quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
geporbeerdt maar da voeld echt KK naar :s
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Lod het volgende:
Je moet wat als je geen vriendin hebt. The next best thing.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef ShiroYasha het volgende:
Ik heb helaas geen groot beesie, die kleine passen nooit om mijn eikel.
~Shiro
Ja, en nu begint het toch vies te wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Je mag mijn beesie wel lenen....![]()
Ik wil em wel terug
vaatwasserquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Lod het volgende:
[..]
Ja, en nu begint het toch vies te worden
Of kun je hem nog schoonmaken?
zeg je dat ook tegen je vriendin als ze je trekt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gaat dat niet schuren en heel snel warm worden?
mietjequote:
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gaat dat niet schuren en heel snel warm worden?
Mijn vriendin trekt me nooit want ik heb zelf toch echt geen piemel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef dude1986 het volgende:
[..]
vaatwasser![]()
[..]
zeg je dat ook tegen je vriendin als ze je trekt?![]()
[..]
mietje
maar wel een vriendinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mijn vriendin trekt me nooit want ik heb zelf toch echt geen piemel.
Hij is ook een baas.quote:
.... deze reactie op zich is een epic failquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef heloef het volgende:
Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail! Epic Fail!
Dus je hebt een drol aangeraakt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef Heatseeker het volgende:
Lol, hij kan ook om een drol draaien.
Zelf getest.
AP je bent een flikkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Hij glijdt ook lekker in je kontje.![]()
neehoor lukt nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Flikker op met Hege, stomme flikker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Lijkt me niet lekker met al dat zout enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef AdvancedPower het volgende:
En AP weer: "Glijdt zo lekker in mijn kontjequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:43 schreef Derek010 het volgende:
Volgende in deze reeks: Aftrekken met een vuvuzela![]()
Wil jij ook in mijn glijden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef AdvancedPower het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |