Je moet nou eenmaal hard zijn, mijn kleine Bennt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het iets minder direct gezegd, maar het komt wel redelijk overeen met wat ik dacht
het is te laatquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het iets minder direct gezegd, maar het komt wel redelijk overeen met wat ik dacht
Nee, maar ik creëer wel een plek om het te doen.quote:
ik heb een vogelbadjequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar ik creëer wel een plek om het te doen.
Ik kan wel een kinderbad meenemen, is iets ruimer in ieder gevalquote:
quote:
Joah.quote:
Ook tijdens het wkquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef borisz het volgende:
Na het WK kunnen we dus hier terecht.
Ook tijdens trouwens![]()
Omg ja! Natuurlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
grachten zat in utrecht ook. a;s de meet daar is, heeft bella een belofte staan
Ik heb liever dat Firefly of hoe die ook heet hier niet meer post, kunnen jullie dat even regelen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Feit is, iedereen die hier wil komen posten mag dat. Als het te druk voor je wordt dan moet je maar ergens anders heen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog wat rozenblaadjes, geurolie en een fles wodka en we zijn klaar.
want?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Firefly of hoe die ook heet hier niet meer post, kunnen jullie dat even regelen?
KCCCCCHHHHHHHcatdfight.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Firefly of hoe die ook heet hier niet meer post, kunnen jullie dat even regelen?
En D.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Hey, ik heb Bos81 nog niet gezien hier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |