Ik hanteer dit model: het bewustzijn is geen product van de hersenen, maar is non-lokaal en instantaan. Hersenen faciliteren hooguit het bewustzijn. Boeiendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:37 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat is vaker voorgekomen, ook met honden.. onbegrijpelijk/onverklaarbaar.
whahahahaha.. hoe hilarisch actueel! Een pinguin!! Gisteren zat ik nog op een grappige website waar je je IP adres hoort in kreun geluidenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef ScarFace- het volgende:
@Autidude whehe word je in een volgende leven een geit / koe whatever zo`n beest is.
Die de hele tijd gemolken word![]()
of pinguin natuurlijk
Zo dat is wel pittig zeg, heb je nog iets speciaals meegekregen om aan te sterken? Want dat is best wel zwaar met deze warmte hoor.. Maar belangrijkste is dat je veel water drinkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:44 schreef Pandora73 het volgende:
Ik moet mijn lief helpen verhuizen dit weekend... Die komt bij mij wonen nu.![]()
En niet alleen is het dus morgen en overmorgen erg warm enzo, maar ik heb vanmorgen een onderzoek gehad in het ziekenhuis en daarvóór anderhalve dag niet mogen eten. Mijn buik ligt dus overhoop door dat onderzoek en het niet eten, en dan wordt het ook nog zo warm... Ik vermoed dan ook dat ik niet op mijn best zal zijn. Gelukkig islekker sterk, anders zouden we het niet redden denk ik.
En het "slachtoffer" is een 23e jarige Antiliaan hier uit de Gemeente. In tegenstelling tot de berichten.quote:XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 20:39 uur)
zeg je bier en tieten? Moet zijn kogels en tieten....
XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 20:07 uur)
RIP Lieve XXXX... Wij gaan je heel erg missen. en even aan XXXX doe nou niet alsof jij het slachtoffer ben want dat ben j eniet ! jij daagde het zelf allemaal uit met je tieten tot je knieën. ga lekker ergens anders lullen
want dit verdient geen 1 mens ja??!!
XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 19:06 uur)
over eerdere reacties: MIJN leven is ook weg!!! dat heeft hij afgenomen
XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 18:59 uur)
inderdaadddd.. kijk, zijn leven is nu weg? maar wat voerde hij nou eigelijk allemaal uit? wapenhandel drugshandel vreemdgaan drinken snuiven... zoveel was zijn leven niet waard, hij had ‘t veel beter kunnen invullen...
MIJN leven is ook weg, en dan leef ik nog wel, maar wel de rest van me leven met een vies gevoel
XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 18:54 uur)
dat zeg ik, hij kan niet op een normale manier vrienden zijn met een meisje wat EV zegt.. hij deed t met alles en iedereen, alleen hij verliet XXXX voor niemand!
XXXXe (Vrijdag 25 Juni 2010 18:52 uur)
XXXX daar heb ben ik het helemaal mee eens..!! XXXX kan ook niet gewoon vrienden zijn met een meisje en nee kent die al helemaal niet
XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 18:50 uur)
dan schrijf je een vriendin niet zijn vriendin
XXXX (Vrijdag 25 Juni 2010 18:44 uur)
XXXXXXX kan niet normaal vrienden zijn met een meisje... weet er alles van, en zelf vaak genoeg tegen mij gezegd!! ik vind ‘het heel erg voor ze ouders en XXXX.. maar zelfs XXXX zal er uiteindelijk beter van worden want ze verdient
100000 keer beter!!! ookal ziet ze het nu misschien niet zo. ‘t is gewoon een viezerik met elke keer ze pistool uit ze zak halen en mensen bedreigen!! zelfs nog jonge meisjes die zich niet tegen hem kunnen verweren!! ik heb m wel
meer dan 1 keer gezien, en dat alleen omdat ik nix van hem wilde!! nee was voor hem geen antwoord hij dacht dat hij hoger stond dan God, en iedereen wel voor hem zou buigen, maar hij had niet verwacht dat dit kleine meisje schijt
aan hem heeft! jaa, dat ik daardoor geslagen mishandeld gestalkt bedreigt achtervolgd opgewacht en verkracht ben, is kut! maar moet elk meisje dan maar doen wat hij wil en zegt!! sorry voor mensen die hem gaan missen en die hem
alleen van zijn leuke kant kennen, maar ik heb kennis gemaakt met zijn andere kant en ik zal voor ‘t eerst sinds een jaar weer heeeeeeeeerrrrrrlijjkkkkkk kunnen slapen! en over de vorige reacties, ja heel erg als jou kind word
vermoord! maar jij zou ook opgelucht zijn als de verkrachter van je dochter dood is!
Jij spoort echt nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:38 schreef Pandora73 het volgende:
Nog iets "autistisch" in mezelf ontdekt: mijnheeft wentelteefjes gebakken net voor me. Nou had ik die nog nooit gegeten, maar ik ben gek op alles met kaneel en suiker dus dacht "Dat zit wel goed".
Maar nou kom ik er dus achter dat het inderdaad smaakt naar suiker en kaneel, maar het voelt in je mond als omelet. En die hoort niet zoet te zijn. En dan klopt de structuur dus niet met de smaak, en terwijl ik de smaak op zich wel lekker vind, vind ik het totaal dus op een of andere manier echt niet lekker. Wat is dat stom zeg! "Ja het smaakt lekker maar toch vind ik het niet lekker..."![]()
(Dit heb ik overigens nog nooit eerder meegemaakt)
Volgens mij klopt dit idd met wat ik bedoel. Je hebt zoveel keus..dat je niet weet wat te kiezen. En in mijn geval door de havo met profiel E&M weet ik overal wat vanaf...maar niet genoeg om te zeggen ja, dit wil ik. EN zowieso ik kwam bij elk vak net bij de 6 uitquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:35 schreef Pandora73 het volgende:
Francis: allereerst sterkte bij het nemen van je besluiten! Dit zal geen makkelijke tijd voor je zijn.
Je vraag over werk/studie herken ik deels wel, maar eigenlijk juist andersom ()
Ik moet binnen nu en een paar jaar een andere baan zoeken. Maar ik heb afgezien van gymnasium-met-10-vakken en heel wat interne opleidingen en een paar losse certficaatjes geen diploma's (mijn studie nooit afgemaakt en ook geen mogelijkheid om dat alsnog te doen). Nou krijgen we dus wel allerlei ondersteuning in het maken van een ontwikkelingsplan, en wordt er serieus geholpen om te kijken of en hoe je daar kunt komen waar je over 5 jaar dan zou willen zijn... maar ik heb dus geeeeeeen idee waar ik over 5 jaar wil zijn! Mijn huidige werk bevalt uitstekend, maar daar is in mijn omgeving voorlopig geen vraag naar. En reizen kan ik vanwege mijn gezondheid maar beperkt.
Dan wordt er gezegd "Wil je dan niet iets heel anders gaan doen? Je bent slim genoeg om iets anders te leren tenslotte!" en dat is ook wel zo, maar... WAT dan? Er is zo ontzettend veel dat ik interessant en leuk vind, maar ik heb geen idee wat ik dan moet kiezen. Te veel mogelijkheden zeg maar, te veel keuze. Keuzestress! Dus ik draai in een cirkeltje, want ik durf dan niet te kiezen uit "angst" (groot woord) dat ik het verkeerde kies, dat ik ook daar straks weer weg moet en dan wéér opnieuw moet beginnen. Volg je hart, zeggen ze, maar mijn hart wil niet kiezen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:30 schreef robuust89 het volgende:
of komt het doordat ik vanavond me première heb?![]()
me toneelstuk!quote:
wat voor soort premiere? Heb net het antwoord gelezenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet
nee, alle gekheid, wat francis zegt is wel herkenbaar. ik bedoel, wat moet ik dan doen?![]()
Verder voel ik me nu goed, na zowat 2 weken een dip gehad te hebben, strange![]()
of komt het doordat ik vanavond me première heb?![]()
Cool!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
me toneelstuk!van me toneelvereniging
![]()
Dit kan ik, ik voel het! langzaam praten is te doen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef francis998 het volgende:
Maar ik kan echt niet stil zitten, ga zometeen denk ik maar ff grasknippen in de tuinmet een schaar..aangezien de grasmaaier stuk is
het is ook wel warm maar we hebben een gigantischh grote parasol die het deel waar het gras staat bedekt, sus dat zorgt voor iets minder warmte gevoelsmatig dan he.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:01 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik heb 5 schapen, lenen?
![]()
Eigenlijk best wel leuk, met een schaar gras knippenMaar ik vind het er te warm voor.
Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:19 schreef Autidude het volgende:
Nee ok, en ik twijfel ook niet aan je verstandigheid ofzo hoor.. Maar wat gek dat je geen water lust..? Is dat echt een smaakpapil iets of zit het "tussen je oren"? Ik heb er nog nooit van gehoord.. of is het een fobie?
Geeft verder ook niet. Ik zou wel een vitaminesuplementje nemen, maarja die neem ik standaard al.
-----------------
@ EG, dit is een goed boek,mooi verhaal http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description Is ook een film van
http://www.imdb.com/title/tt0057180/
&
http://www.imdb.com/title/tt0107131/
Maar om het te lezen is misschien wel leuker. Is echt een schitterend verhaal. (en best bekend btw, misschien ken je het al?)
Dit is trouwens voor iedereen een mooi boek/film/verhaal.
Diertjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |