quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef kip20 het volgende:
Moet ik haar laten gaan, terwijl ik iedere dag aan haar denk, zelfs als ik klaarkom in mn vriendin.
Quote van het jaar!quote:Moet ik haar laten gaan, terwijl ik iedere dag aan haar denk, zelfs als ik klaarkom in mn vriendin.
Ja, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:! Waarom denk je na over die chick versieren als je gewoon in een relatie zit? Of je maakt het uit en gaat achter haar aan, of je zet het van je af en blijft bij je vriendin.
Dude...echtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef kip20 het volgende: Wel maak ik foto's zogenaamd van mijn client, en dus van haar.
Je hebt een vriendin, dus als het goed is moet je juist genoeg zelfvertrouwen hebben om ontspannen een luchtig gesprek te houden. En als het niet lukt heb je altijd nog je vriendin joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef kip20 het volgende:
Hallo,
Ik heb nu bijna 2,5 jaar een relatie met mijn huidige vriendin.
Sinds mijn stage (maatschappelijke zorg) moet ik donderdags mee naar paardrijden voor licht verstandelijk beperkten, samen met een clientje van mij. Nu zie ik iedere donderdag een geweldig mooi meisje (schat haar een jaar of 20), dat ook begeleidster is.
Zij loopt mee met haar client naast het paard maar ik niet, ik probeer haar telkens in haar ogen te kijken, en soms kijkt ze mij ook aan. Ik durf geen contact met haar te leggen, niet verder dan haar aanstaren of hallo te zeggen . Wel maak ik foto's zogenaamd van mijn client, en dus van haar.
Maar nu, mijn stage loopt binnenkort af. Moet ik naar haar toe lopen en haar naam vragen? Moet ik haar laten gaan, terwijl ik iedere dag aan haar denk, zelfs als ik klaarkom in mn vriendin.
Ik zelf denk dat ik een roos onder dr ruitenwisser plaats met mn telefoon nummer.. Maarja, dan weet ik niet wat ik moet zeggen als ze me belt, als ze dat sowieso doet...
Help?
Ze heeft een leuke familie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef goofy_goober het volgende:
Wat denk je zelf? Het feit dat je er alleen al aan denkt is reden genoeg om je te dumpen.
Nee echt? De rest van de bevolking heeft namelijk wel perfecte relaties waarbij alles altijd koek en ei is. Het gras is altijd groener aan de overkant, denk goed na voordat je iets doms doet. Sowieso iets doen zou sowieso betekenen dat je eerst je vriendin moet dumpen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef kip20 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet.
Mijn vriendin is geweldig, maar soms is zo gewoon ... Nee.
Soms moet ik haar gewoon niet.
Gastquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef kip20 het volgende:
Moet ik haar laten gaan, terwijl ik iedere dag aan haar denk, zelfs als ik klaarkom in mn vriendin.
Wat een heerlijke troll is het ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef kip20 het volgende:
Maar nu, mijn stage loopt binnenkort af. Moet ik naar haar toe lopen en haar naam vragen? Moet ik haar laten gaan, terwijl ik iedere dag aan haar denk, zelfs als ik klaarkom in mn vriendin.
Nou dan alsjeblieft dump je vriendin want je klinkt als een ontzettende lamlul waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef kip20 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet.
Mijn vriendin is geweldig, maar soms is zo gewoon ... Nee.
Soms moet ik haar gewoon niet.
Dat zou ook heel goed kunnen..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dan alsjeblieft dump je vriendin want je klinkt als een ontzettende lamlul waar niemand op zit te wachten.
hmhm, en ik neuk een ander paard als ik aan dit paard denk*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef IkWilbert het volgende:
TS is gewoon stiekem verliefd op het paard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |