quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:28 schreef UltraR het volgende:
Als het weer een paar maanden audities uitzenden is dan ga ik dit keer niet kijken. Wat heb ik me daar groen en geel aan geërgerd zeg.
8 juli SHIT.... dan ben ik vrij, en dan komen ze bij mij kunsstof kozijnen plaatsen, anders had ik even kunnen mailen met iemand voor perskaartenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
8 juli is de najaarspresentatie van SBS6.. Ik denk dat we dan meer duidelijkheid zullen krijgen over Popstars
bronquote:Nieuw seizoen Popstars begint midden in de zomer
De televisieshow Popstars gaat al op vrijdag 9 juli in première op SBS 6. Het is nog nooit eerder voorgekomen dat de tv-zender al vroeg in de zomer begint met een grote show als Popstars. “Dit om alle families die dit jaar niet op vakantie gaan of die vakantie in eigen land vieren te verzekeren van gezellige tv-avonden op de vrijdag“, licht een woordvoerster donderdag toe. “Met 11.034 aanmeldingen een uitgesproken jury belooft het een zinderende start van de zomer te worden.“
De afgelopen weken waren de audities voor Popstars in volle gang. De presentatie blijft in handen van Gerard Joling en Nance en de juryvoorzitter is wederom Henkjan Smits. “Dit jaar hebben we echt een uniek samengestelde en een elkaar goed aanvullende jury met deskundigheid uit alle disciplines van het vak“, zegt hij.
De verrassing van dit jaar is Marc-Marie Huijbregts in de jury. “Het is een beetje een droom die uitkomt, in een grote show met toeters en bellen en met mezelf“, zegt hij. Ook Simone Walraven is nieuw in de jury. Zij vertelt: “De kracht van deze jury is dat we vier totaal verschillende mensen zijn, met hele uiteenlopende muzikale achtergronden. Zo krijgen alle kandidaten een eerlijke kans.”
Maurice Wijnen keert ook weer terug in de jury: “Popstars is voor talloze gezinnen een vast ijkpunt op de vrijdagavond geworden. Ik ben trots om met onze zeer deskundige nieuwe jurycollega’s opnieuw deel uit te maken van een programma dat zich onderscheidt door talent van letterlijk alle leeftijden, de breedste muziekkeuze, warmte, kwaliteit én entertainmentwaarde voor de hele familie.”
Vorig seizoen zagen meer dan 2,5 miljoen mensen hoe Wesley Klein tot de winnaar van Popstars 2009 werd verkozen. Met zijn single You Raise Me Up scoorde hij meteen een nummer 1-hit.
quote:Gerard Joling: ‘Popstars is de concurrentie voor’
Gerard Joling denkt dat de stap van SBS om al op 9 juli te starten met de nieuwe Popstars een goede is. Het is voor het eerst dat SBS midden in de zomer begint met een grote tv-show als Popstars. “‘Ik zie het zonnig in, want ook al zijn er twee miljoen mensen op vakantie, die andere veertien miljoen zijn gewoon nog hier. Zo kunnen we natuurlijk wel proberen om de concurrentie die we na de zomer op vrijdagavond van RTL en de publieke omroepen gaan krijgen voor te zijn“, zegt hij in De Telegraaf.
Joling hoorde pas vanmorgen van de beslissing van SBS 6. “Ik schrok er best wel van toen ik vanmorgen hoorde dat de directie al op 9 juli wil beginnen met de nieuwe reeks, want volgens mij is dit nog nooit vertoond. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat uitpakken“, zegt hij. “Misschien besluit de rest nu ook wel om eerder te gaan starten met hun programma’s, want ik weet dat er genoeg in de maak is.”
De zanger vond het al vreemd dat hij zijn WK-single moest zingen tijdens de opnames van Popstars. “Tijdens de auditierondes, die nu al volop bezig zijn, hebben we met alle deelnemers mijn voetbalsingle Alweer Een Goal gezongen. Toen heb ik nog opgemerkt: jongens, dit slaat toch nergens op als we pas na de zomer van start gaan? Maar nu begrijp ik hoe het zit. Nog voor het einde van het WK is Popstars met Nance en mij alweer op de buis.“
Plak het artikel dan ook ff gewoon hierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef iBenny het volgende:
Gerard Joling: ‘Popstars is de concurrentie voor’
Ach, dan mis je de eerste 1,5 a 2 uur gevuld met de kanslozen der samenleving...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Dus begint 9 juli al
Shit dan ga ik naar Mamma mia![]()
Ik ook heb overigens nooit gekeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:42 schreef UltraR het volgende:
12... auditie rondes.
Kan het triester?
Ik pas.
What the hellquote:Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
8 maanden
12 auditierondes
Das misschien wel iets te veel van het goede
Dit zag je toch al aankomen? Ieder jaar ligt de focus op de voorrondes bij Popstars en ik vind die ook een stuk leuker dan de eindrondes. Meestal is het niveau daar toch minder dan bij Idols/X Factor.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
What the hell. Dat is echt zo'n enorme dooddoener
. Alhoewel, misschien is MarcMarie wel enorm tof. Ik heb mijn hoop een beetje op hem gevestigd
.
Dan ga ik pas na 12 weken kijken.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
8 maanden
12 auditierondes
Das misschien wel iets te veel van het goede
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |