Kun je ook op ZH soppen. Kijk die inhammen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
omg
[ afbeelding ]
brb, ik ga mn vingers useful maken.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je ook op ZH soppen. Kijk die inhammen.
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef Skylark. het volgende:
ING studentencreditcard 12.50 ek waarom zeuren.
[..]
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
'vroeger' toen ik nog student scholier was was een creditcard voor studenten nog gratis bij de post ING bank
Deze man weet dat hij inhammen heeft en maakt zijn kop kaal. ZH laat een monniken kapsel staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso was veel gratis bij de Postbank. Tegenwoordig moet je overal voor dokken zoals je betaalpas en zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
'vroeger' toen ik nog student scholier was was een creditcard voor studenten nog gratis bij de post ING bank
True that, maar bowlingbal is ook niet alles onder je 50e levensjaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze man weet dat hij inhammen heeft en maakt zijn kop kaal. ZH laat een monniken kapsel staan.
Hoe... ?quote:
BP is ZH toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef Odin. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Zotheid? Komt die hier nog wel eens?
Haha, die heb ik ook nog gehad. Deed je zo centjes erin en ging hij vanzelf in het goede vakje. Het ging echter mis bij de vele hondertjes die ik in dat kleine zijvakje moest proppen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |