Het is niet voor niks dat in Duitsland NL staat voor: " Nur Links."quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:08 schreef Rekkie het volgende:
Lang leve de vluchtstrook zullen we dan maar zeggen.
Dat kan ook te maken hebben met jouw mogelijk gebrekkig aangeven van richting. Als ik een rotonde nader en er een auto van links de rotonde nadert zonder richting aan te geven wacht ik. Als er een auto tegenover mij de rotonde naderd en die geeft van te voren geen richting aan naar (voor hem) links of rechts dan gaat die meestal rechtdoor. Daarom gooi ik hem er dan maar op goed geluk op omdat bij elke rotonde stilstaan met 40 ton omdat iemand geen richting aangeeft op den duur behoorlijk frustrerend is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:31 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een extra klacht:
Vrachtwagen chauffeurs die die lompe bak zomaar op een rotonde erop gooien zodanig dat jij nota bene op de rotonde moet remmen. Gister ook weer, wat een eikel zeg.
De A7 is één van de langste autosnelwegen van Nederland. Hij loopt van Amsterdam naar Nieuweschans aan de Duitse grens in Groningen. Waar op de A7 vond de inhaalactie van de vrachtwagen plaats?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:14 schreef Banzaiaap het volgende:
De A7.
Wat een opmerking, laten we hem eens omdraaien: de chauffeur houdt iedereen 13 minuten tegen en daardoor ook een bestelwagentje met medicijnen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:25 schreef Stroopwafels het volgende:
En dan vervolgens klagen dat je pakketje te laat is of dat je favoriete chips bij de supermarkt op is.
Op dat moment heb je me niet horen klagen en ik gaf hem groot gelijk maar ik was zijn 13 minuten durende actie spuugzat....quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef RealZeus het volgende:
Nee, vervolgens klagen dat die vrachtwagenchauffeur aan het kleven was.
D A7 is de langste zelfs.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:06 schreef Socios het volgende:
[..]
De A7 is één van de langste autosnelwegen van Nederland. Hij loopt van Amsterdam naar Nieuweschans aan de Duitse grens in Groningen. Waar op de A7 vond de inhaalactie van de vrachtwagen plaats?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:54 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Wat een opmerking, laten we hem eens omdraaien: de chauffeur houdt iedereen 13 minuten tegen en daardoor ook een bestelwagentje met medicijnen.Hierdoor komt hij te laat aan bij de apotheek waar oma staat te wachten.... helaas werd het wachten oma fataal....
[..]
Op dat moment heb je me niet horen klagen en ik gaf hem groot gelijk maar ik was zijn 13 minuten durende actie spuugzat....
Een plakkende vrachtwagen op normale 80 km/u wegen terwijl ik ook geen vaart kan maken door auto's die voor me rijden vind ik dan wel weer pauper.... Truckers zitten altijd te zeuren dat hun de ongelukken zien en de hufters op de weg maar zelf wel met 20 ton op 2 meter afstand van mij gaan rijden "omdat ze hoog zitten en toch wel kunnen zien wanneer er geremd wordt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |