bij mij is het dus pubertijd, want de fysieke ontwikkelingen heb ik al doorgemaaktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Puberteit is het psychische en fysieke ontwikkelingsstadium; pubertijd is de tijd dat iemand puber is. Het kan dus allebei hoor!
Dit draadje zit vol met communicatieproblemen.quote:
Sorry, misschien had ik de clou gemist. Ik neem me woorden in deze terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:00 schreef Pandora73 het volgende:
EG, waarom is de TT triest?
In mijn ogen heb je niets verkeerd gedaan, hoor. Ik denk dat Scarface op dit ogenblik niet zo lekker in zijn vel zit, als ik de laatste berichten volg. Hij zit zonder werk en zijn thuissituatie is ook niet optimaal als ik dit alles zo lees. Misschien is het alles bij elkaar....quote:Overigens weet ik nog steeds niet wat ik nou verkeerd heb gedaan richting Scarface, ik heb de laatste posts die ik in het vorige topic heb gedaan nog eens doorgelezen en kan daar niets raars in vinden volgens mij... Ik snap het echt niet.
Kabinet Blond-I met op het Ministerie van Volkshysterie & Propaganda; Hero Drinkman. Als eerste werkbezoek Aruba en de Antillen - dat wordt lachen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verder is het een zonnig dag. PVV-CDA-VVD kabinet komt alsnog. Het wordt hier heel gezellig. Echt waar.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef NJN het volgende:
[..]
Kabinet Blond-I met op het Ministerie van Volkshysterie & Propaganda; Hero Drinkman. Als eerste werkbezoek Aruba en de Antillen - dat wordt lachen.
Gecondoleerd met het verlies van Vic. Ik weet hoe erg het is om je huisdier, en zeker een hond, te moeten verliezen. Dat hakt er zeker op in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef Autidude het volgende:
i'm a complete mess
Woensdag rustdag, midden in de week.. Ik kan niets meer, ga ook niets doen vandaag voor al die kutbedrijfen.
Ongezien de tyfus, vandaag ben ik er niet. En Vic is dood. Hij is nu weer samen met Brooke, zijn vriendinnetje.
En daarmee eindigt het mooie verhaal van de 2 mishandelde Border Collies die met spoed herplaatst moesten worden en zelfs van elkaar gescheiden dreigde te worden (na 10 jaar samen!!! in een hel) en die niemand wou hebben.. behalve wij.. en ze hebben 5 hele mooie laatste jaren gehad.
Iig een boerenkermisquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef NJN het volgende:
[..]
Kabinet Blond-I met op het Ministerie van Volkshysterie & Propaganda; Hero Drinkman. Als eerste werkbezoek Aruba en de Antillen - dat wordt lachen.
Klopt, ik maak ook veel tiepvautenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef Autidude het volgende:
BTW ik vind de TT best wel autypisch hoor.. en ook geen ramp. En op tig manieren uit te leggen of te verdedigen etc etc. Het zou zelfs terug te voeren zijn op beelddenken.
En iedereen maakt ook fouten met taal Jij ook EG, ik ook. Waarschijnlijk heel veel en ook veel vormfouten en zinsopbouw en bla bla.. Maar dat komt omdat ik het op school niet zo goed deed, ik autodidactisch ben, ik dingen overneem van anderen, internet, omdat ik een warhoofd ben, en in niet officiele teksten (bijv brief naar rechtbank enzo) dan ga ik ook niet de moeite nemen om dingen te controleren en schrijf ik zoals ik denk of praat.
Ik ga niet bij elke zin helemaal stil staan of het "correct" is.
Als ik diplomatiek moet gaan doen dan steek ik er wel moeite in, maar dan staan ze weer met hun bek vol tanden.. alsof het nooit goed is.
Doen bedrijven trouwens ook nietMaar ik ga niet lopen gallen.
Dank, en nee niet uit Spanje, maar het verhaal komt nog. Ik wil er nu niet mee bezig zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gecondoleerd met het verlies van Vic. Ik weet hoe erg het is om je huisdier, en zeker een hond, te moeten verliezen. Dat hakt er zeker op in.
Mooi dat ze dan toch nog 5 goede jaren samen mochten hebben.
Zijn dat mishandelde honden uit Spanje?
Pubertijd kan ook vind ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Satsuma het volgende:
PuberTEIT, mensen, puberTEIT... *zucht* Ik ga me in een hoekje schamen voor je, Tijn!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Puberteit is het psychische en fysieke ontwikkelingsstadium; pubertijd is de tijd dat iemand puber is. Het kan dus allebei hoor!
't Is niet dat ik het verzonnen heb hoor, het is gewoon een goed Nederlands woord voor "de periode (tijd) waarin gepuberd wordt"quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pubertijd kan ook vind ik![]()
![]()
Ach ik weet best dat mijn Nedelands slecht is.![]()
Ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:35 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
't Is niet dat ik het verzonnen heb hoor, het is gewoon een goed Nederlands woord voor "de periode (tijd) waarin gepuberd wordt"
Kijk hier maar
Wat een gedoequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef francis998 het volgende:
Auti, sterkte. Ik weet hoe het voelt. Ik heb mijn kat verloren en zij was mijn beste maatje, aan wie ik alles toevertrouwde. En dat is echt klote om te wennen.
Verder, vandaag gebeld door de psycholoog. Blijkt dat de psychiater waar in dinsdag naar toe zou gaan een dubbele afspraak had. Dus de psycholoog heeft mij naar een andere psychiater verwezen, en een afspraak weten te regelen voor 1 juli om 9.00. En dat wordt haasten..want 1 juli om 14.00 vertrekt het vliegtuig..en we moeten rond half12 de deur uit.![]()
En de psycholoog stelde voor om de afspraak te verschuiven maar dat zou dan 20 juli ofzo worden..en ik wil er gewoon snel vanaf.
Welkom iigquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef Maartel het volgende:
Aangezien ik, na maanden rondlopen met (vermoedelijke) ADD, vandaag te horen heb gekregen dat ik toch meer naar autisme neig (diagnostiek loopt nog) meld ik me hier ook maar eens.
Moet zeggen dat ik nog wel erg moet wennen aan het idee en 'label', al zal, als ik me eens verdiep, autisme waarschijnlijk ook niet persé altijd zo extreem en zwart-wit zijn als ik me destijds AD(H)D voorstelde (ik stuiter ook niet 24 uur per dag door de kamer en toch kon ik me daar uiteindelijk in vinden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |