quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:Ze heeft geen navel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEZE NIPPLESSCHOTELS.
Hoi, dit is de telefoon van Sky. Als je iets inspreekt bel ik je zo snel mogelijk terug. Of niet, als ik het vergeet. Groetjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef Odin. het volgende:
[..]
"I Pity the fool who doesn't leave a message"?
Hallo, je spreekt met de secretaresse van Sky.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoi, dit is de telefoon van Sky. Als je iets inspreekt bel ik je zo snel mogelijk terug. Of niet, als ik het vergeet. Groetjes.
Dat is een goeie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb met mijn eigen stem ingesproken 'Voicemail'.
Dat is beter dan een vriend van mij, die heeft gewoon ingesproken hoe hij normaal de telefoon opneemt. Dus je hebt het pas na 10 seconden door en iedereen trapt er keer op keer in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een goeie.
Ik heb achtergrondgeluid opgenomen.
Per ongeluk.
Ik heb: 'Hallo met Chai, waarvoor bel je? - korte pauze - Zeg het, na de piep!' En ik zeg hallo met Chai altijd precies hetzelfde, dus mijn tante vraagt altijd of het nou de voicemail is of niet .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb met mijn eigen stem ingesproken 'Voicemail'.
Ik heb serieus een vrouwelijke collega mijn voicemail eens in het Engels in laten spreken. Vond ik wel deftig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hallo, je spreekt met de secretaresse van Sky.
Hehe.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is beter dan een vriend van mij, die heeft gewoon ingesproken hoe hij normaal de telefoon opneemt. Dus je hebt het pas na 10 seconden door en iedereen trapt er keer op keer in.
Dat heb ik dus met m'n moederquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is beter dan een vriend van mij, die heeft gewoon ingesproken hoe hij normaal de telefoon opneemt. Dus je hebt het pas na 10 seconden door en iedereen trapt er keer op keer in.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Potloodvis het volgende:
2-1 Zuid-Korea.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met m'n moeder. Ik begin altijd te praten als de voicemail met haar stem "Met *" zegt.
Zo irritant, zulke mensen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, gewoon omdat het zo geniaal is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Odin. het volgende:
[..]
Zo irritant, zulke mensen.Begin je al te lullen "... spreek na de piep je bericht in" oid.
FFFFFFUUUUUUUUUU
Ik had daar in het begin ook problemen mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb: 'Hallo met Chai, waarvoor bel je? - korte pauze - Zeg het, na de piep!' En ik zeg hallo met Chai altijd precies hetzelfde, dus mijn tante vraagt altijd of het nou de voicemail is of niet .![]()
Ik neem bijna altijd gewoon op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had daar in het begin ook problemen mee.
Ik vind schoenen die overdone zijn altijd wel leuk, hetzelfde bij deze,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze man zijn smaak is zo zoet als je suikeroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |