je moet ook niet gemiddeld of groter zijn anders passen al die dingen niet eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt fascinerend, al dat ondergoed.
Het zijn zwembroekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt fascinerend, al dat ondergoed.
Nou... Halverwege mijn dij toch al wel, hoor. Misschien moet ik van die fietsbroekjes kopen. Maar dan zonder zeemleer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot waar moeten ze komen dan? Toch niet tot je knie?
Nou, ze zeggen erbij dat het niet uitmaakt hoe groot je bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet ook niet gemiddeld of groter zijn anders passen al die dingen niet eens
zeker rekkende stof dan ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen erbij dat het niet uitmaakt hoe groot je bent.
Ja die is goed hequote:
ze zeggen zoveelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen erbij dat het niet uitmaakt hoe groot je bent.
Briljant jaquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef Vlarp het volgende:
*staat aangebrand vet van de keramische kookplaat te krabben*
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef Vlarp het volgende:
*staat aangebrand vet van de keramische kookplaat te krabben*
Ik heb gewoon die van het Kruidvat... werkt ook primaquote:
Dat wil ik voorkomen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En anders je keramische kookplaat wel.
Oh ja dat moet ik nog halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:22 schreef Vlarp het volgende:
Dat wil ik voorkomen...
Steve koopt iets goeds voor me
Je kóókt tenminste. In plaats van lui uit eten te gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
En ja, ik heb gemorst tijdens het koken en nu zit er een vlekje op de kookplaat..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef wonderer het volgende:
Nou... Halverwege mijn dij toch al wel, hoor. Misschien moet ik van die fietsbroekjes kopen. Maar dan zonder zeemleer.
Ja, en die énè keer dat je niet uit eten gaat verziekt ie gelijk m'n kookplaat!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kóókt tenminste. In plaats van lui uit eten te gaan.
Ik vroeg me al af waarom Vlarp zelf niet van die reiniger heeft gehaald maar je moet je eigen rommel opruimenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
En ja, ik heb gemorst tijdens het koken en nu zit er een vlekje op de kookplaat..
quote:
Hoe langer je het laat zitten hoe moeilijker het eraf gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en die énè keer dat je niet uit eten gaat verziekt ie gelijk m'n kookplaat!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik nog halen.
Maar nu ik vanaf morgen bij de werkenden hoor heb ik geen tijd meer. [ afbeelding ]
Wel al een keramische kookplaatkrabber gehaald.
lijkt een beetje op die oude reclamequote:
Ja, en wanneer moet ik die troep halen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe langer je het laat zitten hoe moeilijker het eraf gaat
Foto!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar dat is een zwembroek.
(Ik heb er zo eentje)
Zit er geen supermarkt in de buurt die tot 8 uur open is ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en wanneer moet ik die troep halen?
Mr. Muscle, HG Kookplaat reiniger extreem, Cillit BANG of wat dan ook?
Dan ben je een half uur te laatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit er geen supermarkt in de buurt die tot 8 uur open is ofzo?
Ik zag net op hyves een teller hoelang een stelletje al bijelkaar zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletjes. Vandaag zat er ook een smakkend heterostel in de stoelen naast me.
Wijsneusquote:
Vlekjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik zag net op hyves een teller hoelang een stelletje al bijelkaar zijn
265 dagen en een beetje en still going strong![]()
WJNMK,HVJ,NTB,VLEKJES,BFF und so weiter
Die snapte ik ook al nietquote:
Nee, in Rotterdam hebben we dat nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit er geen supermarkt in de buurt die tot 8 uur open is ofzo?
Dan ben je dus gewoon luiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, in Rotterdam hebben we dat niet
Alleen supermarkten die tot 10 uur open zijn
Als ik weer durf te zwemmen, wil ik er zo eentje:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar dat is een zwembroek.
(Ik heb er zo eentje)
Dat vind ik best lelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik weer durf te zwemmen, wil ik er zo eentje:
[ afbeelding ]
Het gaat om het model, niet per se om die uitvoering.quote:
Veel Liefs En KusJESquote:
soort aussiebum dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat om het model, niet per se om die uitvoering.
Jezuschristusquote:
Niet Te Brekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezuschristus![]()
En wat betekent NTB dan
Ja, soort van. Ik heb alleen de pushup niet nodigquote:
Het is eerder Pluisquote:
Ik dacht dat je het over Maradona hadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Pure Liefde, Ultiem Innig Sexy Jofel Echtpaar.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Pure Liefde, Ultiem Innig Sexy Jofel Echtpaar.
quote:
quote:
quote:I still can't get #10 - Wai Yu Kum Ching. I can't figure out what "Kum Ching" is supposed to be...someone explain?
quote:Its supposed to be Wai Yu Mun Ching
http://funnyjunk.com/funn(...)hinese+in+5+Minutes/
quote:Ah, Wai Yu Mun Ching makes much more sense.
Eerst jijzelf!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]hola
waar blijft je volgende liedje?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]hola
waar blijft je volgende liedje?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.koelman.com/2010/undercover-bij-het-algemeen-dagblad/
![]()
![]()
'Die eerste lijkt wel een superheldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef Peter het volgende:
Ang3l, lange pijpen, lage heuplijn. Dit?
Eerder dit.
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef Ang3l het volgende:
OhHet is echt nog superlekker buiten.
Zin om me te bezatten op 't terras!
And the egotrip-saga of Ang3ls Agenda continues...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
http://www.charlottevalerie.nl
Ze vraagt me net of ik model wil zijn
*LOL* Dat worden er dan 2 in 1 maand!
Ja, geloof het of niet, maar dat had ik laatst dus ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
http://www.charlottevalerie.nl
Ze vraagt me net of ik model wil zijn
*LOL* Dat worden er dan 2 in 1 maand!
En gedaan? Is best leuk om een keer te doen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, geloof het of niet, maar dat had ik laatst dus ook.
Ze wil me vast tussen die opaatjes hebben staanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And the egotrip-saga of Ang3ls Agenda continues...
EN TROUWENS! Voor iemand die altijd het gepeste sulletje en lelijke eendje van de klas was is het BEST leuk om voor de 4e x gevraagd te worden voor zoiets, ja!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And the egotrip-saga of Ang3ls Agenda continues...
IK ZOU HET NIET WETEN HOE DAT ISquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN TROUWENS! Voor iemand die altijd het gepeste sulletje en lelijke eendje van de klas was is het BEST leuk om voor de 4e x gevraagd te worden voor zoiets, ja!!!!!!!!!!!!
Zo.
Ik ben niet trots op mijn verenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:16 schreef Peter het volgende:
Ang3l is net een Pauw, zo trots op zijn veren dattie gaat roepen
awwwwwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN TROUWENS! Voor iemand die altijd het gepeste sulletje en lelijke eendje van de klas was is het BEST leuk om voor de 4e x gevraagd te worden voor zoiets, ja!!!!!!!!!!!!
Zo.
Tot aan het moment dat ik in het ziekenhuis een scan moest laten maken van m'n hoofd omdat ik continu hoofdpijn fakete omdat ik niet maar naar school wilde aangezien ik altijd geplaagd werd onderweg en op school zelfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
IK ZOU HET NIET WETEN HOE DAT IS!!!!!!
Bitchplease, begin niet tegen mij over het altijd gepeste sulletje en lelijke eendje...
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gedaan? Is best leuk om een keer te doen hoor
Nou. Dat is vleiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze wil me vast tussen die opaatjes hebben staan
Net als dat ik voor de Trudo getypecast ben als de wat oudere koper
Why not?quote:
Dat was een grapjequote:
Ik hou er niet van wanneer er foto's zijn waar ik niet de controle over heb. (Of de illusie van controle). Voor de site van mijn werkgever zijn er ook foto's gemaakt, vreselijk.quote:
Begrijp me niet verkeerd, dat is ook sneu, maar het is ook niet helemaal vreemd voor me, het concept van gepest worden enzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot aan het moment dat ik in het ziekenhuis een scan moest laten maken van m'n hoofd omdat ik continu hoofdpijn fakete omdat ik niet maar naar school wilde aangezien ik altijd geplaagd werd onderweg en op school zelf
Dus ik mag er BEST over beginnen![]()
Kan nog leuk worden met de reacties daaropquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Mr. Gay verkracht man en randt er 3 aan
die komt sporadisch nog wel eens langs jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Die was hier laatst toch nog een paar keer?
Het schijnt dat er wel allemaal homo's werken bij Trudo, misschien hebben ze je daarom uitgezocht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why not?
Heb er best leuke foto's aan overgehouden. En door die foto's krijg ik er nu dus weer 2.
Waarvan 1 voor de TrudoSlimmer kopen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
Na jarenlang IDO en XFA te hebben gehad zijn dit soort talentenjachten op tv zo divers en populair geworden dat wij vinden dat ze een eigen forum hebben verdiend:
Talentenjachten
Uw moderators zijn de welbekende Tha_Erik en de misschien iets minder bekende iBenny.
Wij wensen ze veel succes en plezier met dit nieuwe forum!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het schijnt dat er wel allemaal homo's werken bij Trudo, misschien hebben ze je daarom uitgezocht.
Ahw oehquote:
Ik vind die cd van haar echt fijn. En een jongencover met akoestische gitaar is natuurlijk ook HEUL fijnquote:
Jongens met gitaren en ik smelt. En als ie er dan nog goed bij zingtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die cd van haar echt fijn. En een jongencover met akoestische gitaar is natuurlijk ook HEUL fijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jongens met gitaren en ik smelt. En als ie er dan nog goed bij zingt.
Homo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
Kut, ik moet echt opletten met eten nuZo vet ben ik nog nooit geweest
Jamaar! Die laatste! En als hij dan begint te zingen!quote:
Jaquote:
Ja maar dat doe ik al dagen..... maar die keelpijn wordt gewoon steeds ergerquote:
Klinkt als een keelontsteking.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik al dagen..... maar die keelpijn wordt gewoon steeds erger
Ja daar begin ik nu ook aan te denken... in dat geval hoop ik maar dat ze me gelijk een dikke antibioticakuur gevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klinkt als een keelontsteking.
beterschapquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar begin ik nu ook aan te denken... in dat geval hoop ik maar dat ze me gelijk een dikke antibioticakuur geven
dank jequote:
Sterkte!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar begin ik nu ook aan te denken... in dat geval hoop ik maar dat ze me gelijk een dikke antibioticakuur geven
Thanks, ja ik weet niet hoe snel die antibiotica aanslaat als ik die krijg.... het wordt sowieso geen alcohol danquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sterkte!!
Klinkt inderdaad echt niet goed...
Beetje jammer hoor, vrijdag dan niet naar Friso kunnen
Inderdaad.. dat gaat even voor nuquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks, ja ik weet niet hoe snel die antibiotica aanslaat als ik die krijg.... het wordt sowieso geen alcohol dan
Maar ik wil nu eerst weer fatsoenlijk ademen, slikken enzo
quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inderdaad.. dat gaat even voor nu
Beterschap!
jij bent weer wel helemaal de oude zo te zien en te horenquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:46 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
![]()
I DROOOOOOVVVVEEEE AAAALLLLLL NNNNIIIGGGHHHTTTTTTTTTT LALALAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
reken maar op een dag of 3 TOT een weekquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sterkte!!
Klinkt inderdaad echt niet goed...
Beetje jammer hoor, vrijdag dan niet naar Friso kvunnen
Ze zijn liever lui dan moe...quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is er bij de huisarts geen huisarts. Het is toch een doodnormale doordeweekse week? Je zou maar een doorverwijzing voor het ziekenhuis nodig hebben (oid).
Fijn heh, dat nieuwe zorgstelsel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:49 schreef TheVulture het volgende:
<Klaagzang over Nederlandse gezondheidszorg>
Misschien een spoedbezoek bij iemand? Of hij is op vakantie? Maar dan horen ze je naar een andere huisarts te verwijzen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is er bij de huisarts geen huisarts. Het is toch een doodnormale doordeweekse week? Je zou maar een doorverwijzing voor het ziekenhuis nodig hebben (oid).
Nou is het niet zo dat ik vanmiddag om 3 uur de pijp uit ben maar je hebt helemaal gelijk... ik betaal om geholpen te worden als ik ziek ben... en dan kan zo'n tiepmiep wel denken dat het niet ernstig is maar ik lig verdomme al dagen verrot in bed en op de bankquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fijn heh, dat nieuwe zorgstelsel?
Ik ben voorstander van Amerikaanse toestanden: u ligt op sterven, ja, da's heel vervelend, maar u moet zich eerst inschrijven en een vooruit betaling doen.
Wat zegt u? U kunt uw creditcard niet pakken nu? Nee, dan moet u maar even wachten, er is een patient met een ingegroeide teennagel voor u.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1481313/4/50#83180429]woensdag 23 juni 2010 09:14[/Vurl] schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zegt meer over hoe slecht het in Amerika is, dan over de perfectie van hier.
We leven in NEEderland, dat betekent dat we ongeacht waarheidsgehalte overal over mogen zeiken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook, maar ik denk dat we dan dus ook wel kunnen stellen dat we het heul niet zo slecht hebben als we denken
Als het zover is dan is het wel heel erg, hij werkt namelijk op urologie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:18 schreef Stroekie het volgende:
Kan Keizerpinguin niet naar de kees van TheVulture kijken ?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef creno het volgende:
[..]
Als het zover is dan is het wel heel erg, hij werkt namelijk op urologie.
De gemiddelde leeftijd van die piemels zal die van een fossiel niet ontstijgen denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan ie heel de dag naar piemels kijken.
Waar?quote:
En van die plukken kun je nu een 3e kat maken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef creno het volgende:
Bij mij thuis, de katten vlogen van de ene naar de andere kant, blazen naar elkaar en de plukken haar vlogen in het rond.
Nu liggen ze weer schattig bij elkaar.
En dan maar zeuren dat je posts zou vaak genegeerd wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
interpunctie is de slagroom op de taart en ik brug naar overgewicht, dus die laat ik voor wat die is
Klopt. Maar ik heb ook het idee dat we niet heel erg serieus genomen worden vaak. Als ik pijn heb en voel dat dit niet een gewoon pijntje is dan wil ik GVD geholpen worden! Ik zit hier niet voor niets!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook, maar ik denk dat we dan dus ook wel kunnen stellen dat we het heul niet zo slecht hebben als we denken
ik was vanochtend om 6u al aant werkquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent weer wel helemaal de oude zo te zien en te horen![]()
Noras modequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik was vanochtend om 6u al aant werk
nu zo naar een klant, en dan vanaf 13.00 lekker de rest van de dag voor mezelf
aber nein shatz...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Noras mode
met het uitschakelen van Live messenger gaat het al een stuk beter
/Nora mode
Ik heb dit onder de ctr-c staanquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat kan toch niet:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-in-kamer.dhtml
Té erg inderdaad...quote:Man ligt vier jaar dood in kamer
Uitgegeven: 23 juni 2010 10:18
Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 10:19
MINNERTSGA - Een man heeft vier jaar dood op bed gelegen in zijn woning in het Friese dorp Minnertsga. Familieleden vonden hem maandag in zijn kamer, meldde de politie woensdag.
© NU.nl/Suzanne VormerZijn twee broers ( 61 en 67 jaar) en twee zussen (44 en 71 jaar) wonen ook in de woning. Ze hebben hun destijds 50-jarige broer nog gesproken in het voorjaar van 2006.
Hij had toen aangegeven dat hij met rust gelaten wilde worden op zijn kamer.
Je zou toch zeggen dat je het op een gegeven moment op zijn minst ruiktquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb dit onder de ctr-c staan
[..]
Té erg inderdaad...
Nou ja, weet jij veel hoe erg zo'n Friese boerderij meurt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat je het op een gegeven moment op zijn minst ruikt
Ooohh jee, zit je nu hele dagen te kijken naar Jouw vrouw, mijn vrouw en Archie Bunker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Oh ze gooien Joran's moeder nog een keer in de herhaling dus weer de hele dag deze onliner: "Zak jij maar door de vloer, ik doe niks meer voor jou"
Ik wil gewoon antibiotica vanmiddag... voor minder doe ik het niet... ik ga niet nog eens dagen zo zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik dacht ik lees terug, maar beterschap TV.
Die dokter is zeker op vakantie en zijn collega kan het gewoon niet "handlen".Er zijn best praktijken die lopen als een goed geoliede machine hoor.
Kláág 'm áán!Kláág 'm áán!
Ik kijk naar de Pfaffsquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh jee, zit je nu hele dagen te kijken naar Jouw vrouw, mijn vrouw en Archie Bunker?![]()
![]()
Dat als Puzzeltijd nog bestond en die andere belspelletjes dat je dan heen en weer zat te zappen?
Ik zie het al helemaal gebeuren...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil gewoon antibiotica vanmiddag... voor minder doe ik het niet... ik ga niet nog eens dagen zo zitten
In dat geval trek ik iemand over de tafel heen denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal gebeuren...
"Hm.... Hm........ Hm-hm............ Mja..... Ja, ik begrijp dat het pijnlijk is. Ik wil het toch nog even op zijn beloop laten, probeer veel te drinken, neem desnoods een hoestdrankje om de ergste pijn te drukken... Als je maandag dan nóg last hebt, moet je even contact opnemen met je eigen huisarts."
Ik widle zeggen: Er woont toch ook bijna niemand in dat gat!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb dit onder de ctr-c staan
[..]
Té erg inderdaad...
Het zal vast wel goedkomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dat geval trek ik iemand over de tafel heen denk ik
Geeft zo'n rotzooi op 't tafelbladquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dat geval trek ik iemand over de tafel heen denk ik
Ja, dat zat ik ook al te denken!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik widle zeggen: Er woont toch ook bijna niemand in dat gat!
Maar die anderen wonen gewoon IN dezelfde woning?!
Hebben die geen reukorgaan of zo? Dat gaat enorm stinken!!
het heeft een nachtje naakt buiten rondlopen gekost maar het is geluktquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
En TV wil gewoon onder onze date uit van vrijdag. Ik voel het al hoor.
In de eerste uren laat je al je lichaamssappen gaan. DAT stinkt al. En daarna ga je ontbinden en rotten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik ook al te denken!Niet dat ik ooit een lijk geroken heb, maar toch!
4 jaar het raam open? In nederland?quote:Zal hij bij een raam gezeten hebben met het raam open?![]()
Dichte kist?quote:En hoe gaat zo'n man begraven worden, vraag ik me dan af. En indien iets van een dienst, wat mij onwaarschijnlijk lijkt, maar toch: hoe gaat dat eruit zien?
Heb je de zonnewende gevierd of zo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het heeft een nachtje naakt buiten rondlopen gekost maar het is gelukt
maar ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor!
Hij zal het zelf niet koud hebben gehadquote:
Nee dat heb ik elke nacht gedaan maar het lukte van het weekend pas om ziek te wordenquote:
Kutwijf. Ik word niet meer verliefd op je!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat heb ik elke nacht gedaan maar het lukte van het weekend pas om ziek te worden
Ik dacht dat je dat al wasquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kutwijf. Ik word niet meer verliefd op je!
Ouwe latino koeienquote:
Join the clubquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:41 schreef Deceit het volgende:
hmm koorts is dus doorgaan zetten en kan amper slikken/praten/bakkes openen,,
ik ben maar thuis gebleven
eurosport denk ik maar das meestal wijven tennisquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef Deceit het volgende:
en waarom is er geen bal op tv? ik ben zo diep gezonken dat ik net5 aan heb staan![]()
komt wimbledon niet op tv?
neh wimbledon nooit.. ik d8 rtl 5 altijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eurosport denk ik maar das meestal wijven tennis
kan je vanmiddag om 15.00 uur niet met TheVulture mee naar huisarts ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:41 schreef Deceit het volgende:
hmm koorts is dus doorgaan zetten en kan amper slikken/praten/bakkes openen,,
ik ben maar thuis gebleven
neh t is me eigen schuld.. voelde me al niet echt lekker zaterdag.. en toch ga ik stappen in utrecht, zondag ging iets slechter, en toch zitten feesten van 2 uur smiddags tot 4 uur snachts, en maandag naar utrecht, gisteren nog ziek en verhoging en dan toch gaan werken.. ja dommm!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je vanmiddag om 15.00 uur niet met TheVulture mee naar huisarts ?
die hebben de hele dag tellsell en eurosport zend snooker uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh wimbledon nooit.. ik d8 rtl 5 altijd
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee die eer is en blijft natuurlijk voor Kug/Phalanx/Dosadi/Cairon
ohhh ik dacht 11 uur lokale tijd.. dus 12 uur hier, maar begint dus om 12 uur daar.. nice nicequote:
net5 gaat het uitzenden zie ik en BBC zend ook wat uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Wimbledon begint pas om 13.00 uur
ja maar ik heb een andere definitie voor verliefd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ik destijds dan als deceit om de haverklap verliefd werd.
Vierliefd zoals "ooohh wat een leuk telefoontje, ik ben verliefd!"quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar ik heb een andere definitie voor verliefd!
Maar dat was ten tijde van snuitebolletjegate toch alweer overquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ik destijds dan als deceit om de haverklap verliefd werd.
Heb je het alarmpje al op 15.00 uur gezet zodat je weet dat het gaat gebeuren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je vanmiddag om 15.00 uur niet met TheVulture mee naar huisarts ?
Dan snap ik echt niet wat het met mij, nuno, deceit en kug te maken heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat was ten tijde van snuitebolletjegate toch alweer over
toen was jij nog totally gelukkig met Tibo
en dat die meneer uit Tilburg als organisator achter snuitebolletje gate zat![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je het alarmpje al op 15.00 uur gezet zodat je weet dat het gaat gebeuren?
dat was ook een vraag/conslusie van Creno en niet van mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan snap ik echt niet wat het met mij, nuno, deceit en kug te maken heeft.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net als een echte Klazien uut Zalk op internet zitten speuren naar huis-tuin en keukenmiddeltjes om de pijn te verzachten, aangezien pijnstillers niet werken... gorgelen met zout gekookt water geeft zowaar wat resultaat volgens mij
Die doe ik morgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je de zongedroogde tomaatjes in je oren al geprobeerd?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:22 schreef Waxxer het volgende:
[ afbeelding ]
En een lawáái dat ze maken, 's nachts!
ewww er zitten beestjes in je bed/bankquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:22 schreef Waxxer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
tis een complotquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Gelukt.
Maar ik krijg dus alleen maar de oranje mee.
Als ik nou een foto had gemaakt van mij in onderbroek en ik had achter de rand, her en der, wat van die dingen gestoken, had je dat wat prettiger gevonden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ewww er zitten beestjes in je bed/bank
Nou ja, een blauw Beesie is een Beesie dat stikt, een wit Beesie is een dood Beesie en een rood Beesie is een Beesie dat zich schaamt. Een oranje Beesie is een volks Beesie.quote:
Ja super handigquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:36 schreef Deceit het volgende:
ik ga Kick-Ass kijken
zo handig, downloaden (met subs), op usb zetten, dan op me tv PS3 aansluiten en tada kijken
Tis net een bende garnalenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:22 schreef Waxxer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
En zoals ik zei: Die vraag ging vast niet over de gate, maar over het verleifd worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was ook een vraag/conslusie van Creno en niet van mij
Ik heb keelpijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net als een echte Klazien uut Zalk op internet zitten speuren naar huis-tuin en keukenmiddeltjes om de pijn te verzachten, aangezien pijnstillers niet werken... gorgelen met zout gekookt water geeft zowaar wat resultaat volgens mij
Sushi met garnalen erin verwerkt bedoel ik!quote:
neequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik nou een foto had gemaakt van mij in onderbroek en ik had achter de rand, her en der, wat van die dingen gestoken, had je dat wat prettiger gevonden?
had je wel kleren aan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef Waxxer het volgende:
Dússsssssss..........
Ik loop naar de keuken om koffie in te schenken, schrik ik me de tering omdat er een vent voor het raam staat!Een schilder!
quote:Dus ik loop naar hem toe en ik zeg joh, schilder, moet ik de ramen al open zetten? Dus hij zegt van nee dat komt nog. goh, wat staat daar, ik zeg dat is een school, hij zegt ja die moet'n er ook zijn, je hebt ook LBO'ers nodig en dat vergeet men nogal eens, ik zeg ja, hij zegt ja, de marokkaan'n die will'n niet werk'n, de Turk'n ook niet, ja, wel wat meer dan de Marokkaan'n, want die will'n cent'n beur'n....
In wat voor wereld leeft zo'n vent!AAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!
![]()
pardon?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef Waxxer het volgende:
Nou zijn de schilders bij de bovenbuur begonnen en ik ben duidelijk thuis, de deur naar mijn garden (met terraspartij) staat open, dus meer thuis kan ik niet zijn, maar dan wél even zonder mededeling een ladder in mijn tuin planten en alles met materieel en dan "Haaiii" naar binnen roepen als ik daar opeens sta. En dan even a la Xiance: ik kan niks, ik ben aan huis gebonden als een meláátse, ik kan niet weg, ik kan geen boodschappen doen, niks, en gisteren staan die flikkers om half acht aan mijn vensterpartij te beuken en nu is de dag al half voorbij en moet ik mezelf motiveren en disciplineren om thuis constructief aan het werk te gaan.![]()
Nou, ik bedoelde meer het ach-en-wee-gevoel!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
pardon?
leave me out of it will ya.. en ga wat anders snuiven..
WAAR heb ik gezegt dat ik thuis zit als een melaatse?
Nou bij die onderbroeken van gister viel weinig achter de rand te stekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik nou een foto had gemaakt van mij in onderbroek en ik had achter de rand, her en der, wat van die dingen gestoken, had je dat wat prettiger gevonden?
zeg dat danquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer het ach-en-wee-gevoel!Beeeeeeeeetje zelfspot moet toch kunnen?
Arme Waxxer, heeft de melaatsheid ook zal zijn hersens aangetastquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
pardon?
Dat voelen wij aan. Zo celine dion zingend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
pardon?
Pakt de popcorn*quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Waxxer, heeft de melaatsheid ook zal zijn hersens aangetast
Nou, die onderbroeken heb ik hier ook niet in de kast liggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou bij die onderbroeken van gister viel weinig achter de rand te steken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat voelen wij aan. Zo celine dion zingend.
Ik zie het voor me.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |