Dat zal wel op het vmbo zijn dan, of zo. Of een of andere pauperschool waar men het slagingspercentage wil halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat slaat mijns inziens helemaal nergens op. Waarom dan niet, zoals eerder genoemd, een 5.25, immers: 5.25 -> 5.3, 5.3 -> 5.5 en 5.5 -> 6
Ik zou van school wisselen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef LennyCole het volgende:
Bij ons is een 5,45 het minimaal haalbare om afgerond een 6 te halen. 5,45 -> 5,5 -> 6
Volgens mij moet dat ook als je al een keer bent blijven zitten. Bij mijn oude school was dat wel zo iig.quote:
Nee, ik woon in een vrij landquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, anders vraag ik er toch niet raar? Reageer in het vervolg gewoon niet ok
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef trainfreak het volgende:
Hangt van je leerkracht af...
Bij ons was er iemand die een 5.9 zelfs nog naar een 5 (of 5.5) zou afronden.
Hij vergeleek het altijd met springen.
Ook al zit je 1 mm onder de limiet, je haalt hem niet...
slaat nergens op, sla deze leerkracht svpquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef trainfreak het volgende:
Hangt van je leerkracht af...
Bij ons was er iemand die een 5.9 zelfs nog naar een 5 (of 5.5) zou afronden.
Hij vergeleek het altijd met springen.
Ook al zit je 1 mm onder de limiet, je haalt hem niet...
Dus je moet die toets exact hetzelfde maken als je al deed..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dit topic klopt al niet meer. Ben al chaotisch van m'n zelf en nu door de spanning nog meer. We hebben een herkansing volgende week en voor die herkansing moet ik een 5,4 halen en ben dan over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |