Komt omdat risotto altijd heel plakkerig wordt.quote:
Nou ook gewoon door de manier waarop het daar ligt met het andere.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt omdat risotto altijd heel plakkerig wordt.
Risotto.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt omdat risotto altijd heel plakkerig wordt.
Wat ís 'dat andere'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ook gewoon door de manier waarop het daar ligt met het andere.
Risotto.quote:
Dat zijn gewoon gamba's en worstjes, mens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dat komt gewoon door de camera want Wd poste laatst ook iets waarvan leek dat het gebakken braaksel was.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Da's toch geen combinatiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Risotto.
[..]
Dat zijn gewoon gamba's en worstjes, mens.
Ja weet ik, maar het had ook op de foto kunnen staan zonder op kots te lijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Risotto.
[..]
Dat zijn gewoon gamba's en worstjes, mens.
Dat is gewoon mn blackberry camera, alles is daar lelijk op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dat komt gewoon door de camera want Wd poste laatst ook iets waarvan leek dat het gebakken braaksel was.
Meh, gisteren even gesproken en vandaag niet eens gezien.quote:
inb4 "Behalve jij"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is gewoon mn blackberry camera, alles is daar lelijk op.
Ik had nog nooit gamba's gegeten, dus ik had worstjes gemaakt voor als ik het niet luste, die heb ik niet opgegeten.quote:
Haring en broodje chocoladepasta. Mm.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alles komt toch in één maag terecht, boeit dat.
Zondequote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had nog nooit gamba's gegeten, dus ik had worstjes gemaakt voor als ik het niet luste, die heb ik niet opgegeten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had nog nooit gamba's gegeten, dus ik had worstjes gemaakt voor als ik het niet luste, die heb ik niet opgegeten.
Mn zusje at ze allemaal op omdat zij sowieso geen gamba's lust.quote:
Jouw zus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Gamba's. Laatste ging ik steengrillen, moesten we er gamba's opgooien, zegt m'n zus 'deze zijn niet meer goed, ze zijn helemaal grijs!'
.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Gamba's. Laatste ging ik steengrillen, moesten we er gamba's opgooien, zegt m'n zus 'deze zijn niet meer goed, ze zijn helemaal grijs!'
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |