Je verhaal begint aardig op stalken te lijken. Ik verwacht dat ze de politie belt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:29 schreef Bertusboemel het volgende:
Ha,
Long time lurker here!
Even een testje onder de Fokkers.
Stel (geheel theoretisch) dat je voor de eerste keer in je leven een meisje uitvraagt (Zowel jongen als meisje zijn aardig verlegen), zelfs dat eigenlijk niet durfde en het daarom via msn en email deed. Waarbij zij jou ook via msn en email afwees (Na eerst leuk contact, tot "de vraag" zeg maar). Waarna zij jou verwijderd van msn... Geen reden bekent overigens
Toch merk je dat ze op school nog constant jou zit aan te kijken, na te kijken of anders in het zicht wilt houden.
Heb je hem?
Wat is dan de reactie van haar op dit plan:
Ongeveer een maandje later. Je koopt een roos, photoshopt een fancy kaartje die je er aan knoopt en gaat naar haar voordeur. Je belt aan en hoopt dat ze thuis is. Ze blijkt thuis te zijn en jij vraagt haar of ze een blokje om wilt lopen. Je geeft haar de roos en becomplimenteert haar. Je bedankt voor de kennis dat je meisjes niet uit moet vragen via msn, legt uit dat je haar gewoon echt leuk vind, en vraagt haar gewoon nog een keer uit! Als ze weer afwijst volgt de vraag: waarom niet? (Dat knaagt weet je)
Roep maar. Hopeloos? Doen? Alles of niets?
Verder:
- enige gelijkenis met mijn huidige situatie is coïncidentie. (Not)
- Morgen of overmorgen probeer ik het
- Na de diploma uitreiking zie ik haar waarschijnlijk nooit meer
Grtz!
Bertusboemel
Iddquote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou me alleen al doodschamen als ik daar voor de deur stond met dat idee in m'n hoofd.
Doet haar vader open en vraagt: Wie ben jij?quote:
Omdat hij waarschijnlijk signalen ziet, die er niet zijn. Hoop heet dat.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zou het doen, maar niet de roos, das een beetje TOOO MUCH
wat hebben jongens toch met de gulden middenweg compleet negeren![]()
Je ziet haar toch nooit meer anders na je diplomadingetje...
Nee heb je, ja kan je krijgen
Juist, dit vat redelijk de afgelopen comments samenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Schieganger het volgende:
Dit gaat zo hard falen dat het gefilmd moet worden.
Gewoon haar tieten grijpen, niet te lief doen.
Je hebt haar vader vermoord en nu vroeg ze of je ook naar de begravenis komt?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Bertusboemel het volgende:
[..]
Juist, dit vat redelijk de afgelopen comments samen
Er is de afgelopen paar uur wat veranderd wat nieuwe mogelijkheden schept waardoor ik haar waarschijnlijk sowieso nog zie en me niet voor haar vader voor lul hoef te zetten
Ik houd jullie op de hoogte
Dit begint verdacht te worden, jullie hebben meer kennis van dit fenomeen dan ikquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt haar vader vermoord en nu vroeg ze of je ook naar de begravenis komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |