je moet ook niet gemiddeld of groter zijn anders passen al die dingen niet eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt fascinerend, al dat ondergoed.
Het zijn zwembroekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt fascinerend, al dat ondergoed.
Nou... Halverwege mijn dij toch al wel, hoor. Misschien moet ik van die fietsbroekjes kopen. Maar dan zonder zeemleer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot waar moeten ze komen dan? Toch niet tot je knie?
Nou, ze zeggen erbij dat het niet uitmaakt hoe groot je bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet ook niet gemiddeld of groter zijn anders passen al die dingen niet eens
zeker rekkende stof dan ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen erbij dat het niet uitmaakt hoe groot je bent.
Ja die is goed hequote:
ze zeggen zoveelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen erbij dat het niet uitmaakt hoe groot je bent.
Briljant jaquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef Vlarp het volgende:
*staat aangebrand vet van de keramische kookplaat te krabben*
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef Vlarp het volgende:
*staat aangebrand vet van de keramische kookplaat te krabben*
Ik heb gewoon die van het Kruidvat... werkt ook primaquote:
Dat wil ik voorkomen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En anders je keramische kookplaat wel.
Oh ja dat moet ik nog halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:22 schreef Vlarp het volgende:
Dat wil ik voorkomen...
Steve koopt iets goeds voor me
Je kóókt tenminste. In plaats van lui uit eten te gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
En ja, ik heb gemorst tijdens het koken en nu zit er een vlekje op de kookplaat..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef wonderer het volgende:
Nou... Halverwege mijn dij toch al wel, hoor. Misschien moet ik van die fietsbroekjes kopen. Maar dan zonder zeemleer.
Ja, en die énè keer dat je niet uit eten gaat verziekt ie gelijk m'n kookplaat!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kóókt tenminste. In plaats van lui uit eten te gaan.
Ik vroeg me al af waarom Vlarp zelf niet van die reiniger heeft gehaald maar je moet je eigen rommel opruimenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
En ja, ik heb gemorst tijdens het koken en nu zit er een vlekje op de kookplaat..
quote:
Hoe langer je het laat zitten hoe moeilijker het eraf gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en die énè keer dat je niet uit eten gaat verziekt ie gelijk m'n kookplaat!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik nog halen.
Maar nu ik vanaf morgen bij de werkenden hoor heb ik geen tijd meer. [ afbeelding ]
Wel al een keramische kookplaatkrabber gehaald.
lijkt een beetje op die oude reclamequote:
Ja, en wanneer moet ik die troep halen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe langer je het laat zitten hoe moeilijker het eraf gaat
Foto!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar dat is een zwembroek.
(Ik heb er zo eentje)
Zit er geen supermarkt in de buurt die tot 8 uur open is ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en wanneer moet ik die troep halen?
Mr. Muscle, HG Kookplaat reiniger extreem, Cillit BANG of wat dan ook?
Dan ben je een half uur te laatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit er geen supermarkt in de buurt die tot 8 uur open is ofzo?
Ik zag net op hyves een teller hoelang een stelletje al bijelkaar zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletjes. Vandaag zat er ook een smakkend heterostel in de stoelen naast me.
Wijsneusquote:
Vlekjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik zag net op hyves een teller hoelang een stelletje al bijelkaar zijn
265 dagen en een beetje en still going strong![]()
WJNMK,HVJ,NTB,VLEKJES,BFF und so weiter
Die snapte ik ook al nietquote:
Nee, in Rotterdam hebben we dat nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit er geen supermarkt in de buurt die tot 8 uur open is ofzo?
Dan ben je dus gewoon luiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, in Rotterdam hebben we dat niet
Alleen supermarkten die tot 10 uur open zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |