qftquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Summer is Magic![]()
Deze plaat is zo tof
10.000 louder!.
Het ligt niet aan de track, maar aan de manier waarop deze wordt gedraaid. Om dat op te lossen zal ik binnenkort eens op zoek gaan naar een oplossing (ik pak nu de NEXT als er een korte jingle voor zit, maar soms komt 'ie dan alsnog als NOW terug, met een andere begintijd, waarop ik de matching doe).quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef Captain_Slow het volgende:
Er is nu nog een nummer dat met de 2 of meer keer in de gedraaid op 3FM lijst van 3FMFan trend meedoet
Kun je dan niet als voorwaarde aangeven dat het nummer dat hij toe voegt aan recent gedraaid niet binnen x minuten nog een keer mag voorkomen in de lijst?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de track, maar aan de manier waarop deze wordt gedraaid. Om dat op te lossen zal ik binnenkort eens op zoek gaan naar een oplossing (ik pak nu de NEXT als er een korte jingle voor zit, maar soms komt 'ie dan alsnog als NOW terug, met een andere begintijd, waarop ik de matching doe).
Kan, maar het probleem is dan dat hij mogelijk op de verkeerde plek komt te staan, en dat wil ik ook niet. Daarnaast wil ik de mogelijkheid openhouden dat een plaat 2x achter elkaar wordt gedraaid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kun je dan niet als voorwaarde aangeven dat het nummer dat hij toe voegt aan recent gedraaid niet binnen x minuten nog een keer mag voorkomen in de lijst?
Ook met Lena moet ik een paar one-nightstands doen om eroverheen te komen, net als met Nikki.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef alors het volgende:
Zit Sander nog steeds die domme Lena te promoten?![]()
Plaat Coen dus!
En als giel nou de hele ochtend Toppertje draait?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kun je dan niet als voorwaarde aangeven dat het nummer dat hij toe voegt aan recent gedraaid niet binnen x minuten nog een keer mag voorkomen in de lijst?
One-night stands met Nikki... zijn daar foto's en video's van?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook met Lena moet ik een paar one-nightstands doen om eroverheen te komen, net als met Nikki.
Nou, dat belooft wat...
De kans dat er een nummer is dat niet goed voorkomt en dan ook twee keer achter elkaar gedraaid wordt lijkt me vrij klein. Zou je dan niet ergens de lengte van dat nummer kunnen ophalen, dat naar beneden afronden en dat als x gebruiken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan, maar het probleem is dan dat hij mogelijk op de verkeerde plek komt te staan, en dat wil ik ook niet. Daarnaast wil ik de mogelijkheid openhouden dat een plaat 2x achter elkaar wordt gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |