn. Gelukkig is lekker sterk, anders zouden we het niet redden denk ik.
Zo dat is wel pittig zeg, heb je nog iets speciaals meegekregen om aan te sterken? Want dat is best wel zwaar met deze warmte hoor.. Maar belangrijkste is dat je veel water drinkt.
pi_83300156
iklustgeenwater...
Maar met ijsthee en frisdrank gaat het ook goed. Ik moet sowieso wel opletten dat ik genoeg drink hoor, maar daar probeer ik dus nu ook echt op te letten. Zeker met dit weer.
Ik heb gisteren trouwens ruim 3,5 liter gedronken (maar ja, dat moest er dus allemaal weer uit )
Nee niet echt iets meegekregen om aan te sterken, gewoon beetje gezond verstand, ik weet dat ik niet te veel moet gaan eten nu gelijk enzo. Maar ik heb op zich meer dan genoeg reserves (lees: vet) dus het kan wel lijden hoor.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83300644
Nee ok, en ik twijfel ook niet aan je verstandigheid ofzo hoor.. Maar wat gek dat je geen water lust..? Is dat echt een smaakpapil iets of zit het "tussen je oren"? Ik heb er nog nooit van gehoord.. of is het een fobie?
Geeft verder ook niet. Ik zou wel een vitaminesuplementje nemen, maarja die neem ik standaard al.

-----------------
@ EG, dit is een goed boek,mooi verhaal http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description Is ook een film van

http://www.imdb.com/title/tt0057180/
&
http://www.imdb.com/title/tt0107131/

Maar om het te lezen is misschien wel leuker. Is echt een schitterend verhaal. (en best bekend btw, misschien ken je het al?)

Dit is trouwens voor iedereen een mooi boek/film/verhaal.
Diertjes
pi_83301109
Haha, nee is geen fobie hoor. Ik vind er gewoon niks aan. Het smaakt nergens naar.
Ik word er niet misselijk van of zo hoor, en ga er al helemaal niet van over mijn nek, maar ik vind het gewoon echt niet lekker. Ik moet toch vaak wel een smaakje hebben, of op zijn minst bubbels (Spa rood als het warm is buiten is dan wel weer lekker maar ook daar krijg ik maar hoogstens 1 of 2 horecaglaasjes van weg).
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83301535
Oh dat snap ik wel.. Heb ik geen last van. Kan ook idd niet zeggen dat ik water "lekker" vind, maar als ik dorst heb dan is het prima en heerlijk hoor.. gaat om het voeren bij mij zeg maar, en het is natuurlijk goedkoop
En ik hou ook gewoon dan van het drink gevoel, maakt mij niet uit wat het is, als het maar niet vies smaakt.

En je moet ook niet ijskoud drinken.. Eigenlijk is het zelfs heel goed om smiddags een lekkere warme kop chocalademelk te nemen in de zomer.. maar mensen doen dat alleen in de winter . Maar dat komt omdat ze niet zoveel er van weten allemaal. Maar het is echt waar dat dat beter is. S'middags met die hitte is een kop warme chocomelk of thee beter dan een ijskoud drankje.
pi_83303610
Pfffff.. om maar even aan te geven.. over die ene moord van gister.
Een paar reacties, ik heb de namen weggehaald
quote:
XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 20:39 uur)
zeg je bier en tieten? Moet zijn kogels en tieten....

XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 20:07 uur)
RIP Lieve XXXX... Wij gaan je heel erg missen. en even aan XXXX doe nou niet alsof jij het slachtoffer ben want dat ben j eniet ! jij daagde het zelf allemaal uit met je tieten tot je knieën. ga lekker ergens anders lullen
want dit verdient geen 1 mens ja??!!

XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 19:06 uur)
over eerdere reacties: MIJN leven is ook weg!!! dat heeft hij afgenomen

XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 18:59 uur)
inderdaadddd.. kijk, zijn leven is nu weg? maar wat voerde hij nou eigelijk allemaal uit? wapenhandel drugshandel vreemdgaan drinken snuiven... zoveel was zijn leven niet waard, hij had ‘t veel beter kunnen invullen...
MIJN leven is ook weg, en dan leef ik nog wel, maar wel de rest van me leven met een vies gevoel

XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 18:54 uur)
dat zeg ik, hij kan niet op een normale manier vrienden zijn met een meisje wat EV zegt.. hij deed t met alles en iedereen, alleen hij verliet XXXX voor niemand!

XXXXe (Vrijdag 25 Juni 2010 18:52 uur)
XXXX daar heb ben ik het helemaal mee eens..!! XXXX kan ook niet gewoon vrienden zijn met een meisje en nee kent die al helemaal niet

XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 18:50 uur)
dan schrijf je een vriendin niet zijn vriendin

XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 18:44 uur)
XXXXXXX kan niet normaal vrienden zijn met een meisje... weet er alles van, en zelf vaak genoeg tegen mij gezegd!! ik vind ‘het heel erg voor ze ouders en XXXX.. maar zelfs XXXX zal er uiteindelijk beter van worden want ze verdient
100000 keer beter!!! ookal ziet ze het nu misschien niet zo. ‘t is gewoon een viezerik met elke keer ze pistool uit ze zak halen en mensen bedreigen!! zelfs nog jonge meisjes die zich niet tegen hem kunnen verweren!! ik heb m wel
meer dan 1 keer gezien, en dat alleen omdat ik nix van hem wilde!! nee was voor hem geen antwoord hij dacht dat hij hoger stond dan God, en iedereen wel voor hem zou buigen, maar hij had niet verwacht dat dit kleine meisje schijt
aan hem heeft! jaa, dat ik daardoor geslagen mishandeld gestalkt bedreigt achtervolgd opgewacht en verkracht ben, is kut! maar moet elk meisje dan maar doen wat hij wil en zegt!! sorry voor mensen die hem gaan missen en die hem
alleen van zijn leuke kant kennen, maar ik heb kennis gemaakt met zijn andere kant en ik zal voor ‘t eerst sinds een jaar weer heeeeeeeeerrrrrrlijjkkkkkk kunnen slapen! en over de vorige reacties, ja heel erg als jou kind word
vermoord! maar jij zou ook opgelucht zijn als de verkrachter van je dochter dood is!
En het "slachtoffer" is een 23e jarige Antiliaan hier uit de Gemeente. In tegenstelling tot de berichten.
En weet je wat nog mooier is, en EEN MOOI PUNTJE VOOR ONZE BURGERMEESTER..

500 meter verder is hét vuurwapen gevonden, nota bene door een klein meisje.. waarvan het pistool weer is afgepakt door een volwassenen en die heeft het aan de politie gegeven. Uitgebreid sporenonderzoek geweest enzo,zijn ook foto's van etc.. uren geduurd. MAAR
vanmorgen rijdt er een kerel weg met zijn auto, geparkeerd daar waar het slachtoffer lag, en wat ligt daar op de grond.. een vuurwapen..

Ik zeg.. FAIL!
Wat een gat niet? En toch hoor ik er thuis.. alleen niet in dat hoekje, dat verdom ik.
pi_83310473
hé bah...water. Ik lust het ook niet echt, vindt het nogal smakeloos, daarom doe ik er meestal een beetje citroen bij. Maar over het algemeen kan ik als ik echt dorst heb, echt wel 1 a 2 glaasjes water naar binnen werken.

Verder zit ik nu echt te draaien en te schommelen kwa stemming. Vakantie komt dichterbij en ik wil en moet dus kiezen maar kan niet kiezen. En dan donderdag mag ik vlak voor vertrek ook nog naar de psychiater.
En deels weet ik dat wil vertrekken voor mijn vrijheid..daar voel ik me totaal vrij en hier weer opgesloten, om een miljoen redenen.
Denk er vaak genoeg over om op mezelf te gaan wonen, maar daar zie ik weer niks in aangezien ik dan helemaal alleen ben...en ik eigenlijk totaal niet weet hoe de relatie met mijn moeder dan wordt. Want ik zie mezelf niet echt vaak langskomen omdat ik dan mijn spullen in mijn eigen plek zou hebben..en dan heb ik hier eigenlijk niet zo veel te zoeken...
En aan de andere kant wil ik helemaal niet uit huis, omdat ik toch stage in het buitenland wil gaan doen en dan uiteindelijk miss toch naar chili vertrekken.

En de vakantie heb ik ook niet veel zin meer in, mede door het kiezen. Deels ook doordat ik naar benidorm ga, en daar heb je wel een mooi strand, maar om de hele dag op het strand te liggen..nou daar ga ik ook over twijfelen, daar heb ik ook geen internet..wat toch mijn vermaak is binnenshuis. Ik kijk eigenlijk bijna nooit tv, hooguit 's avonds detectives maar dan omdat mij moeder kijkt en ik zit dan te kijken en te internetten...
En aan de ene zou ik dolgraag willen zeggen ik vertrek, maar dat durf ik niet, omdat ik bang ben dat het weer niks wordt. En dat ik weer emotioneel/sociaal tegen de lamp aan loop. En daarna weer terug moet..en weer alle illusie kwijt raak..die ik nu aan het zoeken ben..

En de hele dag al die gedachten door mijn hoofd heen, als ik me begin te overtuigen om te vertrekken komt mijn hoofd wel weer met redenen om niet te vertrekken en andersom. EN ik wordt daar zo gestoord van..ik wil die gedachten niet hebben, maar onbewust komen ze telkens terug...en dat brengt weer onzekerheid mee, en dat brengt weer "angst" mee en dat brengt weer besluiteloosheid mee, en dat brengt weer die schommelingen mee.

Terwijl ik toch weet dat dit jaar vertrekken niet meer haalbaar is, maar dan kom ik uit bij de studie..ik twijfel daar over.
Ik ben de informatica zo zat..maar toch is dat hetgene wat mij het makkelijkste afgaat.

ONTOPIC;

Ze zeggen dat autisten makkelijk met pc's overweg kunnen en er velen ook een informatica studie volgen. Zo ook in mijn geval.

Maar ik vroeg me af, hebben jullie last van het volgende:
Je doet een bepaalde studie, of werk in bepaalde richting. En je het eigenlijk toch zat bent en om de zoveel tijd zo'n neiging hebt om er met de pet naar te gooien en eigenlijk wat anders zou willen, maar het gewoon niet op kan brengen. Omdat het net lijkt alsof het het enige is wat bestaat. En de rest de interesse niet genoeg kan opwekken?

Ik zit hier een beetje mee met mijn studie en deels lijkt het wel een fiep te zijn. Iets wat echt mijn leven toch wel beheerst...maar ik dit deels niet wil, maar er niet vanaf kom...
heel lastig uit te leggen.
Ik hoop dat jullie het nog kunnen volgen, want zelfs ik volg mezelf niet meer
pi_83318399
Francis: allereerst sterkte bij het nemen van je besluiten! Dit zal geen makkelijke tijd voor je zijn.

Je vraag over werk/studie herken ik deels wel, maar eigenlijk juist andersom ( )
Ik moet binnen nu en een paar jaar een andere baan zoeken. Maar ik heb afgezien van gymnasium-met-10-vakken en heel wat interne opleidingen en een paar losse certficaatjes geen diploma's (mijn studie nooit afgemaakt en ook geen mogelijkheid om dat alsnog te doen). Nou krijgen we dus wel allerlei ondersteuning in het maken van een ontwikkelingsplan, en wordt er serieus geholpen om te kijken of en hoe je daar kunt komen waar je over 5 jaar dan zou willen zijn... maar ik heb dus geeeeeeen idee waar ik over 5 jaar wil zijn! Mijn huidige werk bevalt uitstekend, maar daar is in mijn omgeving voorlopig geen vraag naar. En reizen kan ik vanwege mijn gezondheid maar beperkt.
Dan wordt er gezegd "Wil je dan niet iets heel anders gaan doen? Je bent slim genoeg om iets anders te leren tenslotte!" en dat is ook wel zo, maar... WAT dan? Er is zo ontzettend veel dat ik interessant en leuk vind, maar ik heb geen idee wat ik dan moet kiezen. Te veel mogelijkheden zeg maar, te veel keuze. Keuzestress! Dus ik draai in een cirkeltje, want ik durf dan niet te kiezen uit "angst" (groot woord) dat ik het verkeerde kies, dat ik ook daar straks weer weg moet en dan wéér opnieuw moet beginnen. Volg je hart, zeggen ze, maar mijn hart wil niet kiezen.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83318445
Nog iets "autistisch" in mezelf ontdekt: mijn heeft wentelteefjes gebakken net voor me. Nou had ik die nog nooit gegeten, maar ik ben gek op alles met kaneel en suiker dus dacht "Dat zit wel goed".
Maar nou kom ik er dus achter dat het inderdaad smaakt naar suiker en kaneel, maar het voelt in je mond als omelet. En die hoort niet zoet te zijn. En dan klopt de structuur dus niet met de smaak, en terwijl ik de smaak op zich wel lekker vind, vind ik het totaal dus op een of andere manier echt niet lekker. Wat is dat stom zeg! "Ja het smaakt lekker maar toch vind ik het niet lekker..."
(Dit heb ik overigens nog nooit eerder meegemaakt)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83319146
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:38 schreef Pandora73 het volgende:
Nog iets "autistisch" in mezelf ontdekt: mijn heeft wentelteefjes gebakken net voor me. Nou had ik die nog nooit gegeten, maar ik ben gek op alles met kaneel en suiker dus dacht "Dat zit wel goed".
Maar nou kom ik er dus achter dat het inderdaad smaakt naar suiker en kaneel, maar het voelt in je mond als omelet. En die hoort niet zoet te zijn. En dan klopt de structuur dus niet met de smaak, en terwijl ik de smaak op zich wel lekker vind, vind ik het totaal dus op een of andere manier echt niet lekker. Wat is dat stom zeg! "Ja het smaakt lekker maar toch vind ik het niet lekker..."
(Dit heb ik overigens nog nooit eerder meegemaakt)
Jij spoort echt niet

nee, alle gekheid, wat francis zegt is wel herkenbaar. ik bedoel, wat moet ik dan doen?

Verder voel ik me nu goed, na zowat 2 weken een dip gehad te hebben, strange
of komt het doordat ik vanavond me première heb?

[ Bericht 7% gewijzigd door robuust89 op 26-06-2010 12:19:18 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_83321596
Stuitert!!!

Ik heb alle bewijzen binnen!!! Ik moet helemaal huilen.
Al mijn stress, al mijn moeite, mijn woede, mijn frustraties etc etc.. IK HEB GEWONNEN!!!
De Gemeente legt het zwaar af tegen een autist JEEEEEEEJ!!!!!!! Lang leve mijn hersens en dat ik gewoon maar door blijf gaan.. want ik had ook een einde er aan kunnen maken of vast kunnen zitten.
NEE.. Ik ben een BAAS!!

BAM!!! BAM!!! BAM!!! BAM!!! BAM!!

Joehoeee!, meneer Weerwind? Ik kom er aan heur!
pi_83321598
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:35 schreef Pandora73 het volgende:
Francis: allereerst sterkte bij het nemen van je besluiten! Dit zal geen makkelijke tijd voor je zijn.

Je vraag over werk/studie herken ik deels wel, maar eigenlijk juist andersom ( )
Ik moet binnen nu en een paar jaar een andere baan zoeken. Maar ik heb afgezien van gymnasium-met-10-vakken en heel wat interne opleidingen en een paar losse certficaatjes geen diploma's (mijn studie nooit afgemaakt en ook geen mogelijkheid om dat alsnog te doen). Nou krijgen we dus wel allerlei ondersteuning in het maken van een ontwikkelingsplan, en wordt er serieus geholpen om te kijken of en hoe je daar kunt komen waar je over 5 jaar dan zou willen zijn... maar ik heb dus geeeeeeen idee waar ik over 5 jaar wil zijn! Mijn huidige werk bevalt uitstekend, maar daar is in mijn omgeving voorlopig geen vraag naar. En reizen kan ik vanwege mijn gezondheid maar beperkt.
Dan wordt er gezegd "Wil je dan niet iets heel anders gaan doen? Je bent slim genoeg om iets anders te leren tenslotte!" en dat is ook wel zo, maar... WAT dan? Er is zo ontzettend veel dat ik interessant en leuk vind, maar ik heb geen idee wat ik dan moet kiezen. Te veel mogelijkheden zeg maar, te veel keuze. Keuzestress! Dus ik draai in een cirkeltje, want ik durf dan niet te kiezen uit "angst" (groot woord) dat ik het verkeerde kies, dat ik ook daar straks weer weg moet en dan wéér opnieuw moet beginnen. Volg je hart, zeggen ze, maar mijn hart wil niet kiezen.
Volgens mij klopt dit idd met wat ik bedoel. Je hebt zoveel keus..dat je niet weet wat te kiezen. En in mijn geval door de havo met profiel E&M weet ik overal wat vanaf...maar niet genoeg om te zeggen ja, dit wil ik. EN zowieso ik kwam bij elk vak net bij de 6 uit en talen tussen 6 en 8 maar laat het nou zijn dat ik talen super saai vindt .
DUs schiet ik niet echt op, en op de havo heb ik zat geleerd maar weet van meer dan de helft van de vakken nog maar een heel selectief iets.

Terwijl computers daar ben ik sinds groep 7/8 mee bezig, eerst om spelletjes te spelen enzo. En dat ik heel makkelijk te leren..door herhaalde handelingen enzo. EN het is een hele nieuwe wereld, en daarmee heb ik op bepaald moment mijngebrek aan irl vriendschappen mee weten te vervangen.

En nu zou ik eigenlijk totaal niet weten wat te doen op informatica na. IK hou van alles een beetje, vanaf economie tot natuurkunde. Maar laat ik nou totaal niks van de betá vakken bakken.
Dus kom ik weer terecht bij informatica...het is echt een circeltje ik orienteer me op een of andere opleiding of baan...en ga me verder orienteren enz. en uiteindelijk eindig ik weer bij informatica!.
Gelukkig bestaat er bedrijfkundige informatica anders zou ik echt helemaal verloren zijn, maar dat lijkt me nou ook niet heel erg interesant.
Ik heb soms zelfs gedacht aan psychologie te studeren(dat wel op hbo niveau) en daarna de Uni. Maar dat lijkt me nou net iets teveel.
En waar eindig ik weer....bij de informatica

Ow..enne dat van die wentelteefjes is wel apart moet ik zeggen..nog nooit heb ik zoiets gehoord/meegemaakt
pi_83321614
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:30 schreef robuust89 het volgende:

van wat precies? Succes igg.
pi_83321716
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:28 schreef Autidude het volgende:

[..]

van wat precies? Succes igg.
me toneelstuk! van me toneelvereniging
Dit kan ik, ik voel het! langzaam praten is te doen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_83321723
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:30 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet

nee, alle gekheid, wat francis zegt is wel herkenbaar. ik bedoel, wat moet ik dan doen?

Verder voel ik me nu goed, na zowat 2 weken een dip gehad te hebben, strange
wat voor soort premiere? Heb net het antwoord gelezen
EN ach die dip...kan door heel veel redenen komen..oa. weersverandering.
Want ik zit wel in een dip en zwaar te piekeren en in de war, maar ik kan niet stilzitten en nog minder binnen. Ben ik niet in de tuin dan ga ik wel richting centrum, en anders wel richting iets anders.
Ben namelijk op zoek naar badpak/zwemkleding..maar kan niks vinden.

maar doordat ik zo actief ben, lijkt het net of er niks aan de hand is.

Maar ik kan echt niet stil zitten, ga zometeen denk ik maar ff grasknippen in de tuin met een schaar..aangezien de grasmaaier stuk is
pi_83321981
Nah, vinden jullie dat echt raar van die wentelteefjes?
Je bent niet de enige hoor Pandora, ik ken dat Komt omdat je het niet verwacht heh.
Maar soms kan het ook niet prettig voelen, wel dat het lekker smaakt maar dat het zo'n raar gevoel geeft dat ik er kriebels van krijg. Maar dat zit tussen de oren denk ik.
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef robuust89 het volgende:

[..]

me toneelstuk! van me toneelvereniging
Dit kan ik, ik voel het! langzaam praten is te doen
Cool! Ik vind dat echt knap van je man dat je dat durft en kan en doet enzo
Ik heb 1 keer op podium gestaan, met afscheidsmusical op de basisschool groep 8. En ik had een grote rol en ik wist in 1 dag alle tekst uit mijn hoofd.. Maar dan dus alle tekst, van het hele stuk! En de leraar stond viel echt stijl achterover.. die kon er maar niet over uit hoe vreselijk knap hij dat vond en dat dat echt heeeeeel erg knap was en nog nooit zoiets had gezien etc etc.. maarja, in die tijd wisten ze nog niet veel over ASS en HB e.d. .. en ik ging ook dingetjes erbij bedenken of het script verbeteren

Maar op het podium was vreselijk, want ik moest een pak aan (ik speelde een directeur (hoe passend) ) en dat was echt zo'n oud pak van mijn opa en dat zag er niet uit.. en dan al die mensen en lampen op je kop enzo.. brrrrrr.

Ik wens je veel succes.. "toi toi toi" (mijn jongste broertje doet musicals)
pi_83322455
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef francis998 het volgende:

Maar ik kan echt niet stil zitten, ga zometeen denk ik maar ff grasknippen in de tuin met een schaar..aangezien de grasmaaier stuk is
Ik heb 5 schapen, lenen?
Eigenlijk best wel leuk, met een schaar gras knippen Maar ik vind het er te warm voor.
pi_83322692
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:01 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik heb 5 schapen, lenen?
Eigenlijk best wel leuk, met een schaar gras knippen Maar ik vind het er te warm voor.
het is ook wel warm maar we hebben een gigantischh grote parasol die het deel waar het gras staat bedekt, sus dat zorgt voor iets minder warmte gevoelsmatig dan he.
pi_83323022
@ Auti: oke, je *hebt* dus gelijk, maar weet je ook al hoe je het gaat *krijgen*? Klinkt lullig, maar vaak zit daar nog een enorm gevecht tussen. En je kan er donder op zeggen dat de andere partij(en) een batterij advocaten op je af gaan sturen als je pech hebt... Kom je er dan nog uit?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83324188
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:19 schreef Autidude het volgende:
Nee ok, en ik twijfel ook niet aan je verstandigheid ofzo hoor.. Maar wat gek dat je geen water lust..? Is dat echt een smaakpapil iets of zit het "tussen je oren"? Ik heb er nog nooit van gehoord.. of is het een fobie?
Geeft verder ook niet. Ik zou wel een vitaminesuplementje nemen, maarja die neem ik standaard al.

-----------------
@ EG, dit is een goed boek,mooi verhaal http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description Is ook een film van

http://www.imdb.com/title/tt0057180/
&
http://www.imdb.com/title/tt0107131/

Maar om het te lezen is misschien wel leuker. Is echt een schitterend verhaal. (en best bekend btw, misschien ken je het al?)

Dit is trouwens voor iedereen een mooi boek/film/verhaal.
Diertjes
Dank voor de tip.

Diertjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')