Dat is best een understatement.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is daar best agressief volgens mij
Ik kan me wel indenken dat je er niet wil wonen...Ik moest vanmiddag direct aan jou denken toen ik Velsen Noord las...quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat is best een understatement.
Er is sowieso elke week wel wat, niet dat er elke week een schietpartij is.. maar er gebeurt heel veel en het is gewoon zwaar tokkie en naja..
Goed dat je weer terug bent, gaat het nu wat beter met je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:50 schreef ScarFace- het volgende:
Oke oke. Was maar een gedachte.
Heb je de rest erom via via op internet ook gelezen.. Dr is er hier ff later 1 in "oimooije" met getrokken wapens aangehouden. Maar er gebeurt er zoveel jongen.. Hier in ijmuiden ook hoor.. maar hier is het a)groter, b)echt wel beschaafder, c)ons kent ons en bla bla.. Hier gebeuren ook gekke dingen, hele gekke dingen.. maar Velsen Noord is zeg maar het stedelijke/burgerlijke vuilnisbelt van de gemeente.. Daar stop je al het uitschot in of dat vertrekt er vanzelf wel naartoe omdat het goedkoop is of is er geboren en doorgefokt.. etc etc.. Er zit lang niet alleen maar slecht volk. Net als dat je overal wel rotte appels hebt enzo.. Maar Velsen noord is een geinfecteerde appelplantage.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat je er niet wil wonen...Ik moest vanmiddag direct aan jou denken toen ik Velsen Noord las...
Het kost mij heel veel moeite. want ik vind het a) al niet kunnen en b) ik heb moeite met bellen. En dan gaan ze ook zo'n wachtttoon of muziekje opzetten en dan kan ik dus helemaal in de war raken en moet ik constant nadenken wie ik aan het bellen ben en waarom.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Met dat terugbellen heb ik ook beroerde ervaringen. Je wordt te vaak niet teruggebeld. De praktijk is dat je er altijd weer achterheen moet. Dat hoort niet, maar helaas wel de praktijk. Ik was vorige week ook boos op iemand die steeds niet terugbelde. Je voelt je dan zo machteloos.
Ik had het niet uitgebreid gelezen, maar schokkend hoor. Ik geloof ook wel dat eea in generaties wordt doorgefokt. Wel terecht dat je zegt dat gelukkig niet iedereen daar slecht is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:59 schreef Autidude het volgende:
[..]
Heb je de rest erom via via op internet ook gelezen.. Dr is er hier ff later 1 in "oimooije" met getrokken wapens aangehouden. Maar er gebeurt er zoveel jongen.. Hier in ijmuiden ook hoor.. maar hier is het a)groter, b)echt wel beschaafder, c)ons kent ons en bla bla.. Hier gebeuren ook gekke dingen, hele gekke dingen.. maar Velsen Noord is zeg maar het stedelijke/burgerlijke vuilnisbelt van de gemeente.. Daar stop je al het uitschot in of dat vertrekt er vanzelf wel naartoe omdat het goedkoop is of is er geboren en doorgefokt.. etc etc.. Er zit lang niet alleen maar slecht volk. Net als dat je overal wel rotte appels hebt enzo.. Maar Velsen noord is een geinfecteerde appelplantage.
Ik was vroeger ook een kutkind en een beetje losgeslagen en foute vrienden en etc etc.. maar om een voorbeeld te geven.. in 93/94 toen ik 14 was ik vaak in Velsen Noord, daar had ik vrienden.. en er was nooit politie.. en aanrijtijd was om te lachen. Maar wij waren nog lief en baldadig en schoffies.. vergeleken met wat nu allemaal gebeurt.
Ja vreselijk dat....Brrr.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:01 schreef Autidude het volgende:
[..]
Het kost mij heel veel moeite. want ik vind het a) al niet kunnen en b) ik heb moeite met bellen. En dan gaan ze ook zo'n wachtttoon of muziekje opzetten en dan kan ik dus helemaal in de war raken en moet ik constant nadenken wie ik aan het bellen ben en waarom.
En ik heb ook heel vaak dat ik dan een heel verhaal ophang en dat dat goed gaat en dan luisteren ze ook en dan gaat het heel erg goed en dan ben ik klaar met mijn verhaal en dan krijg je als antwoord; "ik verbind u even door" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
quote:jaap (Donderdag 24 Juni 2010 18:39 uur)
ik zag ze vanmiddag al die forensische wagen opladen en hekken ed bij van de booghaard toen dacht ik er zal er toch niet weer eens een omgelegd zijn
En er is nog zoveel meer, en niet alleen dit incident.. Maar ook in IJmuiden hoor.. Alleen Velsen Noord is veel kleiner en dus ook geconcentreerder en het is aan de overkant van het kanaal en dat heeft er allemaal mee te maken dat ik daar niet hoor. Want hier zijn ze ook gek, zeer groot gehalte gekken hier hoor.. was/ben er zelf ook 1. Vond het vreemd dat ik laatst las dat de ME moest worden ingezet bij een WK feestje.. Dat gebeurt hier standaard... Maar vanavond ging het leuk en waren ze goed bezig (Y) Er zat zelfs een Afrikaan vrolijk en geweldig cool te drummen op de grond met een zo'n speciale Afrikaanse drum.quote:JP (Donderdag 24 Juni 2010 18:41 uur)
Dat er mafketels zijn die met geladen pistolen in het rond rijden is al gek genoeg. Dat er regelmatig verkeersborden doorzeefd zijn met kogels is nog gekker. Maar dat ze nu in het openbaar op elkaar gaan schieten vind ik toch echt te ver gaan! Doe dat lekker bij elkaar thuis en ga vooral door elkaar af te maken, kutvolk! Lang leve Beverwijk, de Zwarte Markt en zijn omgeving....
Ik stuur je wel even een PMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had ook nog even gekeken hoe een Border Collie eruit zit. Mooie beesten![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef Pandora73 het volgende:
Maar stúren ze dan ook die bevestigingen Auti? Dat zou wel heel dom zijn van ze...
Dat is vaker voorgekomen, ook met honden.. onbegrijpelijk/onverklaarbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit:
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_naar_baasje__.html
Hoe kan het? Katten zijn heel mystiek. We weten nog zo weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |