abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83266547
Verdenk je nou mij? Gezien je post daar in het topic? En dat het iemand van hier moet zijn.
Want dan zit je er toch wel zo godsgruwelijk naast. Wat ook allemaal hier in dit topic te lezen is toch.
Want ik zit niet in schuldsaneringstraject hoor.. dat is mislukt door de Gemeente. De hele aanvraag is niet eens aangekomen, er is iemand in Nederland met nagenoeg al mijn persoonlijke gegevens.. maar dat is niet de persoon die het hoorde te ontvangen ofzo. De Gemeente blijft volhouden dat dit volslagen onzin is. Mijn dossier is verstuurd en het ligt bij Sociaal.nl, en als ik zeg dat Sociaal.nl zegt dat ze van niets weten dan zegt de Gemeente dat dat niet waar is en VERZEKEREN ze mij dat Sociaal.nl het dossier wel heeft en dat het in behandeling is.

Ik heb ook geen spaargeld, ben niet zo goed in sparen. En zoals hier te lezen is, had ik geld gekregen van de belastingdienst en dat heb ik gebruikt voor wat aanschaffen omdat ik er de komende jaren niet zulke dingen kan doen. En ik heb 7 juli een rechtszaak. En met de grootste schuldeiser kan ik er ook zelf uitkomen. Dus ik ga het nu WEER zelf proberen, omdat de hulpverlening ernstig faalt (de gemeente dan) en dat kan ik aantonen.
Misschien post ik morgen wel zo'n telefoongesprek met de Gemeente.
Het kost mij allemaal heel veel energie, maar ik krijg wel ondersteuning en de echte zware en definitieve hulptroepen komen er ook aan, dat is aangevraagd.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_83266651
Dat ene topic is ook veel te weinig om een kloon te ontmaskeren, auti.

Ik heb vorig week nog eentje ontmaskert Een reincarnatie maar wilt het niet toegeven. En het is oz duidelijk
pi_83266719
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is daar best agressief volgens mij
Dat is best een understatement.
Er is sowieso elke week wel wat, niet dat er elke week een schietpartij is.. maar er gebeurt heel veel en het is gewoon zwaar tokkie en naja..
pi_83266926
Ik zit nog ff te kijken naar dat topic.. maar ik was toen op dat tijdstip toch echt wel even met heul andere dingen bezig hoor.. En waarom zou ik 1000 euro achterhouden als ik daar nu op dit moment een rechtzaak mee kan voorkomen? Ja, dames en heren.. kom maar.. ik heb een auto gekocht bla bla.. maar dan praten we nog niet over de mogelijkheid om die ene zaak op te lossen en ik wil wel op lossen, maar hun niet.. want nu krijg ik inene toch wel nog de kans om een schikkings/betalingsregeling voorstel te doen.. het moet alleen even onder de ogen van een rechter, a 370 euro ongeveer. Staat ook heel mooi in mijn schikkingsvoorstel.
pi_83266934
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat is best een understatement.
Er is sowieso elke week wel wat, niet dat er elke week een schietpartij is.. maar er gebeurt heel veel en het is gewoon zwaar tokkie en naja..
Ik kan me wel indenken dat je er niet wil wonen...Ik moest vanmiddag direct aan jou denken toen ik Velsen Noord las...
pi_83267067
Ach auti, er zijn meer mensen die denken dat users elkaars kloon zijn. Ik let vooral op iemand schrijftrant, interesses, modus operandi daar kun je wel wat uit afleiden. Als die nogal specifiek zijn, dan is het vaak raak is mijn ervaring. En dan nog kan je missen.
pi_83267084
Oke oke. Was maar een gedachte.
pi_83267123
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:50 schreef ScarFace- het volgende:
Oke oke. Was maar een gedachte.
Goed dat je weer terug bent, gaat het nu wat beter met je?
pi_83267169
Morgen is ook een mooie dag.. morgen is de (mijn) "regel" van 1 week verstreken.
Ik heb vorige week vrijdag gebeld met Sociaal.nl en gevraagd om een schriftelijke bevestiging van het gesprek, waarin duidelijk blijkt dat de aanvraag schuldhulpverlening, verstuurd door Gemeente Velsen op 31 maart, inderdaad niet is ontvangen. Sociaal.nl zou deze schriftelijke bevestiging dezelfde dag nog versturen.
Ik heb echter nog niets ontvangen.

Zelfde geld voor het bellen met de gemeente en de verantwoordelijke persoon in deze kwestie. De club was niet aanwezig, ze waren op cursus.. (EN DAT IS NODIG OOK!!) , en er is een terugbel notitie gemaakt. Ik ben nog niet teruggebeld. Morgen ga ik het weer opnieuw doen en vragen, en daarbij vragen waarom ik het voor een 2e keer moet doen.

Het lijkt dan snel alsof je machteloos staat.. maar als je zorgt voor bewijzen en je BLIJFT het proberen en je schakelt zo veel mogelijk hulpinstanties in omdat je graag de problemen opgelost wilt hebben, en je kan dit aantonen.. dan heb je een uber meesterlijke win.. Ik ben geen domme jongen, en ik lees veel... HEEEEEEL veel.
pi_83267300
Met dat terugbellen heb ik ook beroerde ervaringen. Je wordt te vaak niet teruggebeld. De praktijk is dat je er altijd weer achterheen moet. Dat hoort niet, maar helaas wel de praktijk. Ik was vorige week ook boos op iemand die steeds niet terugbelde. Je voelt je dan zo machteloos.
pi_83267424
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik kan me wel indenken dat je er niet wil wonen...Ik moest vanmiddag direct aan jou denken toen ik Velsen Noord las...
Heb je de rest erom via via op internet ook gelezen.. Dr is er hier ff later 1 in "oimooije" met getrokken wapens aangehouden. Maar er gebeurt er zoveel jongen.. Hier in ijmuiden ook hoor.. maar hier is het a)groter, b)echt wel beschaafder, c)ons kent ons en bla bla.. Hier gebeuren ook gekke dingen, hele gekke dingen.. maar Velsen Noord is zeg maar het stedelijke/burgerlijke vuilnisbelt van de gemeente.. Daar stop je al het uitschot in of dat vertrekt er vanzelf wel naartoe omdat het goedkoop is of is er geboren en doorgefokt.. etc etc.. Er zit lang niet alleen maar slecht volk. Net als dat je overal wel rotte appels hebt enzo.. Maar Velsen noord is een geinfecteerde appelplantage.

Ik was vroeger ook een kutkind en een beetje losgeslagen en foute vrienden en etc etc.. maar om een voorbeeld te geven.. in 93/94 toen ik 14 was ik vaak in Velsen Noord, daar had ik vrienden.. en er was nooit politie.. en aanrijtijd was om te lachen. Maar wij waren nog lief en baldadig en schoffies.. vergeleken met wat nu allemaal gebeurt.
pi_83267508
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Met dat terugbellen heb ik ook beroerde ervaringen. Je wordt te vaak niet teruggebeld. De praktijk is dat je er altijd weer achterheen moet. Dat hoort niet, maar helaas wel de praktijk. Ik was vorige week ook boos op iemand die steeds niet terugbelde. Je voelt je dan zo machteloos.
Het kost mij heel veel moeite. want ik vind het a) al niet kunnen en b) ik heb moeite met bellen. En dan gaan ze ook zo'n wachtttoon of muziekje opzetten en dan kan ik dus helemaal in de war raken en moet ik constant nadenken wie ik aan het bellen ben en waarom.
En ik heb ook heel vaak dat ik dan een heel verhaal ophang en dat dat goed gaat en dan luisteren ze ook en dan gaat het heel erg goed en dan ben ik klaar met mijn verhaal en dan krijg je als antwoord; "ik verbind u even door" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
pi_83267675
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:59 schreef Autidude het volgende:

[..]

Heb je de rest erom via via op internet ook gelezen.. Dr is er hier ff later 1 in "oimooije" met getrokken wapens aangehouden. Maar er gebeurt er zoveel jongen.. Hier in ijmuiden ook hoor.. maar hier is het a)groter, b)echt wel beschaafder, c)ons kent ons en bla bla.. Hier gebeuren ook gekke dingen, hele gekke dingen.. maar Velsen Noord is zeg maar het stedelijke/burgerlijke vuilnisbelt van de gemeente.. Daar stop je al het uitschot in of dat vertrekt er vanzelf wel naartoe omdat het goedkoop is of is er geboren en doorgefokt.. etc etc.. Er zit lang niet alleen maar slecht volk. Net als dat je overal wel rotte appels hebt enzo.. Maar Velsen noord is een geinfecteerde appelplantage.

Ik was vroeger ook een kutkind en een beetje losgeslagen en foute vrienden en etc etc.. maar om een voorbeeld te geven.. in 93/94 toen ik 14 was ik vaak in Velsen Noord, daar had ik vrienden.. en er was nooit politie.. en aanrijtijd was om te lachen. Maar wij waren nog lief en baldadig en schoffies.. vergeleken met wat nu allemaal gebeurt.
Ik had het niet uitgebreid gelezen, maar schokkend hoor. Ik geloof ook wel dat eea in generaties wordt doorgefokt. Wel terecht dat je zegt dat gelukkig niet iedereen daar slecht is.

Het is allemaal nog agressiever geworden. Dat merk je aan de jeugd, het is allemaal veel harder en meer egoïstisch. Best zorgelijk.

Je merkt aan alles dat de samenleving verhardt. Op straat, in het zakelijke verkeer, politiek landschap.

Denk jij dat de wal ooit het schip zal keren?
pi_83267900
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:01 schreef Autidude het volgende:

[..]

Het kost mij heel veel moeite. want ik vind het a) al niet kunnen en b) ik heb moeite met bellen. En dan gaan ze ook zo'n wachtttoon of muziekje opzetten en dan kan ik dus helemaal in de war raken en moet ik constant nadenken wie ik aan het bellen ben en waarom.
En ik heb ook heel vaak dat ik dan een heel verhaal ophang en dat dat goed gaat en dan luisteren ze ook en dan gaat het heel erg goed en dan ben ik klaar met mijn verhaal en dan krijg je als antwoord; "ik verbind u even door" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ja vreselijk dat....Brrr.

Helemaal ergerlijk vind ik als je een instantie belt en je komt in een eindeloze wachtrij. En dan zeggen ze niet hoeveel wachtende je voor je hebt Ik kan niet tegen onduidelijkheid, zoals niet weten hoe lang iets gaat duren.

Ik ben wel blij dat ik een telefoon met een speaker heb. Dan kun je hem even neerleggen. Dat scheelt al een boel.

Ik probeer in het telefoongesprek altijd eerst goed te vragen wie ik voor wat moet hebben. Het onderwerp waarover je belt bij naam noemen en vragen wie je daarvoor moet hebben. Dat kan helpen, maar eenvoudig is dat niet altijd.

Ik had ook nog even gekeken hoe een Border Collie eruit zit. Mooie beesten
pi_83268159
Ik ben het in zekere zin eens met een hardere aanpak en regime. Stadcommando's FTW.. mag ik ook?
Maar daarnaast ook voor het aansturen van een compleet andere mentaliteit op mensen en probleemmensen ook niet allemaal in 1 wijk samentrappen ofzo.. Je maakt een soort van open inrichting/gevangenis door dit soort shit.. WTF.

Ik kan ook heel diep en ver er over doorgaan maar daar is het topic niet voor en het is ook voor de gemeenteraad en de plannenn in mijn achterhoofd voor als de stress eraf is en mijn eigen prive problemen zijn opgelost. Want er is nog zoveel meer.
Maar als er gaan 2 dingen echt fout in de Gemeente, front en backoffice/communicatie en werkelijk waar gedemotiveerd of ongeschikt personeel, en daarnaast Velsen Noord. Maar het hele bestuur is hier van god los en ik wil wel even een zeer uitgebreide analyse als quasi zelfbenoemd informateur overleggen met de heer Weerwind. Netjes en diplomatiek, doch uiterst kritisch en met het PVDA vingertje.. en dat vind ik leuk, want hij is van de PVDA

Maar goed..
quote:
jaap (Donderdag 24 Juni 2010 18:39 uur)
ik zag ze vanmiddag al die forensische wagen opladen en hekken ed bij van de booghaard toen dacht ik er zal er toch niet weer eens een omgelegd zijn
quote:
JP (Donderdag 24 Juni 2010 18:41 uur)
Dat er mafketels zijn die met geladen pistolen in het rond rijden is al gek genoeg. Dat er regelmatig verkeersborden doorzeefd zijn met kogels is nog gekker. Maar dat ze nu in het openbaar op elkaar gaan schieten vind ik toch echt te ver gaan! Doe dat lekker bij elkaar thuis en ga vooral door elkaar af te maken, kutvolk! Lang leve Beverwijk, de Zwarte Markt en zijn omgeving....
En er is nog zoveel meer, en niet alleen dit incident.. Maar ook in IJmuiden hoor.. Alleen Velsen Noord is veel kleiner en dus ook geconcentreerder en het is aan de overkant van het kanaal en dat heeft er allemaal mee te maken dat ik daar niet hoor. Want hier zijn ze ook gek, zeer groot gehalte gekken hier hoor.. was/ben er zelf ook 1. Vond het vreemd dat ik laatst las dat de ME moest worden ingezet bij een WK feestje.. Dat gebeurt hier standaard... Maar vanavond ging het leuk en waren ze goed bezig (Y) Er zat zelfs een Afrikaan vrolijk en geweldig cool te drummen op de grond met een zo'n speciale Afrikaanse drum.

Maar dat stukje grond in de Noord.. platgooien en schenken aan Corus, jong! of deel het op en trek een deel bij de rest van het industriegebied en velserkade etc.. En het mooiste is dat als ik dat zeg tegen iemand van de gemeente, meerdere personen, dat ze dan gaan lachen en dat ze zeggen dat we het aan Beverwijk moeten geven.
pi_83268204
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:12 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik had ook nog even gekeken hoe een Border Collie eruit zit. Mooie beesten
Ik stuur je wel even een PM
pi_83268260
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:21 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik stuur je wel even een PM
Benieuwd
pi_83269091
Deze is dan nog ff voor iedereen.. gewoon omdat het mooi is en voor good feelings.

Het is het beste ras ter wereld en ik hou meer van ze dan dat ik van mensen hou.
En later heb als ik alles op orde heb en ik ben zelfstandig dan heb ik mijn eigen BC en dan wil ik ook bij dat rampenteam om naar slachtoffers te zoeken, daar wil ik mijn BC ook voor trainen en dat kunnen ze heel goed en wij hebben in NL zo'n speciaal team en daar wil ik bij.
pi_83269324
Nog eentje en dan stop ik.. maar ik probeer de band uit te leggen.

En het is ook een soort bewijs van reincarnatie ofzo.. die beesten zijn zo slim en sociaal daar kan geen mens tegen op.
pi_83273722
BAM BAM BAM!!! keiharde pwnage.. JUDGEMENT DAY!!!
I won!! HAHAHAHHAHAHAHAHAH... heerlijk die falende mensjes.

Ik dus de Gemeente bellen, met de vraag waarom ik na 1 week nog niet ben teruggebeld en of er uberhaupt wel een terugbelnotitie is. "even kijken, ja meneer dat klopt ik zie hier een terugbelnotitie" - waarom ben ik nog niet gebeld? "we hebben het erg druk, maar ik zie dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan, want iedereen is teruggebeld behalve u." BAM!!! mag ik daar een bevestiging van, een kopie van de terugbelnotitie en een bevestiging van dit gesprek.

En toen Sociaal.NL.. waarom heb ik nog geen bevestiging ontvangen, hij zou vorige week meteen verstuurd worden? "Oh, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan want ik heb hem wel verstuurd, ik zal hem vandaag weer opnieuw sturen" .. BAM!!!

Dit doet mij héél veel goeds! jam jam jam!!
pi_83279952
Dieren zijn heel wonderlijk, auti.

Ik zoek even wat op
pi_83279983
Maar stúren ze dan ook die bevestigingen Auti? Dat zou wel heel dom zijn van ze...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83279992
Dit:

http://www.telegraaf.nl/b(...)m_naar_baasje__.html

Hoe kan het? Katten zijn heel mystiek. We weten nog zo weinig.
pi_83280810
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef Pandora73 het volgende:
Maar stúren ze dan ook die bevestigingen Auti? Dat zou wel heel dom zijn van ze...
En de allergrootste fout die ze hebben gemaakt heb ik al een tijdje liggen. Het blijft echter doorgaan, na 3 noodoproepen. En nu is het gewoon hoe meer bewijs ik heb, hoe sterker ik sta.
Ik geef al ruim 8 weken aan dat het fout is gegaan en al ruim 8 weken lang wordt dit door de Gemeente ontkent.
pi_83280821
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit:

http://www.telegraaf.nl/b(...)m_naar_baasje__.html

Hoe kan het? Katten zijn heel mystiek. We weten nog zo weinig.
Dat is vaker voorgekomen, ook met honden.. onbegrijpelijk/onverklaarbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')