Ik heb nog geen afspraak gemaakt met haar management...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
One-night stands met Nikki... zijn daar foto's en video's van?
Ja, da's te ingewikkeld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De kans dat er een nummer is dat niet goed voorkomt en dan ook twee keer achter elkaar gedraaid wordt lijkt me vrij klein. Zou je dan niet ergens de lengte van dat nummer kunnen ophalen, dat naar beneden afronden en dat als x gebruiken?
Of wordt dat te ingewikkeld?
Michiel had het er vanmiddag op Twitter nog met de webmaster van Q-music over dat de stagiair daar Pearl Jam - Jeremy helemaal niet kende...quote:
Wat wil je met een stagiair die vrijwel alleen meer 'kneiters' van de laatste twee jaar beluistert?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel had het er vanmiddag op Twitter nog met de webmaster van Q-music over dat de stagiair daar Pearl Jam - Jeremy helemaal niet kende...
Ik nu welquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen enkele [CODE]-tag gezien hier hoor...
Wat is er te melden dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Mensen ik zei 'tijd om los te gaan', niet 'tijd om te gaan'...
Wat een rust hier opeens...
Dan heb ik wel wat te melden:quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond het opeens zo rustig.
De webcam zal wel kapot zijn qua bediening ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan heb ik wel wat te melden:
BREKEND NIEUWS!!!
De punt van mijn potlood is net overleden tijdens het maken van wiskunde!![]()
Oh en de VSR stream doet het gewoon terwijl de webcame kaput is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |