Ja, dan kom je ook nog es aan schilderen enzo toequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef nokwanda het volgende:
Ah, hier zijn jullie.
Nou, wat je zei. Hierna ga ik een baan van 28 of 32 uur des te meer waarderen. En die komt er heus ook wel.
Nee, maar alle gekheid op een stokje, voor ik letterlijk thuis kwam te zitten had ik als werkvariant 4 x 9 uur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dan kom je ook nog es aan schilderen enzo toe
Lijkt me heerlijk. Dit is even fijn zodat ik goed kan verdienen. Mocht ik dan over twee maanden weer zonder werk komen te zitten, wat een reele mogelijkheid is, dan staat er tenminste wat geld op mijn rekening om dat op te vangen. NokManda's inkomen is dan voor de vaste lasten en het mijne voor de boodschappen en zo. En later dit jaar ga ik heus iets voor vast vinden voor 28 of 32 uur. En het liefst iets met jeugd. Ik krijg nu de kans om met mensen te praten en ik ben niet van de soort die licht vergeten wordtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, maar alle gekheid op een stokje, voor ik letterlijk thuis kwam te zitten had ik als werkvariant 4 x 9 uur.
Was wel zwaar, maar die woensdag thuis en voor jezelf was dan zo fijn!
Nee, gelukkig niet hé!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Dit is even fijn zodat ik goed kan verdienen. Mocht ik dan over twee maanden weer zonder werk komen te zitten, wat een reele mogelijkheid is, dan staat er tenminste wat geld op mijn rekening om dat op te vangen. NokManda's inkomen is dan voor de vaste lasten en het mijne voor de boodschappen en zo. En later dit jaar ga ik heus iets voor vast vinden voor 28 of 32 uur. En het liefst iets met jeugd. Ik krijg nu de kans om met mensen te praten en ik ben niet van de soort die licht vergeten wordt
Zou wel leuk zijn als er waterbuffels worden uitgezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:03 schreef Strega het volgende:
http://www.ophetland.eu/ophetland.php?pag=111&archief=
Kijk, voor een ieder die het leuk vind.
Het voelt zo bevoorrecht hier middenin te wonen!
Oh wat erg voor jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef Autidude het volgende:
Vic wordt morgen ingeslapen
![]()
Ik ga later wel het hele verhaal posten, maar hij was de laatste van de 2 BC's die we hebben gered en het gaat nu echt niet meer, maar het komt voor mij veel te snel.
KUTZOOI!
Ik kan niet uitleggen hoe raar het is dat vikkepik nu nog leeft en ik gewoon met hem kan praten en knuffelen, en morgen is hij dood.. @ 16 jaar oud.. de UBER Border Collie Baas. Maar hij kan niet meer opstaan, valt steeds om, is doof, half blind etc. Maar de laatste dagen gingen te hard..
Arme Vic. Sterkte morgen. Het moet, maar het is erg. Hou hem maar lekker vast als het gebeurt zodat ie lekker bij je in slaap valt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Autidude het volgende:
Er is een plaats in de hemel die Rainbow bridge heet.
Als een dier, dat een hele sterke binding heeft met iemand hier, overlijdt, gaat dit dier naar de Rainbow Bridge.
Daar zijn graslanden en heuvels voor als onze speciale vrienden, zodat zij kunnen rennen en samen kunnen spelen.
Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.
Alle zieke en oudere dieren worden hersteld in gezondheid en kracht, die gewond of verminkt waren worden weer
ongeschonden en sterk, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.
De dieren zijn gelukkig en tevreden, maar er is 1 ding; zij missen allemaal een speciaal iemand, iemand die achtergelaten is..
Zij rennen en spelen samen, maar er komt een dag waarin er 1 plotseling stopt en in de verte kijkt, als vanouds. Zijn heldere
ogen staan strak, zijn lichaam begint te trillen. Opeens breekt hij uit de groep, VLIEGT over het gras, sneller en sneller...
JE BENT GEZIEN!!
Wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen, houden jullie elkaar stevig vast in dit vreugdevolle weerzien, om
nooit meer apart te zijn, voor altijd samen. De vrolijke kussen regenen op je gezicht, je handen aaien de liefdevolle kop, je
kijkt in die oh zo vertrouwde ogen... zo lang uit je leven maar altijd aanwezing in het hart.
Dan kruis je de Rainbow Bridge.... SAMEN!!
GVD Vikkepik, wat flik je me nou?
Thaaanks!quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
Gefeliciteerd Enfermera!Super zeg!
Ik ben hier alleen maar kitten pootjes aan het afvegen: graafgraafgraaf poep. krabbelkrabbelkrabbel... door de poep heen ipv die af te dekken.
En vervolgnes pootje omhoog en heul verschirkt en zielig kijken tot tante Cat komt poetsen.![]()
Man o man, wat gaat dat hok morgenavond ene teringbende zijn als ik terug kom van m'n werk.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
hallo? hallo?... hallo?...
[ afbeelding ]
iets te diep in het belletje gekeken?
Damn, sterkte....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef Autidude het volgende:Vic wordt morgen ingeslapen
![]()
Ik ga later wel het hele verhaal posten, maar hij was de laatste van de 2 BC's die we hebben gered en het gaat nu echt niet meer, maar het komt voor mij veel te snel.
KUTZOOI!
Ik kan niet uitleggen hoe raar het is dat vikkepik nu nog leeft en ik gewoon met hem kan praten en knuffelen, en morgen is hij dood.. @ 16 jaar oud.. de UBER Border Collie Baas. Maar hij kan niet meer opstaan, valt steeds om, is doof, half blind etc. Maar de laatste dagen gingen te hard..
Ja, er zit al een boerenbedrijf in Noord Groningen dat echt buffel mozzarella maakt!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als er waterbuffels worden uitgezet
Ach, heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef Autidude het volgende:Vic wordt morgen ingeslapen
![]()
KUTZOOI!
sterktequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef Autidude het volgende:Vic wordt morgen ingeslapen
![]()
KUTZOOI!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:59 schreef Autidude het volgende:
Dank jullie wel.. ik heb het er heel moeilijk mee. Ik ga proberen vanmiddag een topic te maken met het hele verhaal over Vic én Brooke.. want vandaag eindigt dat mooie verhaal.
"komt een autist bij de AH, vraagt er een kindje; meneer, heeft u beesies? Ja! 3 honden en 5 schapen"
En straks zijn het er nog maar 2... nog 5,5 uur.. absurd, bizar, onwerkelijk.. maar wel realiteit. Ik heb er ook voor gekozen om mee te gaan, ik moet er gewoon bij zijn.. ik wil dat hij vredig gaat, ik MOET er bij zijn.
Mogge lekker wief!quote:
Eej geilerd! daar ook zulk lekker weer?!quote:
Echt retegeil weer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eej geilerd! daar ook zulk lekker weer?!
Whoa , retegeilquote:
Maakt niet uit, geil is hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
tis het weer he, of er is iets van de botlek in het kraanwater gelekt
quote:
ja, en aan het einde van het wk hunnen je honden springen als de masaiquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ook een lamp waar ik de mijnes in kan hangen
Toch wel een kilt, hè!quote:
Ze zijn al een beetje beessie moei geloof ik, we hebben dr ook echt al ontieglijk veelquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en aan het einde van het wk hunnen je honden springen als de masai
Ik zeg doe maar niequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is echt een van die dingen die me altijd tof heeft geleken maar nooit heb gedaan
Tis wel lekker luchtig op een dag als vandaagquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan em dagelijks te gaan dragen
Een kilt kleed slank af, alleen geen Obelix streep nemen natuurlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar eens naar een kilt kijken als ik niet meer maatje kamerbreed gordijn heb
quote:
ik heb juist de hele winter met zomerkleding gelopenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
Dikke kut is, ik heb amper zomerkleding. Ik moet het dus nog ff uithouden met aan lange broek, en Zaterdag maar eens vroeg naar Amsterdam om flink te shoppen.
Isch heul niet waar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
In de winkels hangen alweer de wintercollecties
Hier wel, zomer meuk in de sale en de wintercollectie in de schappenquote:
Inderdaad, kilts zijn ideaal voor mensen met een maatje meer. Boomstam over je schouder en klaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Een kilt kleed slank af, alleen geen Obelix streep nemen natuurlijk!
Je had juist ele forse, stevige Schotten!
Van het mannetje. Ik gebruik hem wel elke dagquote:
ik zal ook niet afvallen tot ik een sixpack heb ofzo hoor, als m'n sixpack wat minder op een fust lijkt ben ik al blijquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, kilts zijn ideaal voor mensen met een maatje meer. Boomstam over je schouder en klaar
Geen wasbord maar een wasteil!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal ook niet afvallen tot ik een sixpack heb ofzo hoor, als m'n sixpack wat minder op een fust lijkt ben ik al blij
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Hier ook nog niet heulemaal bikini proof
En alle zomerzooi die ik onlangs gekocht heb kan ik niet aan naar het werk, want schijnt door bij tegenlicht
Oh heerlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef Maes het volgende:
Ik geniet hier van mijn vrije dag, echt heerlijk weerEn R is op schoolreis naar de Efteling, die hebben vast ook een perfecte dag.
Daar ben ik nog nooit geweest, maar ik krijg wel foldertjes. En soms staat daar wel wat leuks in, maar ook heel veel wat gewoon niet mijn smaak is ofzo.. Maar is dat net zo iets als de Action? Dat er echt van alles en nog wat ligt?quote:
Oh die ken ik dan weer niet, en ik wil ook zooooo graag een Primarkquote:
quote:
Wij hebben hem al thuis inderdaad, uit de UK besteldquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik was trouwens weer es bij Lush vandaag, was niet mn bedoeling, maar het leuke Lush meisje dat een hele poos ziek geweest is was er weer, dus ik ging ff hoi zeggen, en ze had Sjon nog niet gezien en zo.
Kreeg een testertje van de nieuwe douchegel, GRASS heet die en die ruikt echt zaaaaaaaaaaaalig naar gras zeg![]()
Ja ik denk dat ik ook een hele fles wil hoor, al was het maar voor de honden, dat die elke dag heerlijk naar gras riekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben hem al thuis inderdaad, uit de UK besteld
Heer G wilde wat douchegels voor zichzelf van Lush en koos Grass en RubRubRub
We hebben eerst de kleinere flesjes besteld, hij moest eerst ff ruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik ook een hele fles wil hoor, al was het maar voor de honden, dat die elke dag heerlijk naar gras rieken
Kloptquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:32 schreef Maes het volgende:
Volgens mij wel Q.
Daarom lees ik hem ook niet. Ik moest gisteren er al bijna van janken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
@Autidude, ik kan je verhaal amper lezen zonder zelf een brok in mijn keel te krijgen
Hans was even leuk als Nappie hoor, tot ie wegvloog die lulquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar deze was ook heel leuk![]()
er is natuurlijk geen alternatief voor tha nap
Ja,dat dus, heel veel sterkte!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:Boh Autidude echt, ik kan er zo slecht tegen zulke verhalen, ik leef met je mee
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:Kijk dan, Chico had zomaar sjans van een ander nakie in de stad vanmiddag, echt waaaaaaay to cute, een 11 jaar oude dame , en ze viel als een blok vooor mijn casanova
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou schatje, val je van je geloof?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Nappie veel leuker![]()
Ik zit lekker aan de gebakken aardappeltjes met kipsateschnitzel en rode kool, zoiets eet ik echt nooit![]()
Hoe is dat gelukt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Zo, en nu ga ik Billy es ff onder handen nemen met de nieuwe tondeuse
Dat ik goddank geen credit card hebquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom er gewoon net achter dat ik als NL 1e in de pool wordt de kwartfinale mis. Mochten ze doorgaan dan mis ik de halve finale ook.
NL moet 2e worden in de pool dan kan ik het wel zien
Van binnen. En op standje linnen. Daarna ophangenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Ynske het volgende:
Hi!!!!
is er hier iemand die me een tip kan geven hoe ik dit aan moet pakken?
K heb een linnen/katoenen broek. normaliter kan t me niets schelen en trek ik die nadat hij gedroogd heeft op t rek gewoon aanmaar maandag heb ik een sollicitatiegesprek (
) en wil ik dat die broek er netjes uitziet.
Strijken dus... maar moet hij van binnen gestreken worden? of van buiten met een theedoek (nat of droog?) ertussen? of moet ik m ophangen en proberen te stomen met het strijkijzer?
Help
MikeyMo of MementoMoooooooorie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Qwea het volgende:
Ik lig dubbel hier. We bashen massaal MM in een topic
Ja wat die Qut zegt dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van binnen. En op standje linnen. Daarna ophangen
Die bash jij toch al 24/7?quote:
Doe eens linkje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Qwea het volgende:
Ik lig dubbel hier. We bashen massaal MM in een topic
Lekker in je nest liggen en moeten plassen, nog erger.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wat pas erg is?
Als je heel erg moet plassen maar helemaal geen zin hebt om op te staan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
had ik hier ook al laten zien dat de happert een bloem aant fabrieken is?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
yipyipyipyipyipyipyipyipyip
[ afbeelding ]
quote:
Omgggggggggg! Die dingen zijn zo geweldig!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
yipyipyipyipyipyipyipyipyip
[ afbeelding ]
quote:
Nogmaals van harte !quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]Thaanks!
Besef 't nog steeds niet helemaal
Heb mezelf al wel getrakteerd op hakken in de uitverkoop, FINALLY. Was al zo lang op zoek, heb hopeloze voeten![]()
Oh die poedel, hebbequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Pagan het volgende:
Kijk, oh-oh is met haar nieuwe tondeuse en zo in de weer geweest.
http://www.nu.nl/slideshow/1881219/popup.html
Binnen, ik wilde even leuke speelfotos maken buiten tussen de middag maar het was geen leuk speelweerquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Strega het volgende:
[quote]Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt geweldige foto's van Sjon gemaakt
[/q\
Werk of buiten?
De honden liggen hier al de hele dag voor Pampus.
Wat denk je dat ik nu aant doen ben?quote:
Thanks!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Feli Enfermera!
Was die baan nu doorgegaan of niet, bij de thuiszorg?
Die yips zijn leuk
quote:
quote:
Thanks!quote:
Past wel in Maastricht denk ikquote:
Ooit ooit ooit heb ik een koningspoedel en die noem ik dan Jeroen of Jean Mariequote:
LOLquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En dan Bill,
ik ken die gek niet...
[ afbeelding ]
SLET!quote:
quote:
De DutchyDress is vanaf 26 april 2010 verkrijgbaar (zolang de voorraad strekt) in alle supermarkten in een passende verpakking met acht blikken Bavaria 33cl en ook in webshop op www.bavaria.nl.quote:
Nou, gvd ik ben net bij de supermarkt geweestquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
De DutchyDress is vanaf 26 april 2010 verkrijgbaar (zolang de voorraad strekt) in alle supermarkten in een passende verpakking met acht blikken Bavaria 33cl en ook in webshop op www.bavaria.nl.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
En als je dan dat bier onderweg op zuipt hoef je dr niet zo mee te slepen Qut
Joh die zijn toch al sinds t songfestival wegquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef Ynske het volgende:
waar is iedereen eigenlijk? k zie hier zoveel minder mensen?
k ben ook echt veel online hequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die zijn toch al sinds t songfestival weg
Ze zijn naar elders doorverhuisd met zn allenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben ook echt veel online hemaar das toch dicht?
nok een baanquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn naar elders doorverhuisd met zn allen![]()
En Nok heeft een baan en mss heeft de rest een leven
[SC] #65 - Warm, klef, lekker!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef Ynske het volgende:
waar is iedereen eigenlijk? k zie hier zoveel minder mensen?
aaaah en hoe komen ze in hemelsnaam in V&A terecht?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
[SC] #65 - Warm, klef, lekker!
Voor degenen dan die online zijn, ik zit buiten en kom af en toe ff lurken.
Geen flauw benul.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah en hoe komen ze in hemelsnaam in V&A terecht?
Dan krijg je iig. geen kringen op tafel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ik was blij vandaag en ik denk ik ga eens rotterdam in
haal een wacom tablet...
ik nog meer blij...![]()
maak ik de doos open thuis
geen pen bij de tablet, wel puntjes en een plek in de verpakking er voor, oeps, foutje![]()
morgen maar eens regelen, want nu heb ik alleen een stijvolle onderzetter en da hoort nie
quote:
Nou ja... het is tijdelijk. Hoe tijdelijk weet niemand. In de eerste instantie voor 2 maanden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Enfermera het volgende:
Oh Nok, heb je die baan?! Hoe gaaf! Gefeli!!!!![]()
![]()
Heb je al gebeld dr over?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
ja, volgens mij is de verpakking a;l open geweest, dus hij is of teruggebracht en iemand is de pen "vergeten" of teruggebracht en echt vergeten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
nee ik ga morgen langs, grote enge harige man met bariton stem maakt meer indruk dan de zachte telefoonstem die ik heb
Ja dag, moet ik ook nog rum halen zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Coconut Daiquiri
Schud een deel witte rum, twee delen kokoslikeur, vier delen vers limoensap en een scheutje eiwit door elkaar.
Nee man ik drink toch nooitquote:
Oh ik kan t op mn honden smerenquote:
Idd wat Zwab zegt, beter toch?! Tis iets!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... het is tijdelijk. Hoe tijdelijk weet niemand. In de eerste instantie voor 2 maanden.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik ging gister bij het groentenboertje weer lekkere kersen kopen, waren ze op![]()
Morgenavond nieuwe poging.
Ben er ook heel blij mee. Wat ok wel leuk is is dat ik in twee weken al twee keer een feestelijke lunch heb mehad omdat er iemand iets te vieren hadquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd wat Zwab zegt, beter toch?! Tis iets!![]()
Ik kijk om 16u altijd wkquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn naar elders doorverhuisd met zn allen![]()
En Nok heeft een baan en mss heeft de rest een leven
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er ook heel blij mee. Wat ok wel leuk is is dat ik in twee weken al twee keer een feestelijke lunch heb mehad omdat er iemand iets te vieren had
En iedere dag als ik thuis kom heeft mijn luv het eten klaar en zo![]()
@Greys en oh-oh... nu heb ik ook zin in kersen
drinken met cola!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens net cocoslikeur meegenomen van bij de Aldi.
Maar wat ga ik daar nu mee doen?
Puur drinken???
Bij de Pfaffs zijn ze nu bij een mopsenfokker en die honden gaan te keer en Sjon staat met open mond voor de tv
Je buurman, of je met een bivakmuts naar beneden wilt komen, hij heeft nu de auto van de boer gestolen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Raad es wie dr net weer zat te roepen aan de overkant?
Ja is dat lekker?quote:
Ja, waarom woon ik niet wat dichterbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je komt ze hiero plukken, booooooooomenvol en echt teringlekker
![]()
Raad es wie dr net weer zat te roepen aan de overkant?
De kersenboer rijdt op een trekker ja!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je buurman, of je met een bivakmuts naar beneden wilt komen, hij heeft nu de auto van de boer gestolen?
Neem nou maar van je rasechte alcoholist aan dat dat lekker isquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja is dat lekker?
Kijk dat zijn tips daar heb ik wat aan , cola dat heb ik wel![]()
Ik ga dr meteen een nemen
Hij blèrde hard, dus hij zal het wel goed maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, waarom woon ik niet wat dichterbij
Zat Hansepansekevertje weer te blèren?
Die rook kersen natuurlijk.Zag je hem? Zag hij er goed uit?
Nou als je ergens verstand van hebt dan is het daar wel van dus ik neem dr een op jequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neem nou maar van je rasechte alcoholist aan dat dat lekker is
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als je ergens verstand van hebt dan is het daar wel van dus ik neem dr een op je
Ik drink alles puur bijnaquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neem nou maar van je rasechte alcoholist aan dat dat lekker is
Wel tof dat ie in de buurt blijft en zich nog eens laat horen en zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij blèrde hard, dus hij zal het wel goed maken.
Volgens mij hoorde ik m vanmorgen ook heel vroeg.
Maar toen was het me nog wat vroeg en ik had geen lenzen in dus opstaan was zinloos![]()
Maar ik weet zeker dat dit Hans was, want dr zitten hier verder maar twee andere kraaien, en die waren het niet, die zijn altijd met zn tweetjes en die zijn groter en evil en zo.
Dankzij Hans ben ik veel beter naar de vogels hier gaan kijken.
Er zitten een stuk of eksters, en hier in de boom voor mn raam zitten bv altijd dezelfde duiven, een koppeltje.
En die twee grote kraaien lijken Hans nu heel goed te accepteren in hun gebied
Heb ik wel eens in de kroeg gehad. Niet mijn ding.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Wel tof dat ie in de buurt blijft en zich nog eens laat horen en zien
Ik zat laatst ineens weer aan de dropshot. Q, drink je dat ook wel eens?
Vroegah dronk ik dat wel eens en laatst nam ik zo'n shotje tijdens het uitgaan en daarna heb ik voor een hotelovernachting een hele fles gekocht, maar toen was ik het zo weer zat. Da's dan toch weer teveel
Waar kan ik dat mee vergelijken? Waar smaakt het naar? Het klinkt goed, in elk gevalquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik wel eens in de kroeg gehad. Niet mijn ding.
Ik drink mee wodka, apfelkorn, malibu, rooie wodka, verschillende soorten bier, goldstrike, orgasmes, ect.
Orgasme moet je trouwens echt eens proberen
Ja dat bleek wel weerquote:
Er zijn 2 varianten... 1 die smaakt naar chocomelk met baleys en 1 die smaakt vet fris. Als je er in de kroeg om vraagt, moet je naar die vragen met pisang en blue curaçao.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar kan ik dat mee vergelijken? Waar smaakt het naar? Het klinkt goed, in elk geval
Laatst na het stappen belandden we nog in een wat chiquer tentje om wat te drinken. Toen vroeg ik rode wodka redbull. Hadden ze niet. Dan maar malibu jus. Hadden ze ook niet. Dus ik vroeg ietwat geïrriteerd wat ze dan wél hadden. Zei die man "Ja nou eh... u bestelt ook wel typische discodrankjes!"
Dus toen vroeg ik van ellende maar Bacardi Cola.
Oh dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben Sjon aan het trainen elke avond.
Dat ie NIET ik herhaal NIET als een dulle in de brokkenbak mag duiken en dat de andere hondjes voor hem mogen eten en verrek, het lijkt aan te slaan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Qut, Greys heeft heus wel al es een orgasme gehad gekkie![]()
Het ging er wat geweldadig aan toe de eerste dagen, maar nu staat ie zonder dat ik dr voor hoef te staan heel braaf te wachten tot Karel uitgesnaaid is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is goed nieuws!![]()
Zou het dan toch op te voeden zijn?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef Qwea het volgende:
Weet je wat ook geweldig is greys? Appeltaart. Klein shot glaasje. Half vullen met apfelkorn en andere helft met goldstrike, toef slagroom erop en wegtikken
Ja ga dan maar voor optie 1 iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ging er wat geweldadig aan toe de eerste dagen, maar nu staat ie zonder dat ik dr voor hoef te staan heel braaf te wachten tot Karel uitgesnaaid is.
Ik mot wat he, nu niemand m wil.
Tis of opvoeden of doodmeppen of mn andere honden uit laten hongeren.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ik het wel zou lusten idd.
Zouden ze niet gek opkijken als ik dat in Rotterdam bestel? Komen ze dan niet met een punt Dudok aan?
[..]
Ja ga dan maar voor optie 1 idd
Maar ik ben niet zo'n drinker he, ik heb er eigenlijk nooit last van (ga nooit kotsen of heb nooit een kater ofzo) maar ik ben wel vrij snel teutquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]Als ze vragen wat het is, leg je het toch ff uit? Het is echt lekker.
Toedelsquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ga ff rondje wandelen, met mn bezopen hoofd.
En dan nog even met die mormels knuffelen.
Houdoe!
Als t een lekkere ober of barman is toch wel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo'n drinker he, ik heb er eigenlijk nooit last van (ga nooit kotsen of heb nooit een kater ofzo) maar ik ben wel vrij snel teutZal het een keer proberen! En ik ben zo'n sissy dat ik dat Orgasme vast niet durf te bestellen
![]()
Heb je drank in huis? Pisang, Blue Curaçao, sinaasappelsap en eventueel pina colada.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo'n drinker he, ik heb er eigenlijk nooit last van (ga nooit kotsen of heb nooit een kater ofzo) maar ik ben wel vrij snel teutZal het een keer proberen! En ik ben zo'n sissy dat ik dat Orgasme vast niet durf te bestellen
![]()
"Hey hoi! Mag ik van jou een Orgasme?"quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als t een lekkere ober of barman is toch wel?
Dan JUIST niet denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als t een lekkere ober of barman is toch wel?
We hebben hier alleen whiskey in huis eigenlijk, en bierquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je drank in huis? Pisang, Blue Curaçao, sinaasappelsap en eventueel pina colada.
En anders bestel je een dutch delight of een Embryoen nee, ik shit je niet
Ik kots ook zelden. Ik heb amper een kater, en als ik teut wil zijn heb ik wel wat nodigIk heb voor zaterdag 4 flessen rode wodka, 2 treeën redbull en een 5 liter heineken tapvat
Wandel ze, knuffel ze en trust voor straksquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben misselijk van de kersen.
En ik heb een hele grote bak voor morgen in mm bentozak![]()
![]()
Nu ga ik echt echt
Trust lekker drankorgeltje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Qwea het volgende:
ik ga ook te bed.
Tot morgen, en weltrusten!
In Amsterdam kennen ze orgasmes! En als je dan toch naar amsterdam gaat dan moet je eigk wel ff naar de wodka bar op de warmoes straat. Je hebt er 2. Hunters en Fifth element. Nr 35 en 55.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben hier alleen whiskey in huis eigenlijk, en bier
Allemaal van Heer G. En een fles dropshot dus. Dus nee, ik kan nu ff niets
Maar ik ga dit weekend een avondje Amsterdam doen, dus wie weet wat ik daar achterover sla
(Zei zij stoer... terwijl het wel cola light zal worden)
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:33 schreef Lau. het volgende:
Welterusten allemaal
Morgen naar Slagharen met de buuf, geen andere ideeën + kortingskaarten
Daar es ff lekker de boel op stelten zetten haha!
Dan moeten wij een keer samen zoiets gaan bestellen. Dan doe ik het je voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moeten wij een keer samen zoiets gaan bestellen. Dan doe ik het je voor
Ik ben ook erg erg erg snel aangeschoten, maar dat soort dingen doe ik ook het liefst nuchter
T valt me vies tegen helaasquote:
Wowwwwwwwwwww ook al wakker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |